Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із системно - технологічного супроводження автоматизованої системи бухгалтерського обліку «Master:Комплексний облік для бюджетних установ» код згідно з ДК 021:2015 – 72320000-4 – Послуги, пов’язані з базами даних від Національне агентство з питань запобігання корупціїї.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-05-007195-a
Id Tender d32f2d727bc74da6a260ae10864e5cc6
План UA-P-2025-12-05-009277-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 05.12.2025 11:49
Остання зміна 05.12.2025 11:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
498 840 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 2 год. 31 хв. )
з 05.12.2025 11:47 до 14.12.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.12.2025 11:47
до 11.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.12.2025 11:47
до 11.12.2025 00:00
Період уточнень
з 05.12.2025 11:47 до 11.12.2025 00:00
Період оскарження
з 05.12.2025 11:47 до 11.12.2025 00:00
Основні параметри
Послуги із системно - технологічного супроводження автоматизованої системи бухгалтерського обліку «Master:Комплексний облік для бюджетних установ» код згідно з ДК 021:2015 – 72320000-4 – Послуги, пов’язані з базами даних
З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044)200-08-83, e-mail: [email protected] З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Вуйчак Мирослава Василівна керівник відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044) 200-06-44, e-mail: [email protected] Тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
498 840 грн.
Послуги із системно - технологічного супроводження автоматизованої системи бухгалтерського обліку «Master:Комплексний облік для бюджетних установ» код згідно з ДК 021:2015 – 72320000-4 – Послуги, пов’язані з базами даних
Назва предмета закупівлі
Послуги із системно - технологічного супроводження автоматизованої системи бухгалтерського обліку «Master:Комплексний облік для бюджетних установ» код згідно з ДК 021:2015 – 72320000-4 – Послуги, пов’язані з базами даних
Очікувана вартість
498 840 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2494,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.12.2025 12:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
72321000-1 Додаткові послуги, пов’язані з базами даних
Код ДК 021:2015
72320000-4 - Послуги, пов’язані з базами даних
Кількість
12
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
01103, Україна, Київська область, Київ, бульвар Миколи Міхновського, 28
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 92,0 %
Опис:
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений Акт. Розрахунковим періодом за цим Договором є календарний місяць. Розрахунок за фактично надані Послуги за січень – листопад здійснюється Замовником щомісяця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Сторонами документа, визначеного в пункті 4.1 Договору
Порядковий номер: 1
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 25 календарні днів
Розмір оплати: 8,0 %
Опис:
Оплата за Послуги, які надаватимуться в грудні, здійснюється Замовником з урахуванням пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та наказу Національного агентства з питань запобігання корупції від 16.10.2024 № 341/24 «Про затвердження Положення щодо здійснення Національним агентством з питань запобігання корупції в поточному бюджетному періоді попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду» на підставі рахунка, наданого Виконавцем до 05 грудня, у розмірі 100% місячної вартості Послуг. Виконавець не пізніше другого робочого дня після завершення розрахункового періоду, визначеного цим пунктом Договору, надсилає Замовнику документ, передбачений пунктом 4.1 Договору, у 2 (двох) примірниках. Якщо сума коштів, отриманих Виконавцем за Послуги, які були надані в грудні, більша, ніж вартість фактично наданих Послуг, Виконавець повертає, на рахунок Замовника, зазначений у розділі 14 Договору, невикористані суми протягом 3 (трьох) робочих днів після завершення розрахункового періоду. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі 14 Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.12.2025 11:49
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Чайковська
Електронна пошта
Телефон
+380442000883
Сайт:
https://nazk.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40381452
Повна назва
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Поштовий індекс
01103
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
бульвар Миколи Міхновського, буд. 28
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
498 840 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
498 840 грн.
Період подання пропозицій
до 14.12.2025 09:00
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Контактний телефон:
+380442000883
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності