Закупівля Лот - 1 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали), Лот - 2 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали). від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2428.
Лот - 1 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали), Лот - 2 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Лот - 1 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали).
Очікувана вартість
21 196 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
211968,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
105 984
Аукціон
Cтарт аукціону
22.12.2025 15:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот - 1 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали)
Код ДК 021:2015
64214400-3 -
Оренда наземних ліній зв’язку
Кількість
64
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок за послуги здійснюється лише після фактичного отримання послуг Замовником та за дійсний отриманий обсяг послуг належної якості на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг та рахунків (рахунків-фактур) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання відповідних документів, які є підставою для оплати, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
11.12.2025 19:53
Дата архівування
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2023-2025 років). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Послуги з оренди каналів електронних комунікацій / передачі даних / каналоутворення» або надання послуг подібного предмету закупівлі. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) за яким становить не менше 30% від кількості за цією закупівлею (який діяв в межах одного періоду). Зазначеного в довідці та який виконаний у повному обсязі. - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акт наданих послуг, тощо). Допускається надання декількох аналогічних договорів, але кожен з них окремо повинен мати кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) не менше 20% від кількості за цією закупівлею. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена, в разі, якщо учасник здійснює свою діяльність менше року. Аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В такому випадку Учасник надає лист-відгук від підприємства, для якого надавалися аналогічні послуг, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведено Учасником в довідці.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
11.12.2025 19:53
Дата архівування
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2023-2025 років). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Послуги з оренди каналів електронних комунікацій / передачі даних / каналоутворення» або надання послуг подібного предмету закупівлі. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) за яким становить не менше 30% від кількості за цією закупівлею (який діяв в межах одного періоду). Зазначеного в довідці та який виконаний у повному обсязі. - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акт наданих послуг, тощо). Допускається надання декількох аналогічних договорів, але кожен з них окремо повинен мати кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) не менше 20% від кількості за цією закупівлею. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена, в разі, якщо учасник здійснює свою діяльність менше року. Аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В такому випадку Учасник надає лист-відгук від підприємства, для якого надавалися аналогічні послуг, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведено Учасником в довідці.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
11.12.2025 19:53
Дата архівування
12.12.2025 14:06
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5 відсотків від вартості договору.
Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю:
Назва Замовника: Військова частина 2428
Місцезнаходження Замовника: Україна, 03110, місто Київ
Код ЄДРПОУ: 14321469
IBAN: UA 258201720343150002000012052
МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Значення, яке очікується
5
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
Лот 2 - Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали).
Очікувана вартість
21 413 376 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
214133,76
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
107 066.88
Аукціон
Cтарт аукціону
22.12.2025 12:35
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 - Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали).
Код ДК 021:2015
64214400-3 -
Оренда наземних ліній зв’язку
Кількість
64
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок за послуги здійснюється лише після фактичного отримання послуг Замовником та за дійсний отриманий обсяг послуг належної якості на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг та рахунків (рахунків-фактур) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання відповідних документів, які є підставою для оплати, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
11.12.2025 19:53
Дата архівування
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2023-2025 років). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Послуги з оренди каналів електронних комунікацій / передачі даних / каналоутворення» або надання послуг подібного предмету закупівлі. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) за яким становить не менше 30% від кількості за цією закупівлею (який діяв в межах одного періоду). Зазначеного в довідці та який виконаний у повному обсязі. - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акт наданих послуг, тощо). Допускається надання декількох аналогічних договорів, але кожен з них окремо повинен мати кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) не менше 20% від кількості за цією закупівлею. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена, в разі, якщо учасник здійснює свою діяльність менше року. Аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В такому випадку Учасник надає лист-відгук від підприємства, для якого надавалися аналогічні послуг, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведено Учасником в довідці.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
11.12.2025 19:53
Дата архівування
12.12.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору за період 2023-2025 років). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі «Послуги з оренди каналів електронних комунікацій / передачі даних / каналоутворення» або надання послуг подібного предмету закупівлі. 1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) за яким становить не менше 30% від кількості за цією закупівлею (який діяв в межах одного періоду). Зазначеного в довідці та який виконаний у повному обсязі. - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (акт наданих послуг, тощо). Допускається надання декількох аналогічних договорів, але кожен з них окремо повинен мати кількість каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) не менше 20% від кількості за цією закупівлею. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена, в разі, якщо учасник здійснює свою діяльність менше року. Аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В такому випадку Учасник надає лист-відгук від підприємства, для якого надавалися аналогічні послуг, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведено Учасником в довідці.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Архівована
Дата створення
11.12.2025 19:53
Дата архівування
12.12.2025 14:06
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до Додатку 6 до тендерної документації з урахуванням вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації.
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 5 відсотків від вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5 відсотків від вартості договору.
Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю:
Назва Замовника: Військова частина 2428
Місцезнаходження Замовника: Україна, 03110, місто Київ
Код ЄДРПОУ: 14321469
IBAN: UA 258201720343150002000012052
МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Значення, яке очікується
5
Вимога
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.12.2025 14:06
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
Спосіб підтвердження
Назва
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Опис
Учасник повинен надати у довільній формі лист-згоду про надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі (за умови що воно вимагається тендерною документацією).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.12.2025 19:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Лот - 1 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали), Лот - 2 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали).
Тендер:
UA-2025-12-11-023056-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-12-11-023056-a.a1
Дата:
12.12.2025 15:14
Стан:
Очікує розгляду
Скарга
Зобов’язати Військова частина 2428 усунути дискримінаційні умови зазначені в тендерній документації, шляхом внесення змін до тендерної документації та приведення тендерної документації (додаток № 1) у відповідність із вимогами законодавства.
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель (порушення порядку проведення процедури закупівлі)
Військовою частиною 2428 (далі – Замовник), 11 грудня 2025 року було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Код CPV за ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Лот 1 -Послуги з оренди каналів електроних комунікацій (ліній зв'язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали); Лот 2 -Послуги з оренди каналів електроних комунікацій (ліній зв'язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали)).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ХОУМ-НЕТ» (далі-Скаржник), має усі необхідні документи та потужності для надання послуг, а також можливість здійснити подання тендерної пропозиції для участі у даній публічній закупівлі з особливостями.
Однак, при ознайомленні з умовами Тендерної документації на закупівлю послуг затвердженою Рішенням уповноваженої особи Валентиною ЗАЯРНА, Протокол №1033-25 від 11.12.2025 року (зі змінами від 12.12.2025 протокол № 1038-25), (далі-Тендерна документація), було встановлено, що вказана тендерна документація містить очевидно безпідставні та дискримінаційні умови, які не являються необхідними для Замовника у даній публічній закупівлі, а являються засобами позацінового відсіювання учасників за рахунок штучних вимог про надання певних документів.
1. У Додатку № 1 до Тендерної документації у розділі 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців):» міститься пункт 11 наступного змісту:
«11. Учасник повинен надати копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління інформаційною безпекою вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2013 або ISO/IEC 27001:2022. Орган з оцінки відповідності (сертифікації), який видав сертифікат, повинен бути акредитований:
- Національним агентством з акредитації України (НААУ), або
- іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA.
Допускаються сертифікати, видані будь-яким акредитованим органом відповідно до зазначених міжнародних угод.».
Скаржник має чинний сертифікат ISO/IEC 27001:2022 «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» (сертифікат № ECS.UA.02.4347 від 03.04.2024 р., виданий ДП «Сертсистемс»), який підтверджує, відповідність системи управління інформаційною безпекою Скаржника вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2022.
В той же час, вимога Замовника про надання копії чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифіката, який має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований у встановленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) або іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA., є очевидно дискримінаційною та незаконною.
З огляду на вказане, вимоги тендерної документації в частині надання копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління інформаційною безпекою вимогам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001:2013 або ISO/IEC 27001:2022, прибрати в додатку № 1 розділу 3 пункту 11 до тендерної документації вимогу про те, що «орган з оцінки відповідності (сертифікації), який видав сертифікат, повинен бути акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), або іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA. Допускаються сертифікати, видані будь-яким акредитованим органом відповідно до зазначених міжнародних угод.», так як ця вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, виходячи з наступного: - з 01.01.2018 року, у зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», державна система сертифікації припинила своє існування.
Тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» : «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації» Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), або іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA, Замовник порушив статті двох Законів України: «Про публічні закупівлі» ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості з акредитацією виданим українським чи європейським органам по сертифікації.
Орган сертифікації «СЕРТСИСТЕМС» отримало нотифікацію в чотирьох міжнародних системах сертифікації (Болгарії, США, Німеччині), що сьогодні дозволяє ДП «СЕРТСИСТЕМС» проводити сертифікацію не тільки за вимогами стандарту ISO 27001, а й за вимогами інших найбільш затребуваних міжнародних стандартів, таких як ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 37001, ISO 9001, ISO 28000 та ряду інших стандартів.
«СЕРТСИСТЕМС» входить до групи компаній (ГК) «Fox Manager» (заснована в 2007 році). ГК «Fox Manager» в Україні є лідером в області розробки і впровадження сучасних систем менеджменту і спеціалізується на розробці сучасних IT систем для управління процесами, а це основа для впровадження ISO 27001 - базового стандарту всієї системи ISO. Серед клієнтів більше 6000 підприємств з України, Німеччини, Сінгапуру, Грузії, Фінляндії тощо.
Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер.
«Акредитація не є обов'язковою». У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html).
Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.
Саме тому статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена добровільність акредитації.
А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: «Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…».
Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1318915-20#n14 .
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам.
З огляду на вказані обставини, вимоги Замовника у Тендерній документації (Додатку № 1 розділу 3 пункту 11) щодо необхідності надання учасником сертифікату ISO/IEC 27001:2013 або ISO/IEC 27001:2022 від органу з сертифікації (органу з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку саме Національним агентством з акредитації України (НААУ), або іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA – є очевидно незаконними.
Вищевикладеної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №7908-р/пк-пз від 03.05.2024 року.
Враховуючи викладене, вважаємо, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
СКАРГА щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель (порушення порядку проведення процедури закупівлі)
2. У Додатку № 1 до Тендерної документації у розділі 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців):» міститься пункт 12 наступного змісту:
«Учасник повинен надати копію чинного на дату подання пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015.
Орган, який видав сертифікат, повинен бути акредитований НААУ або іноземним органом акредитації — членом ILAC/IAF/EA MLA.».
Скаржник має чинний сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (сертифікат № ECS.UA.02.4354 від 05.04.2024 р., виданий ДП «Сертсистемс»), який підтверджує, що система менеджменту якості Скаржника перевірена і відповідає вимогам міжнародного стандарту.
В той же час, вимога Замовника про надання копії чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифіката, який має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований у встановленому порядку Національним агентством з акредитації України (НААУ) або іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA., є очевидно дискримінаційною та незаконною.
З огляду на вказане, вимоги тендерної документації в частині надання копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифіката відповідності системи управління якістю вимогам ISO 9001:2015., прибрати в додатку № 1 розділу 3 пункту 12 до тендерної документації вимогу про те, що «Орган, який видав сертифікат, повинен бути акредитований НААУ або іноземним органом акредитації — членом ILAC/IAF/EA MLA.», так як це вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, виходячи з наступного: - з 01.01.2018 року, у зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», державна система сертифікації припинила своє існування.
Тому з 01.01.2018 року відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» : «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації» Тобто висунувши вимогу надання вищезазначених сертифікатів виданий українським органом по сертифікації акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ), або іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA, Замовник порушив статті двох Законів України: «Про публічні закупівлі» ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості з акредитацією виданим українським чи європейським органам по сертифікації.
Орган сертифікації «СЕРТСИСТЕМС» отримало нотифікацію в чотирьох міжнародних системах сертифікації (Болгарії, США, Німеччині), що сьогодні дозволяє ДП «СЕРТСИСТЕМС» проводити сертифікацію не тільки за вимогами стандарту ISO 9001, а й за вимогами інших найбільш затребуваних міжнародних стандартів, таких як ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 37001, ISO 27001, ISO 28000 та ряду інших стандартів.
«СЕРТСИСТЕМС» входить до групи компаній (ГК) «Fox Manager» (заснована в 2007 році). ГК «Fox Manager» в Україні є лідером в області розробки і впровадження сучасних систем менеджменту і спеціалізується на розробці сучасних IT систем для управління процесами, а це основа для впровадження ISO 9001 - базового стандарту всієї системи ISO. Серед клієнтів більше 6000 підприємств з України, Німеччини, Сінгапуру, Грузії, Фінляндії тощо.
Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повинні мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер.
«Акредитація не є обов'язковою». У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html).
Таким підтвердженням, поряд із акредитацією, є Нотифікація – незалежне оцінювання компетентності органу сертифікації відповідно до вимог стандартів CASCO (Комітету з оцінки відповідності ISO) з видачою офіційного дозволу виконання робіт в системі за встановленими правилами.
Саме тому статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» від 17.05.2001 № 2407III встановлена добровільність акредитації.
А на офіційному сайті Національного агентства з акредитації України чітко вказано: «Основними принципами діяльності НААУ є:…добровільність акредитації;…».
Цю ж інформацію (про добровільність акредитації) викладено в п.7 Положення про Національне агентство з акредитації України https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1318915-20#n14 .
В статті 10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» йдеться про органи з оцінки відповідності, які можуть бути акредитовані національним органом з акредитації. Але даний Закон не передбачає обов’язкову акредитацію Національним агентством з Акредитації України, так як це суперечило б як вітчизняним, так і міжнародним нормам.
З огляду на вказані обставини, вимоги Замовника у Тендерній документації (Додатку № 1 розділу 3 пункту 12) щодо необхідності надання учасником сертифікату ISO 9001:2015 від органу з сертифікації (органу з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку саме Національним агентством з акредитації України (НААУ), або іноземним органом акредитації — членом ILAC, IAF, EA MLA – є очевидно незаконними.
Вищевикладеної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні №7908-р/пк-пз від 03.05.2024 року.
Враховуючи викладене, вважаємо, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні умови тендерної документації та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Вказані порушення Замовника та незаконні вимоги у Тендерній документації призвели до порушення прав Скаржника на участь у даній процедурі закупівлі. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав і законних інтересів Скаржника.
Відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але не пізніше ніж за чотири дні до встановленого на момент прийняття такого рішення, дії чи бездіяльності замовника кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
Сертифікат № ECS.UA.02.4347 від 03.04.2024 року;
Сертифікат № ECS.UA.02.4354 від 05.04.2024 року;
Свідоцтво про нотифікацію № ECS.UA.01.159 від 26.04.2024 року;
Лист ТОВ «Сертсистемс»;
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції);
Тендерна документація на закупівлю послуг затверджена Рішенням уповноваженої особи Валентиною ЗАЯРНА, Протокол №1033-25 від 11.12.2025 року (зі змінами від 12.12.2025 протокол № 1038-25);
Рішення постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7908-р/пк-пз від 03.05.2024 року.
Враховуючи викладене, вважаємо, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника усунути дискримінаційні вимоги зазначені в тендерній документації, та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Враховуючи викладене вище
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення, допущені Замовником Військова частина 2428 під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Код CPV за ДК 021:2015 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі даних (Лот 1 -Послуги з оренди каналів електроних комунікацій (ліній зв'язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали); Лот 2 -Послуги з оренди каналів електроних комунікацій (ліній зв'язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали)), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-12-11-023056-a.
3. Зобов’язати Замовника Військова частина 2428 усунути дискримінаційні умови зазначені в тендерній документації, шляхом внесення змін до тендерної документації та приведення тендерної документації (додаток № 1) у відповідність із вимогами законодавства.
Додатки до Скарги (Докази):
1. Сертифікат № ECS.UA.02.4347 від 03.04.2024 року.
2. Сертифікат № ECS.UA.02.4354 від 05.04.2024 року.
3. Свідоцтво про нотифікацію № ECS.UA.01.159 від 26.04.2024 року.
4. Лист ТОВ «Сертсистемс».
5. Тендерна документація на закупівлю послуг затверджена Рішенням уповноваженої особи Валентиною ЗАЯРНА, Протокол №1033-25 від 11.12.2025 року (зі змінами від 12.12.2025 протокол № 1038-25).
6. Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).
7. Рішення постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7908-р/пк-пз від 03.05.2024 року.
Лот - 1 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали), Лот - 2 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали).
Звернення:
За тендером : Лот - 1 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (основні канали), Лот - 2 Послуги з оренди каналів електронних комунікацій (ліній зв’язку) відомчої електронної комунікаційної мережі (резервні канали).
Тема:
Додаток № 1 Вимоги до Учасника
Зміст:
Доброго дня, шановний Замовнику! В пункті 13 Додаток №1 зазначено: учасник надає довідку про відповідність вимогам про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану, згідно з розпорядженням Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації від 20.02.2024 №154/1959 (зі змінами).
Проте, 27.06.2025 року, вийшло нове Розпорядження НЦУ від 27.06.2025 № 424/3225 «Про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану», згідно якого Розпорядження від 20.02.2024 №154/1959 втратило свою чинність. Тобто з 27.06.2025 року, Постачальника електронних комунікацій мають подавати звіти Про забезпечення сталості електронних комунікаційних мереж в умовах воєнного стану відповідно до форми та вимог Розпорядження НЦУ від 27.06.2025 № 424/3225. Посилання на вказане Розпорядження додаємо https://cip.gov.ua/ua/news/rozporyadzhennya-ncu-vid-27-06-2025-424-3225-pro-zabezpechennya-stalosti-elektronnikh-komunikaciinikh-merezh-v-umovakh-voyennogo-stanu
Таким чином, просимо внести Вас відповідні зміни до тендерної документації з метою її відповідності чинному законодавству.
Дата оприлюднення звернення:
12.12.2025 10:19
Шановний учаснику!
Дякуємо за ваше звернення та уважне опрацювання тендерної документації. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
12.12.2025 12:36
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.