Закупівля Послуги з обслуговування та ремонту медичного холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір _________
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
або
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів).
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:45
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:45
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
04060
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ МАКСИМА БЕРЛИНСЬКОГО, будинок 12
Послуги з обслуговування та ремонту медичного холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів
Тендер:
UA-2025-12-08-015919-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-12-08-015919-a.a1
Дата:
11.12.2025 17:38
Стан:
Очікує розгляду
скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-12-08-015919-a
ПП «СПЕЦСЕРВІС» має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне.
Фактичні обставини
Згідно з пунктом 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим, тендерна документація, затверджена Рішенням уповноваженої особи Протокол № 08/12/1 від 08.12.2025 року, містить умови, що є дискримінаційними щодо учасників та обмежують участь в процедурі закупівлі.
Звертаю увагу Комісії, скарга на умови тендерної документації подана у відповідний строк, встановлений пунктом 59 Особливостей, підстави для залишення скарги без розгляду згідно з пунктом 63 Особливостей – відсутні.
Вважаю, що такими прийнятими рішеннями та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
1. Щодо вимоги надання сертифікату ДСТУ EN ISO 13485:2018
У відповідності до положень Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які подає Учасник» «Технічне обслуговування та за потреби ремонт виконується організацією з наявністю системи управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 13485: 2018 (для підтвердження у складі пропозиції надати дійсний сертифікат відповідності)».
Аналогічна вимога міститься в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі».
Отже, Замовник вимагає від потенційних учасників надання саме сертифікату відповідності ДСТУ EN ISO 13485: 2018.
Правове регулювання, прийняття та дійсність державного стандарту ДСТУ EN ISO 13 485: 2018 закріплено в Наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 17.12.2018 № 495 «Про прийняття та скасування національних стандартів, прийняття поправок до національних стандартів, скасування поправки до національного стандарту».
Вищевказаним Наказом, між іншим, встановлено наступне:
«1. Прийняти національні стандарти, гармонізовані з європейськими та міжнародними стандартами, методом підтвердження з наданням чинності з 01 січня 2019 року:
…11. ДСТУ EN ISO 13485:2018 (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT) Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання - На заміну ДСТУ EN ISO 13485:2015 (EN ISO 13485:2012, IDT; ISO 13485:2003, IDT); ДСТУ EN ISO 13485:2015 / Поправка № 1:2015 (EN ISO 13485:2012/AC:2012, IDT).
3. Скасувати чинність національних стандартів з 01 липня 2019 року:
… 3. ДСТУ EN ISO 13485:2015 (EN ISO 13485:2012, IDT; ISO 13485:2003, IDT) Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання.
4. Скасувати чинність поправки до національного стандарту з 01 липня 2019 року:
ДСТУ EN ISO 13485:2015 / Поправка № 1:2015 (EN ISO 13485:2012/AC:2012, IDT) Медичні вироби. Система управління якістю. Вимоги до регулювання».
Таким чином, ДСТУ EN ISO 13485: 2018 є діючим.
У національному вступі до ДСТУ EN ISO 13485:2018 вказано, що, відповідність вимогам цього стандарту підтверджує відповідність певним суттєвим вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують, та Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro.
Відповідно до пп. 9 п. 2 Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 жовтня 2013 року № 753 медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти.
В свою чергу, описаний Замовником предмет закупівлі - послуги з обслуговування та ремонту медичного холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів під наведене визначення медичного виробу ні за своєю суттю, ні за характеристиками, ні за функціональним призначенням не підпадає.
З урахуванням того, що ДСТУ EN ISO 13485:2018 застосовується до медичних виробів, а описаний Замовником предмет закупівлі не підпадає під визначення поняття медичний виріб, то система управління якістю щодо надання послуг з обслуговування та ремонту медичного холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів не може відповідати ДСТУ EN ISO 13485:2018.
В Україні сертифікація за ДСТУ EN ISO 13485 є обов'язковою умовою для виробників медичних виробів згідно з технічними регламентами.
Звертаємо увагу Комісії, що Скаржник не є виробником, офіційним представником, дилером чи продавцем медичних виробів, а лише, в даному випадку, має намір надати послуги з обслуговування та ремонту медичного холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів.
Принагідно, звертаємо Вашу увагу, що Скаржник має фахівців відповідної кваліфікації: Ручія Сергія Віталійовича та Удовиченка Костянтина Володимировича.
На підтвердження вищевказаної інформації надаємо на розгляд Комісії по працівнику Ручій Сергій Віталійович:
• диплом (файл диплом Ручія.pdf);
• наказ про прийняття на роботу (файл наказ + повідомлення Ручій.pdf);
• витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань – позиція 59 Ручій Сергій Віталійович (файл НПАОП Ручій, Кошовий, Удовиченко, Бохан, Проненко.pdf);
• посвідчення (файл Ручій С.В. монтажник устаткування холодильних установок.pdf).
На підтвердження вищевказаної інформації надаємо на розгляд Комісії по працівнику Удовиченко Костянтин Володимирович:
• диплом (файл диплом Удовиченка.pdf);
• наказ про прийняття на роботу (файл наказ + повідомлення Удовиченко.pdf);
• витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань – позиція 69 Удовиченко Костянтин Володимирович (файл НПАОП Ручій, Кошовий, Удовиченко, Бохан, Проненко.pdf);
• посвідчення (файл Удовиченко К.В. монтажник устаткування холодильних установок.pdf).
Таким чином, ПП «СПЕЦСЕРВІС» має фахівців , які в свою чергу мають право, досвід та відповідну кваліфікацію для надання послуг, що є предметом закупівлі. Проте, Замовник в чинній редакції тендерної документації обмежив наше підприємство в праві брати участь у закупівлі та звузив потенційне коло учасників виключно до тих, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 13485: 2018.
З урахуванням вищезазначеного, вважаємо, що вимога про надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 13485: 2018, в даному випадку, суперечить вимогам чинного в Україні законодавства, позбавляє можливості Скаржника прийняти участь в закупівлі та в цілому обмежує коло потенційних учасників лише тими, хто має Сертифікат ДСТУ EN ISO 13485: 2018.
Звертаємо увагу Комісії, що Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення такої вимоги.
Наголошуємо, що ПП «СПЕЦСЕРВІС», як потенційний учасник закупівлі, керуючись чинною редакцією тендерної документації, не зможе взяти участь у процедурі закупівлі, попри те, що має фахівців, які мають право та можливість надати передбачені послуги.
Відповідно до ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для ПП «СПЕЦСЕРВІС», як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Прошу зобов’язати Замовника змінити вимогу Додатку 1 та Додатку 3 до тендерної документації, шляхом виключення вимоги стосовно того, що технічне обслуговування та за потреби ремонт виконується організацією з наявністю системи управління якістю, що відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 13485: 2018 (для підтвердження у складі пропозиції надати дійсний сертифікат відповідності).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Послуги з обслуговування та ремонту медичного холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-12-08-015919-a.
3) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
2. Щодо вимоги підтвердження досвіду роботи, патентів, розробок на основі екологічно безпечних природніх газів
Положення Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які подає Учасник» містить наступну вимогу: «Організація, для заправки холодильних агрегатів повинна мати досвід роботи із сумішевими, природними, екологічно безпечними холодагентами (для підтвердження надати лист в довільній формі із вказанням досвіду роботи, патентів, розробок на основі екологічно безпечних природних газів)».
Така ж вимога міститься в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі».
Таким чином, Замовник вимагає від потенційних учасників підтвердження досвіду роботи шляхом надання листа в довільній формі із вказанням досвіду роботи, патентів, розробок на основі екологічно безпечних газів.
Предмет закупівлі стосується обслуговування та ремонту холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів, що є стандартною та періодичною сервісною послугою, де передбачено застосування стандартних навичок роботи з холодагентами, які регламентуються чинними технічними нормами, правилами охорони праці та екологічної безпеки.
Звертаємо Вашу увагу, що Скаржник має досвід виконання аналогічних робіт за технічним змістом до предмета закупівлі.
На підтвердження досвіду роботи надаємо на розгляд Комісії:
• договір від 18 січня 2024 року (файл Дог 18-01-6 від 18.01.24 ПП Спецсервіс заг 2240.pdf), посилання на закупівлю згідно оголошення ЦБД: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2024-01-01-001458-a;
• договір від 28 лютого 2025 року (файл Дог. №28-02-2 від 28.02.2025р ПП Спецсервіс -ремонт та ТО лаб. вент.шаф- 1 040 000,00 грн.pdf), посилання на закупівлю згідно оголошення ЦБД: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-02-11-009947-a.
Усі документи, що підтверджують кваліфікацію опубліковані в електронній системі закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk і можуть бути перевірені Комісією.
Отже, ПП «СПЕЦСЕРВІС» має досвід роботи в частині надання послуг, що є предметом закупівлі. Проте, Замовник в чинній редакції тендерної документації обмежив наше підприємство в праві брати участь у закупівлі та звузив потенційне коло учасників виключно до тих, які мають патенти та розробки на основі екологічно безпечних газів.
Вважаємо, що вимога про надання патентів та розробок на основі екологічно безпечних газів, позбавляє можливості Скаржника прийняти участь в закупівлі та в цілому обмежує коло потенційних учасників лише тими, хто має такі патенти та розробки.
Звертаємо увагу Комісії, що Замовник не обґрунтував та не підтвердив необхідність встановлення такої вимоги.
Наголошуємо, що ПП «СПЕЦСЕРВІС», як потенційний учасник закупівлі, керуючись чинною редакцією тендерної документації, не зможе взяти участь у процедурі закупівлі, попри те, що має досвід роботи надання послуг, що є предметом закупівлі.
Згідно ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Для ПП «СПЕЦСЕРВІС», як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Прошу зобов’язати Замовника відкоригувати вимогу Додатку 1 та Додатку 3 до тендерної документації, шляхом виключення вимоги стосовно того, що підтвердження досвіду роботи здійснюється шляхом надання листа в довільній формі із вказанням патентів, розробок на основі екологічно безпечних газів.
Підсумовуючи вищенаведене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПП «СПЕЦСЕРВІС» просить:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Послуги з обслуговування та ремонту медичного холодильно-морозильного обладнання та кондиціонерів, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-12-08-015919-a.
3) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Автор:
30518990, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
03143, Україна, Київська область, Київ, вул. Лебедєва Академіка, будинок 1, корпус 6, офіс 33/1
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
731 640
грн.
Період подання пропозицій
до
16.12.2025 15:42
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР КРОВІ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)