Звернення:
За тендером : Послуги з комп’ютерної підтримки, технічного обслуговування комп’ютерної техніки та мереж за
кодом ДК 021:2015: 72610000-9 Послуги з комп’ютерної підтримки
Тема:
Додаткова інформація по технічному завданню
Зміст:
Доброго дня,Шановний замовник.
Надайте будь-ласка, повний перелік обладнання та найменування обладнання, котре планується до обслуговування,по даному тендеру. Які часові терміни реакції та виконання Вам потрібні по даному кейсу робіт?
Також,прохання надати інформацію щодо підтримки мереж 24\7,а саме:яке саме програмне забезпечення та який тип мережі буде обслуговуватись, які роботи входять в даний запит,чи буде можливість виконувати їх віддалено?
Просимо надати максимально інформативну відповідь.
Дякуємо,гарного дня.
Дата оприлюднення звернення:
11.12.2025 13:13
Згідно з абзацом 1 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення).
Згідно з абзацом 2 пункту 54 Постанови КМУ №1178, встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 8 Додатка №3 до Тендерної документації встановлено, що технічне обслуговування здійснюються за заявками Замовника (телефонний виклик). Час прибуття інженера на місце надання послуг за викликом має бути не більшим ніж 1 (одна) година з моменту отримання виклику від Замовника. Технічне обслуговування здійснюватися за місцезнаходженням Замовника.
Повний перелік по обладнанню та його найменування не буде оприлюднюватись під час військового стану, котре планується до обслуговування та яке буде надано учаснику під час укладання договору. При цому, слід зазначити, загальна кількість обладнення, яке підлягає до обслуговування – 413 найменувань, з них: БФП лазерний – 71 одиниця, БФП -46 одиниць, ДБЖ – 78 одиниць, ПК-144 одиниць, телефакси – 3 одиниці, ноутбуки- 22 одиниці,, принтери – 14 одиниць, ручки-сканери – 10 одиниць, системні блоки- 15 одиниць, сканери 9 одиниць, устаткування для автоматичного оброблення інформації (міжмережевий екран)-1 одиниця.
Підтримка мереж 24/7 провідна. Обслуговування не віддалено, а як зазначено в технічному завданні Замовника, за викликом та час прибуття не більше ніж протягом 1 години з моменту отримання виклику від Замовника. Обслуговування віддалено – не приймається, та буде підставою для відхилення пропозиції учасника чи розірвання укладеного договору. Виконання заявки Замовника повинно відбуватися протягом робочого дня, початком якого є, одна година після виклику.
З повагою,
Уповноважена особа
Дата оприлюднення відповіді:
14.12.2025 20:30