Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників” та п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960 (далі – Ліцензійних умов), та які будуть залучені до надання послуг в групах швидкого реагування (при цьому у штаті учасника працівники повинні працювати та бути прийняті на підприємство не пізніше дати оголошення даної закупівлі). На підтвердження кваліфікації працівників, необхідно надати:
2.1. Інформаційну довідку, яка обов’язково повинна містити перелік працівників, прізвища, ім’я, по-батькові, посаду, загальний стаж роботи за професією охоронник, наказ про прийняття на роботу (№, дата).
ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД
№ Посада П.І.Б. Стаж (довід) роботи років № Наказу про прийняття на роботу
__________________________________________________
Посада, прізвище, ініціали, підпис керівника чи уповноваженої особи Учасника.
2.2. На підтвердження використання найманої праці, Учасник надає наступні документи:
- накази про прийняття працівників, що вказані в інформаційній довідці; або
- копії трудових книжок працівників (першу сторінку та сторінку з записом про прийняття на роботу працівника);
- повідомлення Державної податкової інспекції про прийняття працівників на роботу з квитанцією про прийом повідомлень до інспекції, відповідно до вимог Постанови КМУ від 17.06.2015 р. № 413 “Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту”, які зазначені в довідці наданої на виконання цього пункту тендерної документації.
- Документи на кожного працівника, зазначеного в Довідці, згідно пункту 2 підпункту 1.1. цього Додатку, та відповідно до вимог статті 11, 14 Закону “Про охоронну діяльність” від 22.03.2012 р. № 4616-VI (зі змінами), що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п.17 Ліцензійних умов, а саме:
- оригінали, або завірені копії свідоцтв з додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації “охоронник” державного зразка охоронників, яких Учасник планує залучати до виконання умов Договору, які мають робітничу кваліфікацію “охоронник” не нижче 3 розряду.
- Копії діючих на дату подання тендерної пропозиції документів на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до пункту 1.1. цього розділу, зазначені відповідно до вимог п.п. 1, 4 ч. 1 статті 11 Закону України “Про охоронну діяльність”, та п. 17 Ліцензійних умов, а саме:
- скановані копії медичних довідок про відсутність обмежень за станом здоров’я, чинних на дату подання пропозиції, за формою, що відповідає діючому станом на оголошення закупівлі Наказу МОЗ України, або видані у поточному році за формою, відповідно до Наказу МОЗ № 246 від 21.05.2007 р., що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронника чинні на дату оголошення закупівлі.
- скановані копії медичних довідок про проходження психіатричних оглядів, за формою, відповідно до діючого Наказу МОЗ від 18.04.2022 р. № 651 зі змінами, чинними станом на дату оголошення закупівлі, з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ № 651 від 18.04.2022 р.); або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, який виданий у поточному році, на кожного працівника, зазначеного в довідці, зазначеній п.п. 1 цього розділу. (QR-код повинен розпізнаватись сканувальним обладнанням).
2.3. До штату учасника повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони, який повинен відповідати встановленим вимогам п. 14 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, а саме, зазначений фахівець повинен мати один з таких освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів:
- вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, поліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на посадах офіцерського складу військовослужбовців Збройних Сил, військових формувань, утворених відповідно до законів, а також на посадах середнього, старшого та вищого начальницького складу правоохоронних органів, або керівного складу відомчої воєнізованої охорони;
- вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
У разі тимчасової відсутності фахівця (фахівців) з організації заходів охорони суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний покласти тимчасове виконання обов’язків фахівця з організації заходів охорони на працівника, який має один з освітніх та (або) кваліфікаційних рівнів, визначених абзацами п’ятим - сьомим цього пункту, та відповідає вимогам, що встановлені абзацом першим пункту 17 Ліцензійних умов.
2.4. Наявність фахівця (фахівців) з організації заходів охорони Учасника підтверджується наданням довідки у довільній формі, завіреної належним чином, із зазначенням ПІБ працівника (працівників), посади, інформації про освіту і стаж роботи, а також копій завірених належним чином підтверджуючих документів про освіту, стаж роботи, витяг з послужного списку, наказу про прийняття на роботу, або призначення тимчасового виконання обов’язків на працівника з аналогічним кваліфікаційним рівнем.
- На фахівця у складі тендерної пропозиції надаються копії документів, а саме: довідки про відсутність обмежень за станом здоров’я, за формою, відповідно Наказу МОЗ, чинного станом на дату оголошення закупівлі, або чинну на дату оголошення закупівлі та за терміном дії довідку, отриману у поточному році та яка за формою відповідає вимогам Наказу МОЗ № 246;
- копія діючої станом на дату оголошення закупівлі довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів у т.ч. на предмет вживання психоактивних речовин, яка відповідає вимогам наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. № 651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ № 651 від 18.04.2022 р.) або чинні за терміном дії станом на дату оголошення закупівлі сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р.;
- витяг з інформаційно-аналітичної сиcтеми «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, який виданий у поточному році. (QR-код повинен розпізнаватись сканувальним обладнанням).
2.5. Обов’язкова наявність у штаті учасника особи (працівника), яка відповідальна за пожежну безпеку та охорону праці (відповідно до ст. 13 ЗУ “Про охорону праці”.
На підтвердження Учасник повинен надати наказ про призначення відповідальної особи за організацію проведення інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки, посвідчення/свідоцтво/ диплом або інший документу про проходження навчання та протокол про перевірку знань з питань пожежної безпеки та охорони праці.
У складі тендерної пропозиції, відповідно до ст. 18 ЗУ «Про охорону праці», Учасник надає Накази про призначення відповідального з проведення навчань з охорони праці та пожежної безпеки на підприємстві,(далі – ОП та ПБ), наказ про введення в дію інструкцій з ОП та ПБ, Програму вступного інструктажу з ОП, вступного та первинного інструктажу з ПБ, Положення про проведення навчань з питань ОП та ПБ, а також посадову інструкцію з охорони праці охоронника, введену наказом по підприємству, яка проводиться як інструктаж на робочому місці та містить всі заходи дії під час повітряної небезпеки.
У складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист про дотримання правил охорони праці та пожежного мінімуму всіма залученими до надання послуг на об’єктах Замовника працівниками Учасника, а також про дотримання правил безпечного виконання працівниками посадових завдань,
2.6. Надати у складі пропозиції довідку про наявність не менше 2-х чергових пульта централізованого спостереження, які здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника відповідно до п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
В якості підтвердження, надати наступні документи на кожного працівника, зазначеного в довідці відповідно до п. 1.6 цього Розділу:
- Документ про освітню підготовку персоналу пульту, яка відповідає вимогам абзацу другого п. 16 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності;
- Документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов;
- копії документів, що підтверджують працевлаштування зазначених працівників, а саме: трудові книжки та/або накази про призначення їх на посаду.
2.7. Охоронники повинні бути забезпечені комплектами спецодягу та взуття в кількості не меншій ніж кількість персоналу, задіяного для виконання умов цієї закупівлі (костюм, берет, напівчеревики, на зовнішніх роботах додатково: куртка утеплена, штани утеплені, чоботи, шапка, рукавиці) з відповідними знаками належності до «Виконавця», (всі співробітники, які залучаються до охорони Об’єкта, повинні мати єдину форму одягу) відповідно до ч. 2 п. 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, з обов’язковим дотриманням Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 16.04.2009 р. № 62 «Про затвердження норм безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівниками загальних професій різних галузей промисловості».
На підтвердження наявності спецодягу та взуття Учасник повинен надати, довідку з переліком та визначенням кількості зимового та літнього комплектів форменного одягу, документи про наявність одягу такого на балансі підприємства, а також, як частину тендерної пропозиції надати кольорові фото зимового та літнього комплектів форменного одягу з ознаками належності до конкретного суб’єкта охоронної діяльності (ч. 2 п. 8 Ліцензійних умов), екіпіровані нагрудними відеокамерами, та спецзасобами відповідно до Постанови КМУ № 97 від 11.02.2013 р.
2.8. Штатні працівники Учасника повинні бути екіпіровані спеціальними засобами (бронежилети, захисні каски, газові балончики, гумові кийки, наручники пластикові текстильні одноразового використання). На підтвердження достатньої кількості спеціальних засобів Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність спецзасобів, перелік яких встановлено Постановою КМУ від 11.02.2013 р. № 97 “Про затвердження Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності”, а також підтверджуючі документи про наявність спецзасобів на балансі (видаткові накладні тощо). Крім того, в довідці зазначається наявність GPS-трекерів, з можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників, радіостанцій, (не менше 4), що будуть використовуватись персоналом охорони при охороні об’єктів, ручних ліхтарів, аптечок медичних універсальних, мобільних телефонів, рацій, генератора, Power Bank (п. 19 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності). Наявність перерахованих спецзасобів на балансі Учасника підтверджується видатковими накладними або іншими документами, що підтверджують придбання їх для використання у господарській діяльності підприємства.
З метою дотримання вимог чинного трудового законодавства та забезпечення безперебійного надання послуг Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист-зобов’язання в якому гарантує, у разі перемоги, забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного КЗпПУ.