Показати схожі тендери

Закупівля (ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі від Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-08-014353-a
Id Tender 84c2b693161d474c81254dfd2b70e401
План UA-P-2025-12-08-003477-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.12.2025 15:32
Остання зміна 19.12.2025 13:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
613 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.12.2025 15:30 до 16.12.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 08.12.2025 15:30
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.12.2025 15:30
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.12.2025 08:00
до 19.12.2025 13:31
Залишилось 3 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.12.2025 13:31
до 25.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.12.2025 13:31
-
Період уточнень
з 08.12.2025 15:30 до 13.12.2025 00:00
Період оскарження
з 08.12.2025 15:30 до 13.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.12.2025 08:00 до 19.12.2025 13:31
Період кваліфікації
з 16.12.2025 08:00 до 19.12.2025 13:31
Основні параметри
(ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
613 200 грн.
(ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі
Назва предмета закупівлі
(ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі
Очікувана вартість
613 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3066,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
(ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Послуги здійснюється Замовником щомісячно за належно надані Послуги відповідно до кількості годин надання Послуг протягом 20 робочих днів тільки після підписання Сторонами Акту приймання наданих послуг за звітний період
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ"
Пропозиція:
613 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.12.2025 15:31
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дем'янець Тетяна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380984568534
Замовник
ЄДРПОУ
25825434
Назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва (англійською мовою)
Service for restoration and development of infrastructure in Ivano-Frankivsk oblast
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Є.Петрушевича, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 (ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі
Період вимог/скарг з 19.12.2025 13:31 по 25.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 08:00 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.12.2025 13:31
Довідка НАЗК
19.12.2025 13:30
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
18.12.2025 11:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
16.12.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 15:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником. 1. У складі поданої тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність пункту централізованого спостереження з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування - не менше 4 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС. Разом з тим для документального підтвердження на зазначених працівників, а саме: Рулу Олену Миколаївну, Лещенко Юлію Борисівну, Коновал Анну Олександрівну, не надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. 2. У складі поданої тендерної пропозиції Учасника надано Відгук про співпрацю від 29.09.2025 №22.1/10-243 в якому відсутня інформація про наявність груп реагування, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Вимога тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. У відповідності до п.5 “ Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави відмови, установлені Особливостями, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам” Розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації Замовника. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії зазначені в Додатку №1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку №1 до цієї тендерної документації. ДОДАТОК №1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: РОЗДІЛ І. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ З УРАХУВАННЯМ ОСОБЛИВОСТЕЙ Кваліфікаційні критерії Перелік підтверджуючих документів Відповідність кваліфікацій-ним критеріям 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, яка містить опис технічних та інших можливостей Учасника, які необхідні для виконання вимог Замовника. Довідка повинна містити інформацію про наявність в учасника форменого одягу (у володінні або користуванні), спеціальних засобів охорони, засобів зв’язку та інше. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. 1.3. Документальне підтвердження наявності радіостанцій в кількості не менше 1 одиниці, потужністю не менше 2 Вт шляхом надання скан-копій наступних документів: скан-копій видаткових накладних на придбання та надати чинні дозволи на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022року), видані на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг. 1.4. У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті, для посилення охорони, охоронник(-и) повинен(-нні) мати можливість виклику груп швидкого реагування на спеціалізованому транспорті, зареєстрованому, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п.5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», що обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України з наданням підтверджуючих документів, а саме: 1.4.1. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів реагування, згідно пункту 1.4. 1.4.2. Дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування п.1.4. суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності», затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771; 1.4.3. Довідки про перебування транспорту реагування п.1.4 на військовому обліку у військових комісаріатах відповідної адміністративно-територіальної одиниці та/або в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, в якій зареєстровано підприємство, якому належить транспортний засіб з зазначенням, типу, марки, моделі, державного номерного знаку транспортного засобу (відповідно до вимог постанови КМУ від 17.06.2015 №405). Довідки повинні бути видані не раніше 2025 року. У разі відсутності можливості надати зазначені довідки, учасник може надати останню відомість про наявність і технічний стан транспортних засобів і техніки, а також про громадян, які працюють на підприємстві, в установі та організації на таких транспортних засобах і техніці, згідно додатку 1 до Положення про військово-транспортний обов’язок (Постанова КМУ від 28 грудня 2000 р. № 1921) з урахуванням пункту 15 цього положення; 1.4.4. Чинний(-і) дозвіл(-и) (відомості), виданий власнику транспортного засобу, інформація про який(-і) надається, згідно пункту 1.4. цього Додатку, уповноваженим органом на право експлуатації радіоелектронних засобів радіотехнічного зв’язку, зокрема радіостанцій, засобів супутникового, транкінгового зв’язку, які розташовані в транспорті реагування з потужністю передавача не менше 10 Вт, в регіоні надання послуг; 1.4.5. Інформацію про наявність пульта централізованого спостереження у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» підтвердити довідкою довільної форми та надати документи, які підтверджують користування приміщенням для розміщення такого пульта (свідоцтво/витяг про право власності, договір оренди, лізингу). 1.4.6. Інформація про наявність пункту централізованого спостереження (додатково надати чинний сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохороними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019) з персоналом для здійснення цілодобового режиму чергування – не менше 4 працівників, які відповідають за контроль прийняття сигналів, які надходять на ПЦС. Надати документи на працівників, вказаних в п.1.4.6, про: - проходження навчання/курсів за результатами яких було присвоєно кваліфікацію «Черговий пульта» (Код 4222); - наказ про працевлаштування та повідомлення ДПС з квитанцією №2 по прийняття працівника на роботу; - документи на працівників п.1.4.6. передбачені п.16 Постанови №960 від 18.11.2015р., а саме: чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о); чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій; Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває; Примітка: у разі надання інформації щодо використання транспорту реагування третіх осіб учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження цивільно-правових відносини з такою третьою особою, а саме договір на реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та скан-копії всіх документів, зазначених в п. 1.4.1-1.4.6 щодо суб’єкта охоронної діяльності, з яким укладено договір на реагування, а також скан-копію його ліцензії на право ведення охоронної діяльності (Договір на реагування повинен містити перелік транспортних засобів передбачені в п.1.4.1, які будуть здійснювати виїзд нарядів груп реагування). Якщо документи надані та містять повну і достовірну інформацію. 2. Наявність в учасника та працівників відповідної кваліфікаці, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Довідка, що містить інформацію щодо залучення учасником, не менше 4 працівників, які пройшли відповідну підготовку та отримали робітничу кваліфікацію «охоронник» не нижче третього розряду для надання послуг, згідно наведеної нижче форми таблиці: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ Вік Кваліфікація (розряд) 1 2 3 4 5 На підтвердження даної інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає: 2.2. Скан-копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (форма №100-2/о). 2.3. Скан-копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні без зброї (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246), які видані не раніше 12 місяців до кінцевої дати подання пропозицій (на кожну особу вказану у довідці п.2.1). 2.4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. 2.5. Скан-копії документів, що підтверджують перебування працівників, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, в трудових відносинах (копія наказу про працевлаштування охоронником на кожну особу вказану у довідці п.2.1 та повідомлення ДПС з квитанцією №2 про прийняття працівника на роботу охоронником). 2.6. Скан-копії документів з усіма додатками про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче 3 розряду, видані органом, який має ліцензію Міністерства освіти і науки України на присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» чинну на момент проходження навчання та видачі такого документа (на кожну особу вказану у довідці). 2.7. Гарантійний лист, що охоронники які будуть залучені до охорони на об’єкті та які зазначені в Довідці пункту 2.1 цього Додатку відповідають усім вимогам передбаченим ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 (із змінами). 2.8. Довідка у довільній формі про наявність на території надання охоронних послуг груп швидкого реагування, розташованих в безпосередній близькості від об’єкту охорони, що забезпечує можливість їх своєчасного прибуття на об’єкт охорони (не більш 10 хвилин). Якщо документи надані та містять повну і достовірну інформацію. 3. Наявність документа-льно підтвердже-ного досвіду виконання аналогічно-го (аналогіч-них) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору не менше одного (під аналогічним договором слід розуміти договір на охорону згідно класифікатором ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги у період 2023-2025 рр.. 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надати: 3.2.1. Скан-копію(ї) Договору (ів), відповідно до довідки (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.2.2. Скан-копію(ї) актів наданих послуг про виконання договору в повному обсязі. 3.2.3. Оригінал відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, предмет та суму договору, інформацію про наявність у Виконавця спецзасобів, засобів зв’язку, наявності груп реагування та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника. Якщо документи надані та містять повну і достовірну інформацію. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. З врахуванням виявлених невідповідностей Учасник повинен надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий фізичній особі у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням, який виданий не раніше 1 місяця до зарахування в штат (за допомогою електронного сервісу vytiah.mvs.gov.ua) про те, що працівник до кримінальної відповідальності не притягувався, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, на зазначених працівників, а саме: Рулу Олену Миколаївну, Лещенко Юлію Борисівну, Коновал Анну Олександрівну. 2. З врахуванням виявлених невідповідностей Учасник повинен надати: відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, оформлений у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
18.12.2025 11:12
Надати до
19.12.2025 11:12
Договір
UA-2025-12-08-014353-a-c1
Очікує підписання
613 200 грн.
613 200 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
(ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі
Номенклатура
(ДК 021:2015 - 79710000-4 - Охоронні послуги) - Забезпечення комплексної безпеки функціонування адміністративної будівлі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25825434

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНИЙ ШЛЯХ "ГРІЗЛІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45349476

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
613 200 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 08:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
380984568534
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
613 200 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 08:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Івано-Франківській області
Контактний телефон:
380984568534
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності