Звернення:
За тендером : послуги пов’язані з програмним забезпеченням ДК 021:2015 72260000-5 (послуги з оновлення програмного забезпечення «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet»)
Тема:
Проект Договору
Зміст:
Другий абзац пункту 1.2 Проекту Договору містить формулювання: «оновлення програмного забезпечення «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» до актуальної версії протягом гарантійного строку». Додаток 1 (Специфікація) Проекту Договору містить формулювання: «оновлення програмного забезпечення «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» до актуальної версії 5.2.24.16 на 300 користувачів протягом гарантійного строку». Зазначимо, що оновлення комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» до актуальної версії 5.2.24.16 здійснюється один раз до 25 грудня 2025 року. Гарантійний строк, згідно Проекту Договору, становить 12 місяців. Чи означають вказані різні формулювання, що оновлення комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» до актуальних версій здійснюється один раз до версії 5.2.24.16 чи Виконавець повинен оновлювати вказану комп’ютерну програму до актуальних версій протягом всього гарантійного періоду (12 місяців).
Дата оприлюднення звернення:
10.12.2025 17:54
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до нашої закупівлі!
Розглянувши Ваше звернення щодо Проєкту Договору інформуємо про наступне.
Зміст проекту Договору становлять умови (пункти), визначені Замовником, та всі умови (пункти) Договору є обов’язковими.
В умовах проекту Договору чітко визначено, що:
1) у разі виявлення Замовником протягом строку гарантії помилок Програми, Виконавець зобов’язується невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня надходження повідомлення від Замовника, за свій рахунок усунути виявлені недоліки, помилки;
або
2) при виявлені недоліків, помилок в роботі Програми під час гарантійного строку, Замовник письмово повідомляє про це Виконавця, представник якого повинен прибути у одноденний термін після отримання такого письмового повідомлення та забезпечити виправлення наданих Послуг та забезпечити надання належної якості Послуг у строк визначений Сторонами.
Так, із змісту пункту 3.5 проекту Договору вбачається, що Виконавець надає гарантію на свої Послуги, що визначені у проекті Договору, а саме послуги з оновлення програмного забезпечення «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», зокрема бере на себе обов’язок щодо наданої належним чином Послуги за Договором протягом 12 місяців та гарантує таке:
«3.4. Гарантійний строк: дванадцять місяців з моменту приймання Послуги.
3.5. У разі виявлення Замовником протягом строку гарантії помилок Програми, Виконавець зобов’язується невідкладно, але не пізніше трьох робочих днів з дня надходження повідомлення від Замовника, за свій рахунок усунути виявлені недоліки, помилки, або при виявлені недоліків, помилок в роботі Програми під час гарантійного строку, Замовник письмово повідомляє про це Виконавця, представник якого повинен прибути у одноденний термін після отримання такого письмового повідомлення та забезпечити виправлення наданих Послуг та забезпечити надання належної якості Послуг у строк визначений Сторонами.
3.6. Строк усунення недоліків, виправлення помилок або прихованих дефектів у функціонуванні Програми погоджуються Сторонами, але не повинен перевищувати сім календарних днів. Строк гарантійного обслуговування Програми продовжується на строк, який погоджений Сторонами для усунення виявлених недоліків, виправлення помилок або прихованих дефектів у роботі Програми.».
Дата оприлюднення відповіді:
12.12.2025 09:26