Показати схожі тендери

Закупівля Пристінний поручень з нержавіючої сталі від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-10-013706-a
Id Tender fd27e020148b45739ce35f0e37e6aef7
План UA-P-2025-12-10-016796-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.12.2025 14:39
Остання зміна 19.12.2025 15:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 650 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.12.2025 14:37 до 18.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.12.2025 14:37
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.12.2025 14:37
до 15.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.12.2025 00:00
до 19.12.2025 15:18
Залишилось 4 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.12.2025 15:18
до 25.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.12.2025 15:18
-
Період уточнень
з 10.12.2025 14:37 до 15.12.2025 00:00
Період оскарження
з 10.12.2025 14:37 до 15.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.12.2025 00:00 до 19.12.2025 15:18
Період кваліфікації
з 18.12.2025 00:00 до 19.12.2025 15:18
Основні параметри
Пристінний поручень з нержавіючої сталі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
30 650 грн.
Пристінний поручень з нержавіючої сталі (труба н/ж d. 40*1,5мм)
Назва предмета закупівлі
Пристінний поручень з нержавіючої сталі (труба н/ж d. 40*1,5мм)
Очікувана вартість
30 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
306,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пристінний поручень з нержавіючої сталі (труба н/ж d. 40*1,5мм)
Код ДК 021:2015
44212300-2 - Конструкції та їх частини
Кількість
12.5
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул.Марко Вовчок, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Пляхтур Оксана Володимирівна
Пропозиція:
30 650 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.12.2025 14:38
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
10.12.2025 14:34
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ковальчук В'ячеслав
Електронна пошта
Телефон
380991049266
Замовник
ЄДРПОУ
01981498
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-COMMERCIAL ENTERPRISE "ST. PANTELEIMON'S CLINICAL HOSPITAL" OF SUMY CITY COUNCIL
Поштовий індекс
40007
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул.Марко Вовчок, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Пристінний поручень з нержавіючої сталі (труба н/ж d. 40*1,5мм)
Період вимог/скарг з 19.12.2025 15:18 по 25.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.12.2025 00:00 по 26.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.12.2025 15:19
Довідка НАЗК
19.12.2025 15:18
Повідомлення про рішення
18.12.2025 14:27
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
18.12.2025 00:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.12.2025 14:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 2 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасником до тендерної документації додається: копія свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва/витягу про право сплати єдиного податку. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.2. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 5 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасником до тендерної документації додається: копію ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). (У разі відсутності, надати лист пояснення в довільній формі). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи, що не відповідає умовам тендерної документації. 1.3. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п. 11 Додатку № 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасником до тендерної документації додається: Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання, та кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг (у разі залучення). У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначені документи, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Відсутня копія свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва/витягу про право сплати єдиного податку. 2.2. Відсутня довідка в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання, та кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг (у разі залучення). 2.3. Відсутня копія ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). (У разі відсутності, надати лист пояснення в довільній формі). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. надати копію свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва/витягу про право сплати єдиного податку. 3.2. надати довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання, та кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг (у разі залучення). 3.3. надати копію ліцензії на право здійснення діяльності відповідно до предмету закупівлі (якщо отримання такого дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством). (У разі відсутності, надати лист пояснення в довільній формі).
Створено
18.12.2025 14:27
Надати до
19.12.2025 14:27
Договір
UA-2025-12-10-013706-a-b1
Очікує підписання
30 650 грн.
30 650 грн.
З ПДВ
Номенклатура
12.5 (Погонний метр)
Пристінний поручень з нержавіючої сталі (труба н/ж d. 40*1,5мм)
Номенклатура
Пристінний поручень з нержавіючої сталі (труба н/ж d. 40*1,5мм)
Кількість
12.5
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01981498

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Пляхтур Оксана Володимирівна
Повна назва
ФОП Пляхтур Оксана Володимирівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2988816964

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA753052990000026003045202595
ПІБ підписанта
Пляхтур Оксана Володимирівна
Посада підписанта
фізична особа підприємець
Діє на підставі
Виписки
Номер телефону
+380994254936
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
30 650 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
30 650 грн.
Період подання пропозицій
до 18.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380991049266
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності