Показати схожі тендери

Закупівля Сіль кам'яна з протизлежувальною добавкою, відповідний код 14410000-8. від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-08-010946-a
Id Tender 2a2c520b8cd740638e99961510b59028
План UA-P-2025-12-08-012788-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 08.12.2025 13:49
Остання зміна 18.12.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 615 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.12.2025 13:49 до 16.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.12.2025 13:49
до 13.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.12.2025 13:49
до 13.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.12.2025 16:06
-
Період уточнень
з 08.12.2025 13:49 до 13.12.2025 00:00
Період оскарження
з 08.12.2025 13:49 до 13.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.12.2025 16:06
Основні параметри
Сіль кам'яна з протизлежувальною добавкою, відповідний код 14410000-8.
Сіль кам'яна з протизлежувальною добавкою для посипання доріг взимку від ожеледиці, окремими дрібними партіями протягом 2026 року, відповідно до потреб і заявок замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 615 400 грн.
Сіль кам'яна з протизлежувальною добавкою
Назва предмета закупівлі
Сіль кам'яна з протизлежувальною добавкою
Очікувана вартість
6 615 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
66154,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.12.2025 15:25
Закінчення аукціону
16.12.2025 16:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сіль кам'яна з протизлежувальною добавкою
Код ДК 021:2015
14410000-8 - Кам’яна сіль
Кількість
2 134
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється після отримання товару. Оплата за товар здійснюється після отримання партії товару. Розрахунки за товар проводяться протягом 120 календарних днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію товару.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки: З момента укладання договору до 31 грудня 2026 року. Окремими дрібними партіями, відповідно до заявок замовника. Поставка кожної партії товару здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після надання заявки замовником, на склад Замовника за адресою: м. Кременчук, вул. Левка Лук’яненка, 48/75, транспортом та за рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВП "ПІВДЕНИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"
Пропозиція:
6 312 372 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВЕ ОБ'ЄДНАННЯ "АРІСТА"
Пропозиція:
6 594 060 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРАЗІЙСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ГРУПА»
Пропозиція:
6 378 525 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІКО"
Пропозиція:
5 244 134.28 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗІО-СПОРТ"
Пропозиція:
6 594 060 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.12.2025 15:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.12.2025 13:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левуцька Світлана Федорівна
Електронна пошта
Телефон
0536758545
Сайт:
http://katp1628.com/
Замовник
ЄДРПОУ
03351898
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Кваліфікація
Лот № 1 Сіль кам'яна з протизлежувальною добавкою
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.12.2025 16:06 по 24.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.12.2025 16:02
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
16.12.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 13:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.12.2025 13:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 741 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІКО» від 18 грудня 2025 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕРКУРІКО» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Кам’яна сіль» (код 14410000-8 за ДК 021:2015) (Сіль кам’яна з протизлежувальною добавкою, відповідний код 14410000-8), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-12-08-010946-a, виявила невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав тільки один аналогічний договір з документами, що підтверджують його виконання, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ І. Кваліфікаційні критерії та перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Копії виконаних аналогічних договорів (з додатками), не менше двох договорів. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання солі будь-яким видом транспорту. 1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1., а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника (в разі наявності) за підписом керівника або уповноваженої особи, із зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Копію іншого виконаного аналогічного договору, відмінного від вже поданого, (мінімум одного договору), з документами, які підтверджують його повне виконання, згідно з вимогами Розділу І Додатка 1 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 1 тендерної документації. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Створено
18.12.2025 16:02
Надати до
19.12.2025 16:02
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 615 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
6 615 400 грн.
Період подання пропозицій
до 16.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності