Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту із забезпеченням заходів інклюзивного доступу у Просторах Безпечного Інклюзивного Корекційного Навчання Ліцею №29 Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Алмазна, 1 (код за ДК 021:2015 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів від Управління економічного розвитку Полтавської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-12-005620-a
Id Tender a5b1c81bb9c4476099d9225d577ed53e
План UA-P-2025-12-12-007362-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.12.2025 11:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 137.03 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту із забезпеченням заходів інклюзивного доступу у Просторах Безпечного Інклюзивного Корекційного Навчання Ліцею №29 Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Алмазна, 1 (код за ДК 021:2015 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
товари
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 3 лютого 2026 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Відповідно до листа директора Ліцею №29 Полтавської міської ради Андрія Вахненко від 04.12.2025 №01-22/683 існує потреба у здійсненні Закупівлі. УПРАВЛІННЯМ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було проведено закупівлю за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-08-13-011595-a та за результатами закупівлі укладено договір від 04.09.2025 №61 на виконання послуг з поточного ремонту із забезпеченням заходів інклюзивного доступу у Просторах Безпечного Інклюзивного Корекційного Навчання Ліцею №29 Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Алмазна, 1 (код за ДК 021:2015 45340000-2 «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів») з ТОВ "ПОУЛ ЮКРЕЙН"(ЄДРПОУ 42922520). Відповідно до листа директора Ліцею №29 Полтавської міської ради Андрія Вахненко від 04.12.2025 №01-22/683 та огляду приміщень закладу було виявлено ряд додаткових робіт, які не були включені до договору, про що складено дефектний акт (Дефектний акт додається). У зв’язку з цим, для проведення поточного ремонту у повному обсязі Ліцею №29 Полтавської міської ради необхідно заключити договір на закупівлю додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця надавача послуг. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту із забезпеченням заходів інклюзивного доступу у Просторах Безпечного Інклюзивного Корекційного Навчання Ліцею №29 Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Алмазна, 1
Код ДК 021:2015
45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Алмазна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 11:14
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єременко Олена Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532573127
Замовник
ЄДРПОУ
43276291
Повна назва
Управління економічного розвитку Полтавської міської ради
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Соборності ,36
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-12-005620-a-c1
Підписаний і діє
Номер
117
105 137.03 грн.
87 614.19 грн.
З ПДВ
Підписано
11.12.2025
Строк дії договору з
11.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту із забезпеченням заходів інклюзивного доступу у Просторах Безпечного Інклюзивного Корекційного Навчання Ліцею №29 Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Алмазна, 1
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту із забезпеченням заходів інклюзивного доступу у Просторах Безпечного Інклюзивного Корекційного Навчання Ліцею №29 Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Алмазна, 1
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління економічного розвитку Полтавської міської ради
Повна назва
Управління економічного розвитку Полтавської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43276291

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОУЛ ЮКРЕЙН"
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42922520

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
12.12.2025 11:19
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
105 137.03 грн.
Замовник:
Управління економічного розвитку Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532573127
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
105 137.03 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Управління економічного розвитку Полтавської міської ради
Контактний телефон:
+380532573127
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності