Гіпохлорит натрію марки «Б» та сульфат заліза (ІІІ)
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 12:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 12:02
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 12:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
12.12.2025 12:02
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником
1.1. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
Діючий (чинний) дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (транспортування небезпечних речовин 2 класу) або дозвіл на виконання зберігання, транспортування вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 2 класу небезпеки. У разі, якщо Учасник залучає до поставки спеціальний транспортний засіб на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення небезпечних вантажів, відповідний дозвіл надається на перевізника, з яким надано відповідний договір.
Тобто, даний може бути надано як на учасника або на перевізника у разі його залучення.
Вважаємо, що дана вимога є взагалі безпідставною, оскільки не стосується товару по закупівлі та правил його перевезення.
Порядок видачі територіальним органом Держпраці дозволів на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки врегульовано положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" (далі - Постанова № 1107).
Відповідно до п. 6 Постанови № 1107 дозвіл видається:
роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А Додатка 2, або на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України віД 3 лютого 2021 р. № 77;
виробникові або постачальникові машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у групі А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов 'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами.
Пунктом 1 Групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77, до устатковання підвищеної небезпеки віднесено устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки”.
Тобто, положеннями Постанови № 1107 передбачена необхідність отримання дозволу не на машини і механізми, а саме на устатковання, пов'язане з виробництвом (виготовленням), використанням, переробкою, зберіганням, транспортуванням, застосуванням, утилізацією чи знешкодженням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки.
Транспортні засоби, якими учасники будуть здійснювати поставку предмета закупівлі, не відносяться до устатковання, а в Тендерній документації Замовник не зазначив, на експлуатацію якого саме устатковання, машин чи механізмів підвищеної небезпеки, пов'язаного з транспортуванням небезпечних речовин, учасник або його перевізник мають отримати дозвіл і при здійсненні поставок гіпохлориту натрію.
Питання безпеки при перевезення небезпечних вантажів в Україні регулюється, зокрема, нормами наказу МВС України № 656 від 04.08.2018 "Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів", Закону України "Про приєднання України до Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів (ДОПНВ)", Закону України "Про дорожній рух".
Основними документами, які дозволяють здійснювати перевезення небезпечних вантажів є свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів, а для водіїв - свідоцтво ДОПНВ про підготовку водія.
Відповідно до статті 19 Закону України "Про перевезення небезпечних вантажів" встановлено вимоги до транспортних засобів, якими перевозяться небезпечні вантажі. Транспортні засоби, якими перевозяться небезпечні вантажі, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці та екології, а також у встановлених законодавством випадках мати відповідне маркування і свідоцтво про допущення до перевезення небезпечних вантажів. У разі дорожнього перевезення небезпечних вантажів відповідність зазначеним вимогам транспортних засобів, обладнання, підготовки водіїв перевіряється 6 територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України з видачею відповідних свідоцтв про допуск до перевезення.
Жоден з вищезазначених нормативно-законодавчих актів не вимагає від суб'єктів господарювання, які здійснюють перевезення небезпечних вантажів, отримувати додаткові дозвільні документи на експлуатацію транспортних засобів при здійсненні перевезення (транспортування) небезпечних речовин.
Скаржник здійснює постачання гіпохлориту натрію та інших хімічних речовин на постійній основі і для цього уклав договір на надання транспортно-експедиційних послуг та послуг з перевезення №03-20-2025/03 від 20.03.2025 з ТОВ «Чернівціпобутхім», яке має спеціальні транспортні засоби, які допущені до перевезення небезпечних вантажів.
Таким чином, відповідно до вимог чинного в Україні законодавства перевезення (транспортування) небезпечних вантажів не потребує отримання копії дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (транспортування небезпечних речовин) та Скаржник не може змусити своїх перевізників отримати документи, які не передбачені діючим законодавством.
Відповідно до ДОПНВ (Європейська угода про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів) товари по закупівлі належать до 8 класу небезпеки.
Текст Європейської угоди про міжнародне дорожнє перевезення небезпечних вантажів можна побачити за посиланням http://www.adr.org.ua/dopnv2023-online/index.html
Відповідно до п. 2.1.1.1 ДОПНВ передбачаються наступні класи небезпечних вантажів:
Клас 1 Вибухові речовини та вироби
Клас 2 Гази
Клас 3 Легкозаймисті рідини
Клас 4.1 Легкозаймисті тверді речовини, самореактивні речовини, речовини, що полімеризуються, й тверді десенсибілізовані вибухові речовини.
Клас 4.2 Речовини, здатні до самозаймання
Клас 4.3 Речовини, що виділяють займисті гази при стиканні з водою
Клас 5.1 Окиснювальні речовини
Клас 5.2 Органічні пероксиди
Клас 6.1 Токсичні речовини
Клас 6.2 Інфекційні речовини
Клас 7 Радіоактивні матеріали
Клас 8 Корозійні речовини
Клас 9 Інші небезпечні речовини та вироби
В таблиці А «ПЕРЕЛІК НЕБЕЗПЕЧНИХ ВАНТАЖІВ» частини 3 «Перелік небезпечних вантажів, спеціальні положення й винятки, пов’язані з обмеженими й звільненими кількостями» ДОПНВ за номером ООН 1791 (ГІПОХЛОРИТУ РОЗЧИН) можна побачити, що розчин гіпохлориту належить 8 класу небезпеки.
В таблиці А «ПЕРЕЛІК НЕБЕЗПЕЧНИХ ВАНТАЖІВ» частини 3 «Перелік небезпечних вантажів, спеціальні положення й винятки, пов’язані з обмеженими й звільненими кількостями» ДОПНВ за номером ООН 2582 (ЗАЛІЗА (III) ХЛОРИДУ РОЗЧИН) можна побачити, що сульфат заліза (ІІІ) належить 8 класу небезпеки.
А тому, Замовник безпідставно вимагає надання дозвільних документів на транспортування небезпечних речовин 2 класу, оскільки товар по закупівлі належить до 8 класу.
Більш того, Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» не віднесено дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин до переліку дозвільних документів.
Відсутність зазначеного документу при перевезенні досліджувалось Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та знайшло своє відображення в рішенні № 2828-р/пк-пз від 08.03.2023 по закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-21-009155-a
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть діючий (чинний) дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (транспортування небезпечних речовин 2 класу) або дозвіл на виконання зберігання, транспортування вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 2 класу небезпеки або у разі, якщо Учасник залучає до поставки спеціальний транспортний засіб на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення небезпечних вантажів, відповідний дозвіл надається на перевізника, з яким надано відповідний договір, що є дискримінаційним для Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Комунальне підприємство "Міськводоканал" Сумської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Гіпохлорит натрію марки «Б» та сульфат заліза (ІІІ)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-12-12-008120-a.
учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником
1.2. Відповідно до п. 1.4 розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановлених замовником, а саме:
копію звіту (акту) про впровадження реагентного методу очистки стічних вод з коагулянтами, того виробника, чий товар запропонований до закупівлі на каналізаційних очисних спорудах Замовника, підписаний представниками Замовника. Звіт (акт) повинен містити інформацію про результати промислових випробувань на очисних спорудах Замовника.
Скаржник уважно дослідив вимоги, що регулюють діяльність суб’єктів господарювання, що здійснюють очищення стічних вод та встановив наступне.
Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, що затверджені Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 №30 встановлюють порядок технічної експлуатації систем і споруд водопостачання та водовідведення міст та інших населених пунктів України, є обов'язковими для всіх суб’єктів господарювання, у тому числі юридичних осіб, що здійснюють технічну експлуатацію систем водопостачання та водовідведення, незалежно від організаційно-правової форми та форми власності (далі - виробники).
Пунктом 12.4.1 Правил встановлено, що нагляд за експлуатацією систем водопостачання та водовідведення споживачів, локальних очисних споруд виробник повинен здійснювати згідно з вимогами Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України та Правил приймання стічних вод підприємств у комунальні та відомчі системи каналізації населених пунктів України.
Правила користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення в населених пунктах України, затв. Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27 червня 2008 року № 190 та визначають порядок користування системами централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення населених пунктів України.
Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення та Порядок визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджені Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.12.2017 № 316.
Скаржником встановлено, що жоден нормативно-правовий акт не встановлює необхідності проведення промислових випробувань.
За відсутності такої процедури, єдиного для всіх виробників/постачальників документу, потенційний Учасник, в тому числі і скаржник, не має можливості завчасно провести відповідні промислові дослідження на водоочисній станції того Замовника, на об’єкти якого планує здійснювати реалізацію товару, в тому числі Замовника закупівлі.
Втім, за наявності такого нормативно-правового акту, дана процедура суттєво обмежувала конкуренцію на даному ринку товарів, та значно розширювала можливості розвитку корупції в цьому питанні, оскільки, працювати чи не працювати з тим чи іншим виробником/постачальником вирішував би, знову ж таки, виключно Замовник.
З огляду на викладене, дана вимога є безпідставною, такою що не відповідає діючому законодавству України, а тому має бути виключена.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які провели промислові випробування та отримали звіт (акт) про впровадження реагентного методу очистки стічних вод з коагулянтами, того виробника, чий товар запропонований до закупівлі на каналізаційних очисних спорудах Замовника, підписаний представниками Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявність вищезазначеної вимоги в тендерній документації.
Більш того, можливість проведення таких випробувань залежить від бажання Замовника допускати потенційних учасників до їх проведення чи ні, а також, Замовник має прямий безпосередній вплив на результати таких досліджень, що порушує принцип об’єктивності та незалежності проведення закупівель.
До того ж, слід зазначити, що товар по закупівлі має універсальну дію і не потребує додаткового вивчення в умовах очисних споруд, тим паче не має потреби в нових методах впровадження, що додатково свідчить про безпідставність вимог Замовника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть копію звіту (акту) про впровадження реагентного методу очистки стічних вод з коагулянтами, того виробника, чий товар запропонований до закупівлі на каналізаційних очисних спорудах Замовника, підписаний представниками Замовника. Звіт (акт) повинен містити інформацію про результати промислових випробувань на очисних спорудах Замовника, що є дискримінаційним для Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Комунальне підприємство "Міськводоканал" Сумської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Гіпохлорит натрію марки «Б» та сульфат заліза (ІІІ)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-12-12-008120-a.
1.3. Додатком 1 тендерної документації встановлено перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
1.1.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (подається Учасником у відповідності до Таблиці 1) Таблиця 1
1.2. Не менше одного договору укладеного не раніше 2022 року з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації, (під аналогічним договором вважається договір який виконаний у повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами до нього, предметом закупівлі якого є – сульфат заліза III та/або гіпохлорит натрію марки «Б», та в якому Учасник виступав у якості постачальника такого товару.
1.1.3. Видаткові накладні про поставку відповідного товару, що підтверджують повне виконання договору.
Вважаємо, що Замовник безпідставно обмежив коло учасників закупівлі в частині надання аналогічного договору.
Отже, Замовник вимагає надання повністю виконаних договорів на один з товарів по закупівлі.
Скаржник не може надати дані документи з причин не залежних від нього, а Замовник безпідставно вимагає надання договорів саме в повному обсязі з конкретним найменуванням товару. Скаржник має досвід постачання гіпохлорит натрію марки А, який в правилах перевезення чи поводження жодним чином не відрізняється від марки Б. Навіщо Замовник вимагає підтвердження поставки саме марки Б або сульфат заліза III не зрозуміло.
Скаржником долучено документи, що підтверджують факт виконання аналогічних товарів. При цьому, дані товари стосуються одного коду по закупівлі.
Скаржник не може впливати на контрагента, щоб той закуповував вест товар по договору, хоча товар постачався належної якості та своєчасно, претензій не надходило.
Таким чином, виконати вимоги тендерної документації в цій частині зможуть лише учасники, що нададуть не менше одного договору укладеного не раніше 2022 року з аналогічним предметом закупівлі, який зазначений в даній тендерній документації, (під аналогічним договором вважається договір який виконаний у повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами до нього, предметом закупівлі якого є – сульфат заліза III та/або гіпохлорит натрію марки «Б», та в якому Учасник виступав у якості постачальника такого товару та видаткові накладні про поставку відповідного товару, що підтверджують повне виконання договору, що є дискримінаційним для Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати Комунальне підприємство "Міськводоканал" Сумської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Гіпохлорит натрію марки «Б» та сульфат заліза (ІІІ)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-12-12-008120-a.
Автор:
44051599, ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи, будинок 2