Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25П_0429_ВО) Послуги з ремонту молота МА-411 ПКВЧД-14 Ковель від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-12-011385-a
Id Tender a4ffb8bb89844172b73b18afa4d774b6
План UA-P-2025-12-12-014756-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 12.12.2025 13:35
Остання зміна 12.12.2025 13:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
471 950 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 5 днів 14 год. )
з 12.12.2025 13:35 до 22.12.2025 18:00
Залишилось 1 днів 20 год.
Період уточнень
з 12.12.2025 13:35
до 19.12.2025 00:00
Залишилось 1 днів 20 год.
Період оскарження
з 12.12.2025 13:35
до 19.12.2025 00:00
Період уточнень
з 12.12.2025 13:35 до 19.12.2025 00:00
Період оскарження
з 12.12.2025 13:35 до 19.12.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25П_0429_ВО) Послуги з ремонту молота МА-411 ПКВЧД-14 Ковель
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0429_ВО) ДК 021:2015 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту молота МА-411 ПКВЧД-14 Ковель) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50530000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 471 950,00 грн без ПДВ (чотириста сімдесят одна тисячі дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 01.04.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.12.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _________________________ Олександр ДУМА Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
471 950 грн.
Послуги з ремонту молота МА-411 ПКВЧД-14 Ковель
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту молота МА-411 ПКВЧД-14 Ковель
Очікувана вартість
471 950 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4719,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.12.2025 11:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту молота МА-411 ПКВЧД-14 Ковель
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.04.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється за фактично надані Послуги за місяць, які прийняв Кінцевий одержувач та Замовникв термін відстрочки платежу на 30-й (тридцятий) календарний день з дати надання послуг - підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами цього Договору та відповідно до рахунку-фактури, виставленого Виконавцем на підставі Акта наданих послуг, підписаного особами, визначеними у п. 5.14 цього Договору
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець зобов’язаний надати Послуги впродовж 30(тридцяти)робочих днів з моменту надання Замовником Рознарядки.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.12.2025 13:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
12.12.2025 13:35
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дума Олександр Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380443097353
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Київ
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Київ
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
471 950 грн.
Період подання пропозицій
до 22.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097353
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
471 950 грн.
Період подання пропозицій
до 22.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097353
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності