Обгрунтування використання процедури
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), які встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
На веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2025-09-26-006098-a, філією «Дельта-лоцман» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» 26.09.2025 було оголошено процедуру закупівлі: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання за кодом ДК 021:2015 50430000-8 (Послуги з повірки та калібрування засобів вимірювальної техніки), очікувана вартість 118 776,08 грн. без ПДВ, але торги було відмінено через відсутність тендерних пропозицій.
Метою проведення закупівлі послуг є визначення придатності до застосування засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) та отримання філією «Дельта-лоцман» ДП «АМПУ» відповідних свідоцтв про повірку та сертифікатів калібрування ЗВТ. Визнання придатності ЗВТ та зазначені документи на ЗВТ необхідно мати для надання достовірних даних по глибинам судноплавних каналів для забезпечення безпеки судноплавства та забезпечення виконання працівниками відділу інженерно-технічних вишукувань служби з капітального будівництва та експлуатації філії «Дельта-лоцман» Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» своїх службових обов’язків, посадових інструкцій.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 № 1314-VІІ, періодична повірка засобів вимірювальної техніки проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал).
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» від 13.10.2016 № 1747, міжповірочний інтервал щодо проведення чергових (періодичних) повірок ЗВТ, що є предметом закупівлі, складає один рік.
Надання послуг за даною закупівлею передбачається у 2025 році.
Очікувану вартість закупівлі визначено на підставі комерційної пропозиції, наданої ННЦ «Інститут метрології» листом вх. № 852/29/Вх від 11.09.2025, з урахуванням спроможності надання даним контрагентом філії послуг в повному обсязі згідно Технічних вимог Замовника, ціна послуг складе 142 531,30 грн. з ПДВ, яка відповідає очікувані вартості закупівлі
UA-2025-09-26-006098-a.
На підставі зазначеного, відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей закупівля: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (Послуги з повірки та калібрування засобів вимірювальної техніки) за кодом ДК 021:2015 50430000-8 на суму: 142 531,30 (сто сорок дві тисячі п’ятсот тридцять одна грн. 30 коп.) грн. з ПДВ у ННЦ «Інститут метрології», код ЄДРПОУ 02568325 здійснюється без використання електронної системи.