Закупівля Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти від ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.12.2025 15:25
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Код ДК 021:2015
48190000-6 -
Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, місто Прилуки, вул.Саксаганського, будинок 14
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:14
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:14
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:14
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
місто Прилуки, вул.Саксаганського, будинок 14
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти
Скаржник ТОВ «АР БУК ЮА» не погоджується з умовами тендерної документації, зокрема з тим, що експерименти повинні виконуватися саме відомими акторами під керівництвом провідних викладачів педагогічного університету та вважає її дискримінаційною та такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них.
ПРИЛУЦЬКОЮ ГІМНАЗІЄЮ № 3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) від 09 грудня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) на закупівлю послуг: «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти Код ДК 021:2015: 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення» за кодом ДК 021:2015: 48190000-6 Пакети освітнього програмного забезпечення, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-12-09-018499-a (далі – закупівля).
Рішенням уповноваженої особи від 09.12.2025р. № 72 було затверджено Тендерну документацію по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю послуг: «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти Код ДК 021:2015: 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення» (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення) (далі – Тендерна документація).
В пункті 1 Розділу 3 тендерної документації вказано, що інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленими замовником в Додатку 5 до цієї тендерної документації.
В Додатку 5 до тендерної документації Замовник вказав наступну вимогу: «навчальний блок з дослідження фізичних експериментів, який підвищує зацікавленість предметом, мотивує до навчання, розвиває наукове мислення (експерименти виконують відомі актори під керівництвом провідних викладачів педагогічного університету; усі навчальні відео змонтовані за авторськими сценаріями, супроводжуються авторською озвучкою українською мовою, що дозволяє правильно озвучувати всі терміни і символи, що особливо актуально для предметів природничо-математичного циклу)».
Скаржник ТОВ «АР БУК ЮА» не погоджується з зазначеною умовою тендерної документації, зокрема з тим, що експерименти повинні виконуватися саме відомими акторами під керівництвом провідних викладачів педагогічного університету та вважає її дискримінаційною та такою, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівне ставлення до них, необґрунтованою та такою, що порушує вимоги законодавства у сфері публічних закупівель.
Фрази «відомі актори», «провідні викладачі», «авторські сценарії» є оціночними, такими, що не мають чітких, вимірних критеріїв. Учасники не можуть об’єктивно підтвердити виконання такої умови, що робить її непридатною для використання у тендерній документації.
Встановлена вимога фактично висуває індивідуалізовані, унікальні та суб’єктивні критерії, які можуть бути притаманні лише конкретному продукту або дуже вузькому колу постачальників. Наявність «відомих акторів» не є технічною чи функціональною характеристикою програмного забезпечення. Вимога щодо участі «провідних викладачів педагогічного університету» також не є характеристикою предмета закупівлі, а стосується конкретних фізичних осіб та їхнього статусу.
Ці умови створюють преференційні умови для окремого постачальника, який заздалегідь володіє такими матеріалами, і обмежують доступ інших учасників ринку, що прямо заборонено законом.
Отже, ці критерії не є функціональними, технічними чи якісними характеристиками, необхідними для надання «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» для закладів загальної середньої освіти 7,8 клас. Замовник фактично висуває вимоги до творчих характеристик контенту, а не до послуг, що закуповуються. Це суперечить ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка забороняє встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію або не пов’язані з предметом закупівлі.
Також, на думку Скаржника оскаржувана вимога Замовника порушує принцип відкритості та добросовісної конкуренції Вказані умови призводять до: суттєвого звуження кола учасників; створення штучних бар’єрів для подання пропозицій; нівелювання самої суті відкритих торгів. Потенційні учасники, які мають якісне програмне забезпечення та відповідні послуги адміністрування, але не мають унікальних відеоматеріалів, створених «відомими акторами» чи «авторською озвучкою», автоматично позбавляються можливості участі. Такий підхід також порушує принципи: максимальної економії та ефективності; недискримінації учасників; пропорційності, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
Також, звертаємо увагу на те, що Замовник зобов’язаний дотримуватися: підвищених стандартів прозорості, об’єктивності та недискримінації, забезпечення найбільш широкої конкуренції. Встановлення вимог, що реально можуть бути виконані лише окремим виробником, суперечить зобов’язанням України за міжнародними програмами допомоги.
Таким чином, учасники позбавлені можливості запропонувати еквівалент, що прямо суперечить принципам закупівель в частині відкритості ринку та доступності альтернативних пропозицій.
ТОВ «АР БУК ЮА» справедливо вважає, що вимога, викладена у Додатку 5, є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує конкуренцію та суперечить чинному законодавству України.
Скаржник вважає необхідним привести вимогу, встановлену Замовником в тендерній документації, а саме: «навчальний блок з дослідження фізичних експериментів, який підвищує зацікавленість предметом, мотивує до навчання, розвиває наукове мислення (експерименти виконують відомі актори під керівництвом провідних викладачів педагогічного університету; усі навчальні відео змонтовані за авторськими сценаріями, супроводжуються авторською озвучкою українською мовою, що дозволяє правильно озвучувати всі терміни і символи, що особливо актуально для предметів природничо-математичного циклу)», у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та забезпечити рівні умови участі всіх потенційних постачальників.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документації та привести вимогу Замовника «навчальний блок з дослідження фізичних експериментів, який підвищує зацікавленість предметом, мотивує до навчання, розвиває наукове мислення (експерименти виконують відомі актори під керівництвом провідних викладачів педагогічного університету; усі навчальні відео змонтовані за авторськими сценаріями, супроводжуються авторською озвучкою українською мовою, що дозволяє правильно озвучувати всі терміни і символи, що особливо актуально для предметів природничо-математичного циклу)» у відповідності до норм законодавства про публічні закупівлі, усунувши, зокрема, дискримінаційну вимогу щодо залучення відомих акторів під керівництвом провідних викладачів педагогічного університету.