Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП Овсійчука Ярослава Володимировича виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
- учасник надав Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань проте зазначена дата формування витягу (09.05.2025), перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що вимагалося відповідно до підпункту 2 пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку № 1 до Документації.
- учасник не надав довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору, що вимагалося відповідно до підпункту 3 пункту 6 «Наступні документи» Додатку № 1 до Документації.
- учасник не надав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (подається виключно учасниками – фізичними особами, форма наведена у Додатку № 5 до Документації), що вимагалося відповідно пункту 7 «Додатку № 1 до Документації.
Враховуючи вищезазначене, учаснику ФОП Овсійчуку Ярославу Володимировичу потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме:
-Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
- Довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядника (субпідрядників) в обсязі не менше 20% від вартості договору
- Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Учасника для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (подається виключно учасниками – фізичними особами, форма наведена у Додатку № 5 до Документації)