Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи 15.12.2025 м. Київ № 676 Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником – ФО-П ДАНИЛЬЧУК СЕРГІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ (далі - Учасник) у складі пропозиції щодо закупівлі Комплект обладнання для підготовки операторів БПЛА (код ДК 021:2015: 35740000-3 Симулятори бойових дій) (далі – Закупівля). 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-12-03-019242-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до частини 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275) у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. На виконання вимог Особливостей № 1275 є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації/документах/інформації та документах Учасника, поданих у пропозиції, а саме: 1) Посилання на вимогу оголошення, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 4 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (ІНШІ ВИМОГИ). 2) Перелік виявлених невідповідностей та/або подання документів яких вимагалося: - У складі пропозиції Учасник завантажив - Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних, який було підписано фізичною особою – підприємцем, а не фізичною особою. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити: - У складі пропозиції завантажити - Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються, а саме: керівника підприємства, зазначеного у Єдиному державному реєстрі, від імені фізичної особи. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації/документах/інформації та документах УЧАСНИКА, поданих у складі пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа ________________ Денис БУРЛУЦЬКИЙ (підпис)