Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-03-021115-a
Id Tender 51e3dc5dd35449898532ccd215cc3f9d
План UA-P-2025-12-03-025820-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.12.2025 18:49
Остання зміна 14.12.2025 21:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
80 787.17 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2025 18:47 до 11.12.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2025 18:47
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2025 18:47
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:01
до 12.12.2025 16:36
Залишилось 1 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.12.2025 16:36
до 18.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.12.2025 16:36
-
Період уточнень
з 03.12.2025 18:47 до 08.12.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2025 18:47 до 08.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:01 до 12.12.2025 16:36
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:01 до 12.12.2025 16:36
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
80 787.17 грн.
Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
Очікувана вартість
80 787.17 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
800,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1220 Офісні будівлі
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович
Пропозиція:
80 787.17 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.12.2025 18:49
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євген Сорочинський
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
03048
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
Період вимог/скарг з 12.12.2025 16:36 по 18.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 00:01 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 16:36
Довідка НАЗК
12.12.2025 16:36
Повідомлення про рішення
11.12.2025 15:50
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 18:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 18:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП Овсійчука Ярослава Володимировича виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - учасник надав Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань проте зазначена дата формування витягу (09.05.2025), перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що вимагалося відповідно до підпункту 2 пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку № 1 до Документації. - учасник не надав довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору, що вимагалося відповідно до підпункту 3 пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації. - учасник не надав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (подається виключно учасниками – фізичними особами, форма наведена у Додатку № 5 до Документації), що вимагалося відповідно пункту 7 «Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, учаснику ФОП Овсійчуку Ярославу Володимировичу потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: -Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору - Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (подається виключно учасниками – фізичними особами, форма наведена у Додатку № 5 до Документації)
Створено
11.12.2025 15:49
Надати до
12.12.2025 15:49
Договір
UA-2025-12-03-021115-a-b1
Очікує підписання
80 787.17 грн.
80 787.17 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту стелі в спортивній залі 2-х поверхової будівлі з гаражем (літ. Б, В) управління патрульної поліції в Житомирській області Департаменту патрульної поліції за адресою: вул. Покровська, 96, м. Житомир
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
additionalClassifications.scheme.CCCE_UA
1220 Офісні будівлі

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент патрульної поліції
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108646

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович
Повна назва
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3075709030

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
80 787.17 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
80 787.17 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності