Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з утримання доріг населених пунктів Глибочицької сільської ради в зимовий період від Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-12-009562-a
Id Tender 248d97db6af244c1b5b8628926fd52ea
План UA-P-2025-12-12-009161-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.12.2025 12:45
Остання зміна 25.12.2025 08:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
683 700 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.12.2025 12:40 до 21.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.12.2025 12:40
до 18.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.12.2025 12:40
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 21.12.2025 00:00
-
Період уточнень
з 12.12.2025 12:40 до 18.12.2025 00:00
Період оскарження
з 12.12.2025 12:40 до 18.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.12.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з утримання доріг населених пунктів Глибочицької сільської ради в зимовий період
Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М.Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289.Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: відкриті торги з урахуванням «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
683 700 грн.
Послуги з утримання доріг населених пунктів Глибочицької сільської ради в зимовий період
Назва предмета закупівлі
Послуги з утримання доріг населених пунктів Глибочицької сільської ради в зимовий період
Примітки
Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Під час заповнення електронних полів з метою створення даного оголошення у Замовника відсутня технічна можливість вибору Замовником одиниці виміру "маш./год.", так як вищезазначена одиниця виміру відсутня у випадаючому списку для вибору Замовником. Замовник надає кількісну характеристику конкретної назви предмета закупівлі шляхом внесення такої інформації в електронне поле "Примітки до лоту", а саме: механізоване очищення від снігу доріг населених пунктів - 300 маш./год. Тому інформацію в оголошенні даної закупівлі про 300 послуг механізованого очищення від снігу доріг населених пунктів вважати - 300 маш./год.
Очікувана вартість
683 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3418,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 300 (послуга)
Механізоване очищення від снігу доріг населених пунктів
Опис предмета закупівлі
Механізоване очищення від снігу доріг населених пунктів
Код ДК 021:2015
90620000-9 - Послуги з прибирання снігу
Кількість
300
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, с. Березина, с.Гадзинка, с. Нова Вигода, с. Малі Кошарища, с. Великі Кошарища, с. Студениця, с. Кмитів, с. Городенка, с. Руденька, с. Левків, с. Калинівка, с. Клітчин, вулиці населених пунктів Глибочицької сільської ради
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 150 (кілометри)
Механізована обробка доріг населених пунктів протиожеледними матеріалами Виконавця
Опис предмета закупівлі
Механізована обробка доріг населених пунктів протиожеледними матеріалами Виконавця
Код ДК 021:2015
90620000-9 - Послуги з прибирання снігу
Кількість
150
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
12403, Україна, Житомирська область, с. Глибочиця, с. Березина, с.Гадзинка, с. Нова Вигода, с. Малі Кошарища, с. Великі Кошарища, с. Студениця, с. Кмитів, с. Городенка, с. Руденька, с. Левків, с. Калинівка, с. Клітчин, вулиці населених пунктів Глибочицької сільської ради
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати (порядок розрахунків): розрахунки за надані послуги проводяться Замовником після підписання Сторонами акту приймання - передачі наданих послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дня його підписання, але з врахуванням вимог Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Шляхбуд-5"
Пропозиція:
585 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.12.2025 12:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
12.12.2025 12:40
Проект договору
12.12.2025 12:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Ванільчук
Електронна пошта
Телефон
+380412406015
Замовник
ЄДРПОУ
04348289
Повна назва
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Поштовий індекс
12403
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
с. Глибочиця
Адреса
вул. Михайла Грушевського, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з утримання доріг населених пунктів Глибочицької сільської ради в зимовий період
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.12.2025 00:00 по 27.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.12.2025 16:00
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
21.12.2025 06:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбуд-5», код ЄДРПОУ 42292396 у процедурі закупівлі відкриті торги згідно предмету закупівлі «Послуги з утримання доріг населених пунктів Глибочицької сільської ради в зимовий період» (ДК 021:2015: «90620000-9: Послуги з прибирання снігу») (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-12-009562-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником надано довідку довільної форми №18/2 від 18 грудня 2025 року, що містить інформацію про спецтехніку, яка не є його власністю, та надано Договір оренди майна №01/12-1 від 01 квітня 2023 року. Згідно положень цього договору, а саме в розділі Строк оренди зазначається: «3.1. Строк оренди складає 2 календарних роки з моменту прийняття об'єкта оренди. 3.2. Після завершення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий термін. В цьому випадку, якщо жодна зі Сторін в термін 30 діб до завершення цього Договору оренди обладнання письмово не сповістить про свій намір його розірвати, цей Договір оренди обладнання автоматично продовжується на строк 1 календарний рік.» У відповідності до вимог тендерної документації документи договірного характеру, що підтверджують право користування обладнанням, спецтехнікою та матеріально-технічною базою, які не є власністю учасника, повинні бути дійсними та чинними протягом усього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, та укладеними на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Відповідно маємо що даний договір за умови його автоматичної пролонгації на 1 календарний рік діє до 01 квітня 2026 року, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині строку дії договору, так як строк дії такого договору має бути не менше до 31 грудня 2026 року. 2) У складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» наданий акт надання послуг №2 від 10 січня 2022 р. на суму 16 100,00 гривень, який не містить інформацію про номер та дату договору, на виконання якого він складений. 3) У складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку в довільній формі про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації. Вимоги тендерної документації, щодо яких встановлено невідповідності: 1) Абзаци 17-24 пункту 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації: Підставами використання обладнання/спецтехніки/матеріально-технічної бази можуть бути: право власності, право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах. Право власності на спецтехніку підтверджується копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини, або іншим документом, що підтверджує право власності на спецтехніку, що визначена змістом довідки у довільній формі. Право власності на обладнання, що не підлягає державній реєстрації, підтверджується копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або іншим документом(-ами), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо. Право власності на матеріально-технічну базу підтверджується копією документу, що підтверджує таке право власності. Право користування (оренди, суборенди, лізингу, позички, за довіреністю тощо) підтверджується копією правовстановлюючого(-их) документа(-ів) договірного характеру, що підтверджує(-ють) законні підстави використання Учасником на договірних засадах обладнання/спецтехніки/матеріально-технічної бази, визначених змістом довідки довільної форми, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини (для спецтехніки, визначеної змістом довідки у довільній формі, яка підлягає державній реєстрації); та разом з копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або копією іншого документа(-ів), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо на обладнання, що не підлягає державній реєстрації; та разом з копією документу, що підтверджує право власності на матеріально-технічну базу. Отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах підтверджується копією документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами з використання обладнання /спецтехніки/матеріально-технічної бази, визначених змістом довідки довільної форми, та разом з копією свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини (для спецтехніки, визначеної змістом довідки у довільній формі, яка підлягає державній реєстрації); та з копією інвентарних карток або копією накладних, або копією акту(-ів) приймання-передачі, або копією іншого документа(-ів), що посвідчує(-ють) право власності (обліку) тощо на обладнання, що не підлягає державній реєстрації; та разом з копією документу, що підтверджує право власності на матеріально-технічну базу. Такий(-і) документ(-и) договірного характеру подається(-ються) Учасником разом з усіма додатками до нього, які згідно змісту такого(-их) документу(-ів) визначені як невід’ємні його частини. Крім того, договори оренди або надання послуг, або лізингу, або інше повинні містити інформацію про найменування обладнання/спецтехніки/матеріально-технічної бази; марку, модель (зазначається для обладнання/спецтехніки), реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу/свідоцтва про реєстрацію машини (зазначається для спецтехніки); адресу розташування (інформація зазначається щодо матеріально-технічної бази). У разі, якщо згідно змісту такого(-их) документу(-ів) договірного характеру невід’ємною частиною визначені акт(-и) наданих послуг та/або рахунок(-и), оформлені на підставі такого договору(-ів), то такі акт(-и) наданих послуг та/або рахунок(-и) не подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Неподання таких документів не вважатиметься невідповідністю вимогам тендерної документації. Також такий(-і) документ(-и) договірного характеру, крім договору(-ів) лізингу, повинен(-ні) бути дійсними та чинними протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі, на все обладнання, спецтехніку та матеріально-технічну базу, які не є власністю учасника. Договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. (Вимоги абзаців 17-24 пункту 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 1). 2) Пункт 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації: Копію документу(-ів)*, що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору, копія якого надана у складі тендерної пропозиції. Примітки. * копія документу(-ів), що підтверджує(-ють) приймання наданих послуг згідно аналогічного договору надається на весь обсяг наданих послуг в межах аналогічного договору. (Вимоги пункту 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 2). 3) Абзац четвертий пункту 3.1.1. Додатку 1 до тендерної документації: У разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, учасником надаються відомості (у вигляді довідки в довільній формі) про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України) для перевірки чинності останньої редакції наданого установчого документу. Звертаємо Вашу увагу, що під час перевірки наданого коду доступу на офіційному порталі, повинна бути наявна можливість завантаження чинного уставного документу в останній редакції. (Вимоги абзацу четвертого пункту 3.1.1. Додатку 1 до тендерної документації стосуються наступних пунктів із переліку невідповідностей: 3). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати у строк протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення такі інформацію та/або документи: 1) інформацію та/або документи що підтверджує(-ють) відповідність строку дії Договору оренди майна №01/12-1 від 01 квітня 2023 року строку надання послуг згідно даної закупівлі; 2) копію акту надання послуг №2 від 10 січня 2022 р. з урахуванням виявлених Замовником зауважень; 3) довідку в довільній формі про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації на виконання вимог абзацу четвертого пункту 3.1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
24.12.2025 15:58
Надати до
25.12.2025 15:58
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
683 700 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2025 00:00
Замовник:
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Контактний телефон:
+380412406015
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
683 700 грн.
Період подання пропозицій
до 21.12.2025 00:00
Замовник:
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Контактний телефон:
+380412406015
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності