Закупівля «Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення) від Відділ освіти Трускавецької міської ради.
«Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Адреса:
1. Будинок учнівської творчості за адресою: вул. Стебницька, 12, м. Трускавець, Львівська область;
2. ДНЗ №4 «Сонечко», за адресою: вул. Бориславська, 34, м. Трускавець, Львівська область;
3. СЗШ №1 за адресою: вул. Садова 14, м. Трускавець, Львівська область;
4. ДНЗ №6 «Теремок» за адресою: вул. Лесі Українки, 21, м. Трускавець, Львівська область;
5. СЗШ №3 та ДНЗ №7 «Дзвіночок» за адресою: вул. Стебницька, 98, м. Трускавець, Львівська область;
6. ДНЗ №2 «Ялинка» та ДНЗ №5 Зірочка за адресою: вул. Івасюка, 19А, м. Трускавець, Львівська область;
7. ДЮСК «Спортовець» за адресою: вул. Данилишиних, 11, м. Трускавець, Львівська область;
8. ЗОСШ с. Доброгостів за адресою: вул.Стебницька,18, с. Доброгостів, Львівська область;
9. ЗОСШ с. Уличне за адресою: вул. Прикарпатська,3, с. Уличне, Львівська область;
10. Початкова школа с. Уличне за адресою: вул. Шкільна, 2, с. Уличне, Львівська область
11. ЗОСШ с. Модричі за адресою: вул. Шкільна,37, с. Модричі, Львівська область
12. Початкова школа с. Станиля за адресою: вул. Ів. Франка,1 с. Станиля, Львівська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Очікувана вартість
969 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4849,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.12.2025 13:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Налагоджувальні роботи і технічне обслуговування автоматики безпеки котлів, котельного обладнання». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення)
Код ДК 021:2015
50720000-8 -
Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Платежі за надані послуги Замовник здійснює щоразу на підставі акту наданих послуг, який підписується уповноваженими представниками Сторін та завіряється печатками Сторін протягом 10 (десяти ) календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок.
підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 14:02
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення.
Відсутність або невідповідність у складі хоча б одного з перелічених документів має бути обґрунтовано листом у довільній формі. В іншому випадку таку пропозицію буде відхилено, як таку, що не відповідає вимогам замовника.
Всі копії документів мають бути завірені власною печаткою Учасника (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3.
лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 14:02
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 14:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 14:02
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'