Закупівля Код ДК 021:2015-90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з розроблення плану управління відходами АТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» на період 2025-2029 роки) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО».
Код ДК 021:2015-90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з розроблення плану управління відходами АТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» на період 2025-2029 роки)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.Мова тендерної пропозиції українська.
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою1. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.1Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо).
1Ця вимога не стосується документів про освіту, записів в трудових книжках, посвідчень водія, посвідчень про перевірку знань, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Код ДК 021:2015-90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з розроблення плану управління відходами АТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» на період 2025-2029 роки)
Очікувана вартість
126 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1268,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.12.2025 14:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розроблення плану управління відходами АТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» на період 2025-2029 роки
Код ДК 021:2015
90712000-1 -
Екологічне планування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ
Дата постачання по
28.02.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
40
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, - реєстрації «Виконавцем» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов Договору. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунки за надані послуги проводяться «Замовником» протягом 40 календарних днів після підписання сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого «Замовником» рахунка. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Виконавця» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Виконавця» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Замовником» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Виконавець» зобов’язаний виконати зобов’язання з надання послуг в строк та на умовах, передбачених Договором.
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання) у випадку залучення субпідрядника (-ів) /співвиконавця (-ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
Опис
У випадку залучення субпідрядника (-ів) /співвиконавця (-ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надається (не надається у випадку незалучення або в обсязі менше 20 відсотків): Довідка* в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), в якому зазначається наступна інформація (або із змісту якого вбачається зазначене): «Ми (зазначити найменування Учасника) цією довідкою надаємо інформацію, яка не стосується підтвердження нашої кваліфікації, та повідомляємо про залучення субпідрядника (ів)/співвиконавця (ів), в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та надаємо інформацію про кожного такого субпідрядника (ів)/співвиконавця (ів): • найменування (повне або скорочене згідно ЄДР), ідентифікаційний код ЄДРПОУ/ІПН, місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові (повністю) керівника кожного субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучати до надання послуг/виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; • обсяг послуг та вартість послуг у відсотках по відношенню до вартості договору, які планується доручити субпідряднику/співвиконавцю; • перелік Послуг, передбачених Додатком №1 тендерної документації, які буде виконувати кожен такий субпідрядник/співвиконавець в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. * Ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - договір.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Аналогічний* договір, укладений не раніше 2024 р. з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності).
Опис
Аналогічний* договір, укладений не раніше 2024 р. з додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. Аналогічним вважатиметься договір на послуги з розроблення плану управління відходами або послуги з проведення класифікації відходів
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - лист-відгук.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Позитивний відгук складений не раніше 2024 року щодо виконання аналогічного договору
Опис
Позитивний лист-відгук складений не раніше 2024 року щодо виконання аналогічного договору*, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі