Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
У зв’язку з передачею адміністративної будівлі за адресою: м. Житомир, вул. Покровська, 6 на баланс виконавчого комітету Житомирської міської ради, та збільшенням послуг телефонного зв’язку Замовника погоджено збільшення коштів, які виділені на оплату електронних комунікаційних послуг, в наслідок виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, визначених відповідно до пп.8 п.13 Особливостей:
«13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли:
8) у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
15.01.2025 року Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області розпочав відкриті торги з особливостями - Послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги) згідно ДК 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-15-006733-a, внаслідок якого укладено Договір від 29.01.2025 року №24-05/6061 на суму – 240 000,00 грн., який в даному випадку є основним.