Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Управління капітального будівництва Житомирської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-04-012824-a
Id Tender 60509700170a4d36b29c3833e357c345
План UA-P-2025-12-04-001384-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 04.12.2025 14:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 570 950 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей (постанова КМУ № 1178) у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10025, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 2
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Документи закупівлі
04.12.2025 14:25
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
В'ячеслав Глазунов
Електронна пошта
Телефон
+380412445716
Замовник
ЄДРПОУ
36072499
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м.Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-04-012824-a-c1
Підписаний і діє
Номер
36
6 570 950 грн.
5 475 791.66 грн.
З ПДВ
Підписано
02.12.2025
Строк дії договору з
02.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36072499

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМПРОМБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМПРОМБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44579922

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-12-15-000022
Дата створення проекту
15.12.2025 11:56
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
15.12.2025 12:53
Дата завершення моніторингу
06.01.2026 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 15.12.2025 № 111-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби Людмила ШАВЛОВИЧ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.12.2025 № 111-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2025-12-04-012824-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.12.2025 00:00
Документи рішення
15.12.2025 12:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (коригування) (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-12-04-012824-a), здійсненої Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1. Прошу надати інформацію та копії відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель Замовником обґрунтування, підставою укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів є підп. 8 п. 13 Особливостей, а саме: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Аналізом даних електронної системи закупівель (інформація розміщена за номером ID: UA-2024-10-30-013125-a) встановлено, що за результатами проведення процедури відкритих торгів по предмету: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» Замовником укладено договір підряду від 10.02.2024 № 6 на суму 15 500 000,00 гривень. 1)Просимо надати інформацію та документи, які підтверджують необхідність в проведенні додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт), які не були передбачені в первинній проєктно-кошторисній документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2», що виникли безпосередньо в процесі виконання будівельних робіт, та були непередбачені основним договором підряду від 10.02.2024 № 6, укладеним за результатами проведення закупівлі за номером ID: UA-2024-10-30-013125-a. 2)Надати повний перелiк додаткових обсягiв та вартості робiт, якi не були вpaxoвані в ранiше затвердженiй проектнiй документації по об’єкту «Капітальний ремонт частини приміщень будівлі поліклініки №2 за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2». 3)Надати локальні кошториси, пояснювальну записку та підсумкову відомість ресурсів до договірної ціни по договору підряду від 02.12.2025 № 36. 4) Надати перелік робіт, які виконані за початковим проектом по даному предмету закупівлі згідно основного договору підряду від 10.02.2024 № 6 (акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В)). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.12.2025 11:38
Орган перевірки
23.12.2025 00:00
Документи повідомлення
17.12.2025 11:39
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 570 950 грн.
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 570 950 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради
Контактний телефон:
+380412445716
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності