Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги, пов’язані з інтеграційною взаємодією з СЕВ ОВВ та технічної підтримкою програмного забезпечення системи електронного документообігу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3») від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-10-014133-a
Id Tender 172704daca4f4bb5b0b370c1d6e3881b
План UA-P-2025-12-10-012506-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.12.2025 14:43
Остання зміна 18.12.2025 13:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.12.2025 14:42 до 18.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.12.2025 14:42
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.12.2025 14:42
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2025 00:00
до 18.12.2025 12:57
Залишилось 5 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.12.2025 12:57
до 24.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.12.2025 12:57
-
Період уточнень
з 10.12.2025 14:42 до 15.12.2025 00:00
Період оскарження
з 10.12.2025 14:42 до 15.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2025 00:00 до 18.12.2025 12:57
Період кваліфікації
з 18.12.2025 00:00 до 18.12.2025 12:57
Основні параметри
ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги, пов’язані з інтеграційною взаємодією з СЕВ ОВВ та технічної підтримкою програмного забезпечення системи електронного документообігу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
200 000 грн.
ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги, пов’язані з інтеграційною взаємодією з СЕВ ОВВ та технічної підтримкою програмного забезпечення системи електронного документообігу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3»)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги, пов’язані з інтеграційною взаємодією з СЕВ ОВВ та технічної підтримкою програмного забезпечення системи електронного документообігу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3»)
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Код ДК 021:2015
72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76015, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Михайла Грушевського, 21
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після оплата в розмірі 100%. Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання відповідного акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ
Пропозиція:
174 996 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.12.2025 14:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Юркевич
Електронна пошта
Телефон
+380988818259
Замовник
ЄДРПОУ
43749377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги, пов’язані з інтеграційною взаємодією з СЕВ ОВВ та технічної підтримкою програмного забезпечення системи електронного документообігу «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3»)
Період вимог/скарг з 18.12.2025 12:57 по 24.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.12.2025 00:00 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.12.2025 12:57
Довідка НАЗК
18.12.2025 12:57
Повідомлення про рішення
18.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-12-10-014133-a-c1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Номенклатура
ДК 021:2015:72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ, ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І ЦИФРОВІЗАЦІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВОГО РОЗВИТКУ, ЦИФРОВИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ І ЦИФРОВІЗАЦІЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44629564

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ
Повна назва
ТОВ ДОКПРОФ КОНСАЛТИНГ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43335257

Інформація про підписанта

IBAN
UA798201720344250003000143450
ПІБ підписанта
Фіняк Ігор Ярославович
Посада підписанта
начальник управління
Діє на підставі
положення
Номер телефону
380676898456
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності