Показати схожі тендери
Закупівля Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари): Папір 80г/м.квю А3 500арк, кл.С ; Скоби для степлерів №24/6, 1000шт.; Скоби для степлера №23/10 (50/70 арк.), 1000шт.; Олівець графітний 9001, НВ, з гумкою, уп.12 шт.; Ручка кульк/масл 0,7мм, синя; Ручка кулькова 0,5 мм, чорна; Ручка кулькова масл. ТІСК зелена, 0,7мм; Ручка кулькова масл. ТІСК 0,7мм; Скріпки 28мм, 100шт, круглі; Скоби для степлерів №10/5, 1000шт.; Файл-пакет А4+40мкл., прозор., уп./100шт; папка-реєстратор А4 РР, одностор., синій; блок паперу для нотаток 85*85*200 арк.; блок паперу з клейким шаром 75*75 мм, 100 арк, пастель радуга. від УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-10-020688-a
Id Tender 5997d45b0962418eaba9b4fdd8fbf2e8
План UA-P-2025-12-10-024941-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.12.2025 17:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 941.82 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари): Папір 80г/м.квю А3 500арк, кл.С ; Скоби для степлерів №24/6, 1000шт.; Скоби для степлера №23/10 (50/70 арк.), 1000шт.; Олівець графітний 9001, НВ, з гумкою, уп.12 шт.; Ручка кульк/масл 0,7мм, синя; Ручка кулькова 0,5 мм, чорна; Ручка кулькова масл. ТІСК зелена, 0,7мм; Ручка кулькова масл. ТІСК 0,7мм; Скріпки 28мм, 100шт, круглі; Скоби для степлерів №10/5, 1000шт.; Файл-пакет А4+40мкл., прозор., уп./100шт; папка-реєстратор А4 РР, одностор., синій; блок паперу для нотаток 85*85*200 арк.; блок паперу з клейким шаром 75*75 мм, 100 арк, пастель радуга.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари): Папір 80г/м.квю А3 500арк, кл.С ; Скоби для степлерів №24/6, 1000шт.; Скоби для степлера №23/10 (50/70 арк.), 1000шт.; Олівець графітний 9001, НВ, з гумкою, уп.12 шт.; Ручка кульк/масл 0,7мм, синя; Ручка кулькова 0,5 мм, чорна; Ручка кулькова масл. ТІСК зелена, 0,7мм; Ручка кулькова масл. ТІСК 0,7мм; Скріпки 28мм, 100шт, круглі; Скоби для степлерів №10/5, 1000шт.; Файл-пакет А4+40мкл., прозор., уп./100шт; папка-реєстратор А4 РР, одностор., синій; блок паперу для нотаток 85*85*200 арк.; блок паперу з клейким шаром 75*75 мм, 100 арк, пастель радуга.
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Соборності, 36
Дата постачання з
10.12.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
10.12.2025 17:13
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Овчаренко
Електронна пошта
Телефон
+0532569460
Замовник
ЄДРПОУ
02498808
Повна назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Поштовий індекс
36000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
ВУЛИЦЯ СОБОРНОСТІ, будинок 36
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-10-020688-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ХР-2
2 941.82 грн.
2 941.82 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
110 (штуки)
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари): Папір 80г/м.квю А3 500арк, кл.С ; Скоби для степлерів №24/6, 1000шт.; Скоби для степлера №23/10 (50/70 арк.), 1000шт.; Олівець графітний 9001, НВ, з гумкою, уп.12 шт.; Ручка кульк/масл 0,7мм, синя; Ручка кулькова 0,5 мм, чорна; Ручка кулькова масл. ТІСК зелена, 0,7мм; Ручка кулькова масл. ТІСК 0,7мм; Скріпки 28мм, 100шт, круглі; Скоби для степлерів №10/5, 1000шт.; Файл-пакет А4+40мкл., прозор., уп./100шт; папка-реєстратор А4 РР, одностор., синій; блок паперу для нотаток 85*85*200 арк.; блок паперу з клейким шаром 75*75 мм, 100 арк, пастель радуга.
Номенклатура
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари): Папір 80г/м.квю А3 500арк, кл.С ; Скоби для степлерів №24/6, 1000шт.; Скоби для степлера №23/10 (50/70 арк.), 1000шт.; Олівець графітний 9001, НВ, з гумкою, уп.12 шт.; Ручка кульк/масл 0,7мм, синя; Ручка кулькова 0,5 мм, чорна; Ручка кулькова масл. ТІСК зелена, 0,7мм; Ручка кулькова масл. ТІСК 0,7мм; Скріпки 28мм, 100шт, круглі; Скоби для степлерів №10/5, 1000шт.; Файл-пакет А4+40мкл., прозор., уп./100шт; папка-реєстратор А4 РР, одностор., синій; блок паперу для нотаток 85*85*200 арк.; блок паперу з клейким шаром 75*75 мм, 100 арк, пастель радуга.
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02498808

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХРИПКО ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
ХРИПКО ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2645904696

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 941.82 грн.
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Контактний телефон:
+0532569460
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 941.82 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ
Контактний телефон:
+0532569460
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності