Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи від СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-08-019591-a
Id Tender 673701e8236b48029f95fe70dd9adbf2
План UA-P-2025-12-08-023921-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.12.2025 17:44
Остання зміна 17.12.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.12.2025 17:44 до 16.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.12.2025 17:44
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.12.2025 17:44
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.12.2025 00:00
до 17.12.2025 11:43
Залишилось 3 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2025 11:43
до 23.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.12.2025 11:43
-
Період уточнень
з 08.12.2025 17:44 до 13.12.2025 00:00
Період оскарження
з 08.12.2025 17:44 до 13.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.12.2025 00:00 до 17.12.2025 11:43
Період кваліфікації
з 16.12.2025 00:00 до 17.12.2025 11:43
Основні параметри
Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи
Відповідно до ПКМУ № 1178 від 12.10.2022
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
350 000 грн.
Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи
Назва предмета закупівлі
Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи
Очікувана вартість
350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01008, Україна, Київська область, Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Зентрікс
Пропозиція:
345 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.12.2025 17:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
08.12.2025 17:44
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дзюба Уляна Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380442987059
Сайт:
http://www.ombudsman.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
21661556
Повна назва
СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Печерський район, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, будинок 21/8
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи
Період вимог/скарг з 17.12.2025 11:43 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 00:00 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визначити ТОВ Зентрікс переможцем закупівлі закупівлі послуг з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням [UA-2025-12-08-019591-a]. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником. 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
17.12.2025 11:43
Довідка НАЗК
17.12.2025 11:43
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.12.2025 11:01
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
16.12.2025 00:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 17:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 17:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 16-12/25 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Секретаріат Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини м. Київ 16.12.2025 ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ Зентрікс (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням [UA-2025-12-08-019591-a] (далі - Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Розгляд питання № 1. Секретаріатом Уповноваженого 08 грудня 2025 року були оголошені торги на закупівлю послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням [UA-2025-12-08-019591-a]. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме відсутність документів, що містять інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, зокрема витягу з реєстру платників єдиного податку, проте ця невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі в цілому. Учаснику необхідно усунути невідповідність шляхом підвантаження необхідних документів. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в документах ТОВ Зентрікс, поданих у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи за ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням [UA-2025-12-08-019591-a]. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель Уляна ДЗЮБА
Створено
16.12.2025 11:00
Надати до
17.12.2025 11:00
Договір
UA-2025-12-08-019591-a-b1
Очікує підписання
345 000 грн.
345 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи
Номенклатура
Послуги з оновлення програмного коду та ліцензії CRM-системи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Повна назва
СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21661556

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Зентрікс
Повна назва
ТОВ Зентрікс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45773307

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 00:00
Замовник:
СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Контактний телефон:
380442987059
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 00:00
Замовник:
СЕКРЕТАРІАТ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ З ПРАВ ЛЮДИНИ
Контактний телефон:
380442987059
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності