Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від Спеціалізована антикорупційна прокуратура.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-10-020374-a
Id Tender 01f9c4528ac54857a1fced6be22a911f
План UA-P-2025-12-10-023480-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.12.2025 16:47
Остання зміна 20.12.2025 16:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 529 750 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.12.2025 16:46 до 18.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.12.2025 16:46
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.12.2025 16:46
до 15.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.12.2025 14:08
-
Період уточнень
з 10.12.2025 16:46 до 15.12.2025 00:00
Період оскарження
з 10.12.2025 16:46 до 15.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2025 14:08
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 529 750 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 529 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15297,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.12.2025 13:45
Закінчення аукціону
18.12.2025 14:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
145 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
01135, Україна, Київська область, Київ, вул. Ісаакяна, 17
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Споживачем протягом 7 (семи) робочих днів від дати підписання Акта приймання-передачі електричної енергії (у т.ч. Попереднього, Корегуючого) шляхом перерахування Споживачем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника із спеціальним режимом використання відповідно до умов Договору, але в будь-якому разі не пізніше 22 числа місяця наступного за розрахунковим.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ»
Пропозиція:
1 513 409.07 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Пропозиція:
1 525 226.58 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.12.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.12.2025 16:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Коновал
Електронна пошта
Телефон
+380442004962
Замовник
ЄДРПОУ
45252419
Повна назва
Спеціалізована антикорупційна прокуратура
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Ісаакяна будинок 17
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.12.2025 14:08 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.12.2025 16:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.12.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до вимог тендерної документації учасником надаються Відомості про учасника згідно з додатком 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником надано відомості про учасника (вих № 15/24 від 14.12.2025), які не містять інформацію про реквізити дозвільних документів (ліцензії, дозволи тощо). Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 1 до тендерної документації; пункт 1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, додатку 6 до тендерної документації; пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 2. Відповідно до вимог тендерної документації учасником надається, зокрема: копія Постанови НКРЕКП про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу. У складі тендерної пропозиції учасником не надано копію Постанови НКРЕКП про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу. Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 3 до тендерної документації; пункт 4 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, додатку 6 до тендерної документації; пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 3. Відповідно до вимог тендерної документації учасником надається, зокрема: гарантійний лист (складений у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) щодо укладання учасником перед початком постачання електричної енергії на Об’єкти договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії з відповідним оператором системи розподілу, на підставі яких учасник повинен отримати доступ до мереж ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі» з метою реалізації своїх прав та виконання обов’язків та функцій як електропостачальника по відношенню до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, електроустановки якої приєднані на відповідній території до мережі зазначеного оператора системи розподілу, узгодивши умови щодо необхідного інформаційного обміну, взаємних прав, обов’язків та відповідальності сторін, а також порядок виставлення Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі платіжних документів за послуги з розподілу електричної енергії від імені ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі». У випадку наявності діючого договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії з ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі» надати інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) щодо наявності такого договору. У складі тендерної пропозиції учасником не надано зазначені гарантійний лист (складений у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) або інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника). Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 3 до тендерної документації; пункт 4 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, додатку 6 до тендерної документації; пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. 4. Відповідно до вимог тендерної документації учасником надається, зокрема: інформація (довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) про наявність в учасника власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Київської області, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Київської області. На підтвердження відомостей зазначених у довідці учасник повинен надати копії документів, що підтверджують факт володіння чи користування. У довідці потрібно зазначити інформацію про наявне (наявні) приміщення із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, місця розташування, площі та форми його (їх) власності з наданням підтверджуючого документу володіння/користування приміщенням. В разі наявного договору оренди, необхідно щоб термін дії такого договору дорівнював або перевищував термін поставки предмету закупівлі. Учасником надано довідку про наявність центру обслуговування споживачів (клієнтів) (вих № 20/24 від 14.12.2025), яка не містить інформації про площу наявного приміщення. Учасником надано договір оренди № 29-Ф від 03.12.2024 відповідно до якого його термін дії не дорівнює або не перевищує термін поставки предмету закупівлі, який відповідно до вимог тендерної документації визначено з 01.01.2026 до 31.12.2026 (включно). Посилання на вимогу тендерної документації: додаток 3 до тендерної документації; пункт 4 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, додатку 6 до тендерної документації; пункт 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником: 1. Надати оновлені Відомості про учасника згідно з додатком 1 до тендерної документації. 2. Надати копію Постанови НКРЕКП про видачу ліцензії з постачання електричної енергії споживачу. 3. Надати гарантійний лист (складений у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) щодо укладання учасником перед початком постачання електричної енергії на Об’єкти договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії з відповідним оператором системи розподілу, на підставі яких учасник повинен отримати доступ до мереж ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі» з метою реалізації своїх прав та виконання обов’язків та функцій як електропостачальника по відношенню до Спеціалізованої антикорупційної прокуратури, електроустановки якої приєднані на відповідній території до мережі зазначеного оператора системи розподілу, узгодивши умови щодо необхідного інформаційного обміну, взаємних прав, обов’язків та відповідальності сторін, а також порядок виставлення Спеціалізованій антикорупційній прокуратурі платіжних документів за послуги з розподілу електричної енергії від імені ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі». У випадку наявності діючого договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії з ПрАТ «ДТЕК Київські Електромережі» надати інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) щодо наявності такого договору. 4. Надати оновлену інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника) про наявність в учасника власного структурного підрозділу – Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на території Київської області, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312, який щоденно (окрім вихідних та святкових днів, встановлених законодавством України) приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надати довідку про наявність власного окремого структурного підрозділу або посадової особи, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів на території Київської області. На підтвердження відомостей зазначених у довідці учасник повинен надати копії документів, що підтверджують факт володіння чи користування. У довідці потрібно зазначити інформацію про наявне (наявні) приміщення із обов’язковим зазначенням його (їх) найменування, місця розташування, площі та форми його (їх) власності з наданням підтверджуючого документу володіння/користування приміщенням. В разі наявного договору оренди, необхідно щоб термін дії такого договору дорівнював або перевищував термін поставки предмету закупівлі. 5. Надати копії документів, що підтверджують факт володіння чи користування приміщенням. В разі наявного договору оренди, необхідно щоб термін дії такого договору дорівнював або перевищував термін поставки предмету закупівлі.
Створено
19.12.2025 16:37
Надати до
20.12.2025 16:37
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 529 750 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2025 00:00
Замовник:
Спеціалізована антикорупційна прокуратура
Контактний телефон:
+380442004962
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 529 750 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2025 00:00
Замовник:
Спеціалізована антикорупційна прокуратура
Контактний телефон:
+380442004962
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності