Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» - Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-11-006660-a
Id Tender c9afc8dfd9d7473d80d2e2366ce8f0e8
План UA-P-2025-12-11-005516-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.12.2025 11:31
Остання зміна 11.12.2025 11:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
726 466 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 8 год. )
з 11.12.2025 11:31 до 19.12.2025 00:00
Залишилось 1 днів 8 год.
Період уточнень
з 11.12.2025 11:31
до 16.12.2025 00:00
Залишилось 1 днів 8 год.
Період оскарження
з 11.12.2025 11:31
до 16.12.2025 00:00
Період уточнень
з 11.12.2025 11:31 до 16.12.2025 00:00
Період оскарження
з 11.12.2025 11:31 до 16.12.2025 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» - Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
726 466 грн.
ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» - Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» - Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії
Очікувана вартість
726 466 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3632,33
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.12.2025 14:15
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
Надання права на використання програмного забезпечення (ліцензія) для однієї бази даних на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Опис предмета закупівлі
Надання права на використання програмного забезпечення (ліцензія) для однієї бази даних на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76009, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Федьковича, 91
Дата постачання по
31.12.2026 11:33
Позиція : №2 1 (послуга)
Надання права на використання програмного забезпечення (ліцензія) на 20 підключень до бази даних на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Опис предмета закупівлі
Надання права на використання програмного забезпечення (ліцензія) на 20 підключень до бази даних на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76009, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Федьковича, 91
Дата постачання по
31.12.2026 11:33
Позиція : №3 1 (послуга)
Надання права на використання програмного забезпечення комп’ютерної програми Analyzer Manager (ліцензія) для підключення 24 приладів з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Опис предмета закупівлі
Надання права на використання програмного забезпечення комп’ютерної програми Analyzer Manager (ліцензія) для підключення 24 приладів з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76009, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, вул.Федьковича, 91
Дата постачання по
31.12.2026 11:33
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України – гривні, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця впродовж 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акта (актів) приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення бюджетного фінансування на рахунок Замовника в необхідному обсязі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.12.2025 11:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лабич Наталія Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380661030345
Замовник
ЄДРПОУ
01993150
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Поштовий індекс
76008
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Федьковича, будинок 91
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
726 466 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Контактний телефон:
+380661030345
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
726 466 грн.
Період подання пропозицій
до 19.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Контактний телефон:
+380661030345
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності