Показати схожі тендери

Закупівля Знаки поштової оплати (марка поштова стандартна U, конверт маркований) від Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-11-016430-a
Id Tender d01def11373b40edbfe2fe56d7f7e5da
План UA-P-2025-11-28-001808-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 11.12.2025 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
788 800.15 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Знаки поштової оплати (марка поштова стандартна U, конверт маркований)
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до затвердженого та оприлюдненого річного плану закупівель на 2025 рік у порядку, встановленому Законом з урахуванням Особливостей та відповідно до пп.6, п.13 Загальних положень Особливостей закупівля - ідентифікатор якої: UA- 2025-10-28-006223-a, не відбулася через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі). : «13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: 6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 30 000 (штуки)
Марка поштова стандартна U
Опис предмета закупівлі
Марка поштова стандартна U
Код ДК 021:2015
22410000-7 - Марки
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 000 (штуки)
Конверт маркований ф.С6
Опис предмета закупівлі
Конверт маркований ф.С6
Код ДК 021:2015
22410000-7 - Марки
Кількість
8 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2, згідно умов договору
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
11.12.2025 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Павленко
Електронна пошта
Телефон
+380412481209
Замовник
ЄДРПОУ
04053625
Повна назва
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
майдан ім. С.П.Корольова, 4/2
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-11-016430-a-b1
Підписаний і діє
Номер
101125-31
788 800.15 грн.
657 333.46 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 000 (штуки)
Марка поштова стандартна U
Номенклатура
Марка поштова стандартна U
Кількість
30 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
20
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 000 (штуки)
Конверт маркований ф.С6
Номенклатура
Конверт маркований ф.С6
Кількість
8 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
23.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Повна назва
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04053625

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
788 800.15 грн.
Замовник:
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Контактний телефон:
+380412481209
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
788 800.15 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області
Контактний телефон:
+380412481209
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності