Показати схожі тендери

Закупівля Комплект резервного живлення від ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ (ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА) ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-12-03-018372-a
Id Tender 02e0e30d7ba64226a076a4f89fe6ad66
План UA-P-2025-12-03-006627-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.12.2025 17:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
570 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Комплект резервного живлення
товари
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. З Розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. З Розділу II Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У зв’язку з регулярними аварійними відключеннями електроенергії, що відбуваються на території громади та безпосередньо впливають на безперебійну роботу установи, виникла нагальна потреба у забезпеченні резервного джерела живлення. Постійні перебої електропостачання створюють ризики зупинки надання адміністративних послуг, порушення роботи інформаційних систем, втрати доступу до державних реєстрів, а також можливість пошкодження обладнання. Закупівля резервного джерела живлення є єдиним способом забезпечити стабільну роботу установи та уникнути негативних наслідків, які можуть призвести до зупинки діяльності та невиконання покладених функцій, зокрема щодо оформлення біометричних документів, надання соціальних послуг, оформлення державних соціальних допомог, послуг для внутрішньо переміщених осіб, послуг військовослужбовцям та іншим категоріям населення. Аварійні відключення електроенергії носять непередбачуваний характер, що унеможливлює дотримання строків проведення відкритих торгів. З метою забезпечення безперервності роботи та оперативного реагування на надзвичайні обставини, закупівля резервного джерела живлення здійснюється без проведення конкурентної процедури. Таким чином, закупівля є об’єктивно необхідною, терміновою та відповідає вимогам законодавства щодо здійснення закупівель у разі нагальної потреби. Враховуючи лист - звернення про можливе відключення електроенергії, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту З розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект системи резервного живлення DEYE 30 кВт
Код ДК 021:2015
31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Незалежності, будинок 9
Дата постачання з
03.12.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
03.12.2025 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бідочка Ярослав
Електронна пошта
Телефон
380956667911
Замовник
ЄДРПОУ
43929479
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ (ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА) ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул.Незалежності, будинок 9
Кваліфікація
Договір
UA-2025-12-03-018372-a-a1
Підписаний і діє
Номер
03/12-2025
570 000 грн.
475 000 грн.
З ПДВ
Підписано
03.12.2025
Строк дії договору з
03.12.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект системи резервного живлення DEYE 30 кВт
Номенклатура
Комплект системи резервного живлення DEYE 30 кВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
570 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ (ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА) ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ (ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА) ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43929479

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТзОВ Фондас
Повна назва
ТзОВ Фондас
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44294678

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Розклад та етапи
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
570 000 грн.
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ (ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА) ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380956667911
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
570 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ (ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА) ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380956667911
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності