Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25П_0426_ВО) Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-08-014811-a
Id Tender c5ec334e60d748f382f909a34fb27e2d
План UA-P-2025-12-08-016653-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 08.12.2025 15:22
Остання зміна 16.12.2025 18:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 403 470 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
5 140.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.12.2025 15:22 до 16.12.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 08.12.2025 15:22
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.12.2025 15:22
до 13.12.2025 00:00
Період уточнень
з 08.12.2025 15:22 до 13.12.2025 00:00
Період оскарження
з 08.12.2025 15:22 до 13.12.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25П_0426_ВО) Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0426_ВО) ДК 021:2015 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 71630000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 403 470,00 грн без ПДВ (один мільйон чотириста три тисячі чотириста сімдесят гривень 00 копійок), в т.ч.: Лот №1 - 230 360,00 грн без ПДВ (двісті тридцять тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок); Лот №2 - 85 360,00 грн без ПДВ (вісімдесят п’ять тисяч триста шістдесят гривень 00 копійок); Лот №3 - 133 200,00 грн без ПДВ (сто тридцять три тисячі двісті гривень 00 копійок); Лот №4 - 38 550,00 грн без ПДВ (тридцять вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок); Лот №5 - 63 000,00 грн без ПДВ (шістдесят три тисячі гривень 00 копійок); Лот №6 - 34 500,00 грн без ПДВ (тридцять чотири тисячі п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №7 - 12 500,00 грн без ПДВ (дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №8 - 121 500,00 грн без ПДВ (сто двадцять одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №9 - 112 500,00 грн без ПДВ (сто дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок); Лот №10 - 88 000,00 грн без ПДВ (вісімдесят вісім тисяч гривень 00 копійок); Лот №11 - 121 000,00 грн без ПДВ (сто двадцять одна тисяча гривень 00 копійок); Лот №12 - 77 000,00 грн без ПДВ (сімдесят сім тисяч гривень 00 копійок); Лот №13 - 22 000,00 грн без ПДВ (двадцять дві тисячі гривень 00 копійок); Лот №14 - 154 000,00 грн без ПДВ (сто п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок); Лот №15 - 110 000,00 грн без ПДВ (сто десять тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025-2026 років (до 31.03.2026 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.12.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _________________________ Дмитро ШАТОХІН Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
230 360 грн.
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
230 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2303,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
85 360 грн.
Лот 2. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
85 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
853,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
133 200 грн.
Лот 3. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
133 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1332,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
38 550 грн.
Лот 4. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
38 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
385,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
63 000 грн.
Лот 5. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
63 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
630,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 6 Статус - неуспішний лот закупівлі
34 500 грн.
Лот 6. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 6. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
34 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
345,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 7 Статус - неуспішний лот закупівлі
12 500 грн.
Лот 7. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 7. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
12 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
125,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 8 Статус - неуспішний лот закупівлі
121 500 грн.
Лот 8. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 8. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
121 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1215,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 9 Статус - неуспішний лот закупівлі
112 500 грн.
Лот 9. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 9. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
112 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1125,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 10 Статус - неуспішний лот закупівлі
88 000 грн.
Лот 10. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 10. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
88 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
880,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 11 Статус - неуспішний лот закупівлі
121 000 грн.
Лот 11. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 11. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
121 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1210,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 12 Статус - неуспішний лот закупівлі
77 000 грн.
Лот 12. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 12. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
77 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
770,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 13 Статус - неуспішний лот закупівлі
22 000 грн.
Лот 13. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 13. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
22 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
220,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 14 Статус - неуспішний лот закупівлі
154 000 грн.
Лот 14. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 14. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
154 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1540,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 15 Статус - неуспішний лот закупівлі
110 000 грн.
Лот 15. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Назва предмета закупівлі
Лот 15. Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Очікувана вартість
110 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з діагностування електричних проводів пасажирських вагонів
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати: Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, відповідно до виставленого рахунку на підставі Акта наданих послуг - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації Виконавцем податкової накладної, оформленої згідно з вимогами законодавства України, не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної умовами договору. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (умова застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - на 15-й (п’ятнадцятий) календарний день з дня отримання Послуг – підписання Акта наданих послуг. (умова застосовується, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України або якщо Виконавець є нерезидентом України). Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного. (Редакція умов оплати обирається в залежності від форми оподаткування, яка застосовується переможцем процедури закупівлі).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.12.2025 15:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
08.12.2025 15:22
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шатохін Дмитро Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380443097273
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 403 470 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097273
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 403 470 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097273
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності