Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-09-017531-a
Id Tender dabde18e2a3b48619ba9f22b2e20b35e
План UA-P-2025-12-09-020582-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.12.2025 15:59
Остання зміна 19.12.2025 17:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 200 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.12.2025 16:02 до 17.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.12.2025 16:02
до 14.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.12.2025 16:02
до 14.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.12.2025 13:13
до 19.12.2025 12:35
Залишилось 4 днів 10 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.12.2025 12:35
до 25.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.12.2025 12:35
-
Період уточнень
з 09.12.2025 16:02 до 14.12.2025 00:00
Період оскарження
з 09.12.2025 16:02 до 14.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.12.2025 13:13 до 19.12.2025 12:35
Період кваліфікації
з 17.12.2025 13:13 до 19.12.2025 12:35
Основні параметри
Електрична енергія
ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія). Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва: ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія. Закупівля на 2026 рік
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 200 000 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Аукціон
Cтарт аукціону
17.12.2025 12:44
Закінчення аукціону
17.12.2025 13:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
420 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
20202, Україна, Черкаська область, Звенигородка, до межі балансової належності електроустановок замовника
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата рахунка та акту приймання-передачі товару Постачальника має бути здійснена Споживачем у строки, визначені у рахунку та акті приймання-передачі товару, протягом 14 календарних днів від дати його отримання, але не пізніше 20-го числа (включно) місяця, наступного за місяцем поставки електричної енергії. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки фінансування на вказані цілі, Споживач здійснює розрахунки з Постачальником протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня надходження коштів на його рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД"
Пропозиція:
3 855 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
3 840 479 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"
Пропозиція:
3 840 480 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.12.2025 12:44
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.12.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коломієць Анастасія Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380988803083
Замовник
ЄДРПОУ
44143092
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20202
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Звенигородка
Адреса
пр.Шевченка, будинок 63
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 19.12.2025 12:35 по 25.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.12.2025 13:13 по 25.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
переможець
Документи кваліфікації
19.12.2025 12:36
Довідка НАЗК
19.12.2025 12:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.12.2025 16:28
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.12.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.12.2025 15:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ", який зараз перебуває на етапі оцінки, виявлено невідповідності його тендерної пропозиції, а саме: 1. Розділом «ІV. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Додатку 3 тендерної доку-ментації передбачено вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у формі елект-ронної банківської гарантії. Вимогами оформлення гарантії передбачено: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній до-кументації та оголошенні про закупівлю разом із відомостями від банку, який надає забезпечення тендерної пропозиції, у формі документа за підписом уповноваженої особи банку щодо ві-дображення структури власності (засновників) такого банку. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати Наказу Мі-ністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропо-зиції» із зазначенням таких істотних умов Договору про закупівлю як кількість поставки та кінцевий строк поставки товару. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної про-позиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Під обслуговуванням необхідно розуміти наявність правовідносин між сторонами щодо отримання будь-якого банківського продукту, в тому числі відкриття рахунку, але не виключно, отримання інших сервісних фінансових послуг, пов’язаних з укладанням договору про надання ба-нківської гарантії. В складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії та довідка (інформація) від банку, що банк-гарант не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосо-вано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не поверта-ється учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку або витяг з Державного ре-єстру банків та довіреність на уповноваженого підписанта банку або документ, що засвідчує повноваження цієї особи вчиняти дії від імені банку. Вказані документи повинні надавати підт-вердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забез-печення тендерної пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Постанови про особливості. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за ра-хунок Учасника.». Також розділом «І. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ» тендерної документації визначено обов’язок по-дання учасником: «документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, а саме документом електронної банківської гарантії у вигляді файлу, збереженого у форматі, придатному для перевірки накладення електронного підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify разом із довідкою з банку, який надає забезпечення тендерної пропозиції, що засвідчує обставини, за якими вказаний клієнт як учасник торгів (принципал) не вчиняв раніше порушень в рамках інших торгів (гарантійні випадки), щодо яких вказаний банк виступав Гарантом, і відповідно за якими банк-гарант виконував обов’язок по перерахуванню розміру тендерного забезпечення бенефіціару (замов-нику торгів).» У складі тендерної пропозиції ТОВ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" міститься архівний файл із ім’ям «re», що містить ряд документів, в тому числі і Банківську гарантію ГАРАНТІЯ № 4812/25-ТГ від АТ " БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ" на суму 20 000,00 грн. (далі - Гарантія). Поряд з цим зміст Гарантії не містить інформації щодо конкретно даної Процедури закупівлі інформації в частині зазначення таких істотних умов Договору про закупівлю: як кількість поставки та кінцевий строк поставки товару. Також всупереч вимогам за тендерною документацією учасником не надано інформацію у формі документа за підписом уповноваженої особи банку щодо відображення структури власності (засновників) такого банку. Окрім цього учасником не надано запитуваний довідку з банку, який надає забезпечення тендерної пропозиції, що засвідчує обставини, за якими вказаний клієнт як учасник торгів (принципал) не вчиняв раніше порушень в рамках інших торгів (гарантійні випадки), щодо яких вказаний банк виступав Гарантом, і відповідно за якими банк-гарант виконував обов’язок по перерахуванню розміру тендерного забезпечення бенефіціару (замовнику торгів). Вказаний факт теж є невідповідністю вимогам за тендерною документацією. 2. Також згідно встановлених вимог за Додатком 3 тендерної документації у складі тендер-ної пропозиції учасника відсутні наступні документи: - Згідно ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповіда-льністю», якщо сума угоди 50% і більше чистих активів вказаного суб’єкта господарювання, така угода повинна обов'язково бути узгоджена загальними зборами учасників, про що надається протокол загальних зборів на вчинення значних правочинів; - Відсутній паспорт/(ID-картка) та довідку про присвоєння ідентифікаційного ко-ду/облікової картки фізичної особи-платника податків на встановлення особи засновника учасника процедури закупівлі, яким згідно установчих документів є гр. України – Денисович Віктор Васильович; - Відсутній Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»), виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у за-купівлі із звітом про проміжний аудит (за потреби); - Відсутня Довідка у довільній формі про наявність фінансової спроможності та вільних від зобов’язань оборотних коштів в частині можливості здійснити попередню закупівлю та поставку товару; - Відсутній Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у закупівлі із звітом про проміжний аудит (за потреби); - Відсутні подані до аналогічного Договору наступні документи: банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, що завірений банком, акти звірки з замовником, що підписані сторонами, документи, що підтверджують оплату податків на прибу-ток в період виконання умов договору, що завірене відміткою банку, податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість); Вказаний факт теж є невідповідністю вимогам за тендерною документацією. 3. Також допущено недоліки при складанні певних документів, що зобов’язані згідно умов закупівлі містити наступну інформацію згідно із вимогами за Додатком 3 тендерної документа-ції: - Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, що подана у файлі із ім’ям «07 Довідка аналог договір» всупереч вимога за тендерною документацією не містить інформа-ції про стан виконання Договору та відсутнє посилання на ідентифікатор закупівлі анало-гічного договору. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати документи, що відсутні та виправити наступні невідповідності, а саме: - Надати оновлену (змінену) форму Гарантії, з урахуванням необхідності зазначити у її змісті такої Гарантії інформацію щодо таких істотних умов Договору про закупівлю як кі-лькість поставки та кінцевий строк поставки товару згідно даної закупівлі; - Надати інформацію у формі документа за підписом уповноваженої особи банку щодо відображення структури власності (засновників) такого банку; - Надати відсутню Довідку з банку, який надає забезпечення тендерної пропозиції, що за-свідчує обставини, за якими вказаний клієнт як учасник торгів (принципал) не вчиняв ра-ніше порушень в рамках інших торгів (гарантійні випадки), щодо яких вказаний банк ви-ступав Гарантом, і відповідно за якими банк-гарант виконував обов’язок по перерахуванню розміру тендерного забезпечення бенефіціару (замовнику торгів); - Надати протокол загальних зборів на вчинення значних правочинів; - Надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги»), виданого на ім’я учасника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент його подання до участі у за-купівлі із звітом про проміжний аудит (за потреби); - Надати Довідку у довільній формі про наявність фінансової спроможності та вільних від зобов’язань оборотних коштів в частині можливості здійснити попередню закупівлю та поставку товару; - Надати Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданого на ім’я уча-сника закупівлі, органом сертифікації, включеним до реєстру акредитованих органів оцінки від-повідності Національного агентства з акредитації України, що є дійсним (чинним) на момент йо-го подання до участі у закупівлі із звітом про проміжний аудит (за потреби); - Надати наступні документи: банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, що завірений банком, акти звірки з замовником, що підписані сторона-ми, документи, що підтверджують оплату податків на прибуток в період виконання умов договору, що завірене відміткою банку, податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість); - Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, що в тому числі містить інформацію про стан виконання Договору та відсутнє посилання на ідентифікатор закупівлі аналогічного договору. У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ТОВ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ" буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Створено
17.12.2025 16:26
Надати до
18.12.2025 16:26
Договір
UA-2025-12-09-017531-a-a1
Очікує підписання
3 840 479 грн.
3 840 479 грн.
З ПДВ
Номенклатура
420 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
420 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44143092

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44544025

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380988803083
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.12.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380988803083
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності