Показати схожі тендери

Закупівля Добовий монітор АТ і ЧСС (НК 024:2023:36888 Реєстратор амбулаторний для тривалого моніторингу артеріального тиску) від Комунальне некомерційне підприємство Богуславської міської ради "Богуславський центр первинної медико - санітарної допомоги".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-05-011472-a
Id Tender 0f7839cddce64f4fb2115dbb456166c0
План UA-P-2025-12-05-006842-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.12.2025 14:10
Остання зміна 19.12.2025 12:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
105 600 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.12.2025 14:10 до 15.12.2025 14:02
Завершено
Період уточнень
з 05.12.2025 14:10
до 12.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.12.2025 14:10
до 12.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.12.2025 14:02
-
Період уточнень
з 05.12.2025 14:10 до 12.12.2025 00:00
Період оскарження
з 05.12.2025 14:10 до 12.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.12.2025 14:02
Основні параметри
Добовий монітор АТ і ЧСС (НК 024:2023:36888 Реєстратор амбулаторний для тривалого моніторингу артеріального тиску)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
105 600 грн.
Добовий монітор АТ і ЧСС (НК 024:2023:36888 Реєстратор амбулаторний для тривалого моніторингу артеріального тиску)
Назва предмета закупівлі
Добовий монітор АТ і ЧСС (НК 024:2023:36888 Реєстратор амбулаторний для тривалого моніторингу артеріального тиску)
Очікувана вартість
105 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
528,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Добовий монітор АТ і ЧСС
Код ДК 021:2015
33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
09701, Україна, Київська область, м. Богуслав, вул. Франка, 27
Дата постачання по
25.12.2025 14:02
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛЬБАМЕД"
Пропозиція:
105 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.12.2025 14:10
Оголошення про проведення закупівлі
05.12.2025 13:57
-
05.12.2025 13:57
Проект договору
05.12.2025 13:57
-
05.12.2025 13:57
-
05.12.2025 13:57
-
05.12.2025 13:57
-
05.12.2025 13:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зозуля Анна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380986001526
Факс
+380456143971
Замовник
ЄДРПОУ
38435021
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Богуславської міської ради "Богуславський центр первинної медико - санітарної допомоги"
Поштовий індекс
09701
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Богуслав
Адреса
вул. Франка, 27
Кваліфікація
Лот № 1 Добовий монітор АТ і ЧСС (НК 024:2023:36888 Реєстратор амбулаторний для тривалого моніторингу артеріального тиску)
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 14:02 по 13.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.12.2025 11:53
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
19.12.2025 11:48
Електроний протокол про продовження строку
15.12.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.12.2025 13:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.12.2025 13:57
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зі змінами (далі – Постанова), Положенням про уповноважену особу. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-05-011472-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерної пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»
Дата продовження строку розгляду
19.12.2025 11:47
Дата кінця розгляду
13.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно надати у складі тендерної документації: - довідку або лист у довільній формі із зазначенням що Кожна партія товару, під час поставки, має супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (Свідоцтво про державну реєстрацію з додатком/Декларація про відповідність медичних виробів, Сертифікат/Паспорт якості, інструкції українською мовою тощо) передбачену Додатком №3 до тендерної документації п.1 п.п 11.
Створено
19.12.2025 11:52
Надати до
20.12.2025 11:52
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
105 600 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2025 14:02
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Богуславської міської ради "Богуславський центр первинної медико - санітарної допомоги"
Контактний телефон:
+380986001526
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
105 600 грн.
Період подання пропозицій
до 15.12.2025 14:02
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Богуславської міської ради "Богуславський центр первинної медико - санітарної допомоги"
Контактний телефон:
+380986001526
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності