Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень від Відділ освіти Бородянської селищної ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-06-001480-a
Id Tender cb4463bf2f584390a50f0c85a4c00aae
План UA-P-2025-12-06-001285-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 06.12.2025 22:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень
товари
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
Підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна, буд. 226
Дата постачання з
05.12.2025 22:47
Дата постачання по
31.12.2025 22:47
Документи закупівлі
06.12.2025 22:50
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бадічко Юлія Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Pavlovska Oksana
Електронна пошта
Телефон
+380457751241
Сайт:
http://otg.osvitabor.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
43078651
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Borodyanka settlement Village Council
Повна назва
Відділ освіти Бородянської селищної ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Borodyanka settlement Village Council
Поштовий індекс
07801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
селище міського типу Бородянка
Адреса
вулиця Центральна 226
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-06-001480-a-c1
Підписаний і діє
Номер
186-П
750 000 грн.
750 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.12.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень
Номенклатура
Послуги з організації харчування за кодом ДК 021:2015- 55510000- 8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
750 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Бородянської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти Бородянської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43078651

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство Бородянської селищної ради «Об’єднання шкільного харчування»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23239413

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.12.2025 22:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Замовник:
Відділ освіти Бородянської селищної ради
Контактний телефон:
+380457751241
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Відділ освіти Бородянської селищної ради
Контактний телефон:
+380457751241
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності