Показати схожі тендери

Закупівля 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (39515400-9 Жалюзі) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-04-004536-a
Id Tender e6433a0e917f4914a51a493d4a1d7d36
План UA-P-2025-12-04-004158-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 04.12.2025 10:56
Остання зміна 16.12.2025 09:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.12.2025 10:55 до 12.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.12.2025 10:55
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.12.2025 10:55
до 09.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.12.2025 11:52
-
Період уточнень
з 04.12.2025 10:55 до 09.12.2025 00:00
Період оскарження
з 04.12.2025 10:55 до 09.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.12.2025 11:52
Основні параметри
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (39515400-9 Жалюзі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 000 грн.
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (39515400-9 Жалюзі)
Назва предмета закупівлі
39510000-0 Вироби домашнього текстилю (39515400-9 Жалюзі)
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.12.2025 11:23
Закінчення аукціону
12.12.2025 11:52
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 108 (штуки)
Жалюзі тканинні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі тканинні
Код ДК 021:2015
39515420-5 - Тканинні жалюзі
Кількість
108
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03126, Україна, м. Київ, пр.Гузара Любомира, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 40 (штуки)
Жалюзі вертикальні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі вертикальні
Код ДК 021:2015
39515440-1 - Вертикальні жалюзі
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03126, Україна, м. Київ, пр.Гузара Любомира, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Жалюзі горизонтальні
Опис предмета закупівлі
Жалюзі горизонтальні
Код ДК 021:2015
39515430-8 - Горизонтальні жалюзі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03126, Україна, м. Київ, пр.Гузара Любомира, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
297 570 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Соколов Віталій Юрійович
Пропозиція:
250 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЖИЛЕНКО ЮРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
280 480 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.12.2025 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.12.2025 10:55
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Острянко Ганна Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380444972011
Замовник
ЄДРПОУ
25680355
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "KIYiVSKA MISKA KLINIChNA LIKARNYa №6" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
03126
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пр.Гузара Любомира, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (39515400-9 Жалюзі)
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 11:52 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.12.2025 16:10
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.12.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.12.2025 10:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«12» грудня 2025 року відбувся аукціон серед Учасників у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору «ДК 021:2015 — 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (39515400-9 Жалюзі) (UA-2025-12-04-004536-a). Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Соколов Віталій Юрійович у процедурі закупівлі № UA-2025-12-04-004536-a виявлено наступні невідповідності: 1) У Додатку №3 та пункті 6.1 Додатку №7 ТД міститься вимога про те, що на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Учасник повинен підтвердити: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2023 – 2024 рр. Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, що був поставлений за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену у довільній формі (або за формою, наданою замовником) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: ? повної назви Замовника, ? контактної інформації (адреса, телефон), ? періоду виконання договору, ? предмету закупівлі. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці. На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, суму виконаних зобов’язань по договору, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів у повному обсязі, на товари, що є предметом закупівлі. Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. Учасником ФОП Соколов Віталій Юрійович у складі пропозиції було надано копії двох аналогічних договорів, укладених у 2019 році. Таким чином, надані у складі пропозиції ФОП Соколов Віталій Юрійович аналогічні договори не відповідають кваліфікаційним критеріям. 2) У п.2.3 Додатку №4 та п.9 Додатку №7 ТД міститься вимога про те, що для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)). Учасником ФОП Соколов Віталій Юрійович у складі пропозиції було надано три висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 2.1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.09.2020 року на тканину поліестерову для штор-жалюзі. У цьому ж висновку вказано, що він дійсний протягом 5 років. Отже, на момент розкриття пропозицій Учасників даний висновок не є дійсним. 2.2) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.09.2020 року на деталі пластмасові для жалюзі. У цьому ж висновку вказано, що він дійсний протягом 5 років. Отже, на момент розкриття пропозицій Учасників даний висновок не є дійсним. 2.3) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.08.2020 року на деталі пластикові для жалюзі згідно з додатком до Висновку. У цьому ж висновку вказано, що він дійсний протягом 5 років. Отже, на момент розкриття пропозицій Учасників даний висновок не є дійсним. На підставі пункту 43 Особливостей Замовник надає можливість усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження у систему наступних документів: 1. Завірені належним чином копії чинних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)). 2. Документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2023 – 2024 рр. Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги з кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі, та/або з назвою товару, що був поставлений за договором (договорами), ідентичною назві закупівлі. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену у довільній формі (або за формою, наданою замовником) про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: ? повної назви Замовника, ? контактної інформації (адреса, телефон), ? періоду виконання договору, ? предмету закупівлі. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці. На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) надати: Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, суму виконаних зобов’язань по договору, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів у повному обсязі, на товари, що є предметом закупівлі. Підтвердженням виконання аналогічного договору може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель. Просимо усунути дані невідповідності та надати відповідні документи.
Створено
15.12.2025 16:09
Надати до
16.12.2025 16:09
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444972011
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444972011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності