Звернення:
За тендером : Послуги спостереження за станом засобів сигналізації враховує терміновий виїзд наряду реагування у разі скоєння правопорушення в Комунальному підприємстві «Криворізька міська клінічна лікарня №2»Криворізької міської ради за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги»
Тема:
Необхідність надання роз'яснень
Зміст:
Шановний Замовнику! Пунктом 7.3. Додатку 2 Вами встановлена вимога “ Надати лист у довільній формі стосовно того що Учасник має право надавати послуги охорони які підпадають під Постанову КМУ від 21.11.2018р. №975.” Тобто, якщо потенційний Учасник має ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, видану у відповідності до Закону України “ Про охоронну діяльність” та має право надавати усі види послуги охорони, він має право приймати участь у Закупівлі якщо надасть відповідний лист? Адже Постанова Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 не містить інформації, що зазначені в ній категорії об’єктів державної форми власності та сфери державного регулювання підлягають охороні САМЕ ВИКЛЮЧНО органами поліції охорони на договірних засадах (що прямо вказано у рішенні Антимонопольного Комітету України від 26.01.2024 року № 1658-р/пк-пз), а Ви, як Замовник послуг не вибрали процедуру закупівлі: "Укладення прямого договору", з одним Учасником - поліцією охорони? З повагою,
Дата оприлюднення звернення:
13.12.2025 17:48
Доброго дня, відповідна вимога встановлена внаслідок того що Замовник підпадає під категорії обєктів одразу за двома путктами, а саме: 18 "Обєкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів" про що свідчить Додаток 3 до Тендерної документації та пункту 20 "Обєкти критичної інфрастуктури". На території України нараховується не одна юридична особа яка має право надавати послуги відповідно до Постанови КМУ від 21.11.2018 №975, дякуємо за звернення.
Дата оприлюднення відповіді:
15.12.2025 11:40