Звернення:
За лотом №1 : Лот 1. Вікна
Тема:
Технічні вимоги та характеристики
Зміст:
Ми, як потенційний учасник закупівлі, просимо уточнити технічні вимоги та привести їх у відповідність з діючим в Україні нормативними документами, а також нашими ТУ на вікна для вагонів, які були погоджені в установленому порядку з філіями та департаментами АТ «Укрзалізниці» у 2025 році, а саме:
1 Вказати коефіцієнт теплопередачі вікон вузьких з кватирками та вікон вузьких з кватирками туалетних, які також входять в перелік поставки товару згідно з табл. 1;
2 Температурний діапазон вказаний в технічних вимогах тендера: від мінус 40 °С до плюс 50 °С. Згідно з нашими ТУ : від мінус 50 °С до плюс 45 °С. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з ДСТУ EN 14750-1:2017 найнижча температура для зимових кліматичних зон: мінус 40 °С, а найвища для літніх кліматичних зон: плюс 40 °С.
3 В технічних вимогах до склопакетів коефіцієнт пропущення стекол (склопакета) у видимій області спектра – не менше 50 %.
Коефіцієнт повного проникнення сонячної енергії через вікно згідно діючого в Україні ДСТУ EN 14750-1:2017 про тепловий комфорт пасажирів у приміському транспорті складає не більше 0,7. Таким параметрам відповідає застосування склопакета, зовнішнє скло якого тоноване в масі. Колір тонування – «бронза».
4 Щодо стійкості до впливу зовнішніх механічних факторів, а саме зазначені пікові і лінійні прискорення до 50 м/с2 (5g). В нашому ТУ встановлені наступні номінальні робочі значення зовнішніх механічних факторів:
- синусоїдальна вібрація в діапазоні частот від 0,5 Гц до 100 Гц із амплітудою прискорення не більше 15 м/с2 (1,5g);
- механічні удари одинокої дії з піковим ударним прискоренням до 30 м/с2 (3g) при тривалості ударного прискорення від 2 до 20 мс в горизонтальному напрямку.
Ці вимоги повністю співпадають з вимогами ДСТУ 7773:2015, п.7.4 для внутрішнього та підвагонного обладнання вагона.
5 Зазначено, що вікна повинні витримувати тиск ± 4000 Па при виникненні ударної хвилі при зустрічному русі потягів. Для контролювання міцності вікон і їх ущільнень і кріплень використовується надлишковий зовнішній тиск 4000 Па. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з ДСТУ 7774:2015, п.5.17, значення розрахункового імпульсу аеродинамічного тиску на вікна вагонів при швидкості руху до 200 км/год складає 900 Па. Просимо привести дану вимогу у відповідність.
6 Уточнити посилання на нормативний документ на скло, що застосовується у склопакетах для вікон для салонів електропоїздів, згідно з діючими нормативними документами. Звертаємо Вашу увагу, що ГОСТ 5727 – не діє в Україні.
7 Уточнити вимоги до забезпечення демонтажу склопакета у вікнах широких аварійних за допомогою двох кронштейнів. Згідно нашого ТУ дозволяється: «за допомогою одного або двох кронштейнів». Конструкція з одним кронштейном є повністю роботоздатною, погоджена та затверджена в установленому порядку.
8 Щодо габаритних розмірів вікон. Просимо вказати додатково габаритні розміри (ширина, висота, радіуси заокруглення) для віконних прорізів.
9 Щодо гарантійного терміну вікон, просимо вказати: «гарантійний строк вікон становить 36 місяців від дати передачі замовнику».
10 Щодо габаритних розмірів лиштви. Просимо вказати габаритні розміри внутрішнього прорізу лиштви (ширина, висота, радіус заокруглення кутів) для вузьких та широких вікон. Ці розміри – приєднавчі і необхідні для забезпечення сумісності лиштви з вікнами.
Дата оприлюднення звернення:
10.12.2025 14:55
Шановний Учасник! Ваше звернення буде уважно розглянуте технічними фахівцями та у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Дата оприлюднення відповіді:
11.12.2025 14:45