Звернення:
За тендером : Послуги з охорони приміщень, будівель, споруд і ділянок
Тема:
Дискримінаційна вимога
Зміст:
Шановний замовнику, відповідно до п. 3.2.3. Додатку 1 до тендерної документації вимагається "3.2.3. На підтвердження можливості надан ня послуг учасник подає завірений представниками ПАТ «Полтавський ГЗК» список працівників учасника, які пройшли ввідний інструктаж та допущені на територію ПАТ «Полтавський ГЗК» .", відповідно до зазначеної вимоги участь приймуть лише учасники які до моменту надання послуг знаходяться в місті надання послуг та зустрілись з замовником, адже для проведення відповідного інструктажу необхідно кожному потенцйному учаснику привезти працівників на підприємство замовника для інструктажу, що в першу чергу спотворює анонімність та не повязаність між учасниками та учасниками з замовником, по друге дана вимога несе за собою необгрунтовані витрати зі сторони учасників, по третє дана вимога унеможливлює участь учасників з інших регіонів, адже для проведення даного інструктажу та доставки працівників потрібно витратити значну частину часу яку можна витратити на підготовку до процедури закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог.
Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Дата оприлюднення звернення:
16.12.2025 11:05