Закупівля Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Комунальне некомерційне підприємство "Городищенське медичне об"єднання" Городищенської міської ради.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 16:05
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 16:05
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 16:05
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 16:05
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 16:05
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
1)Відповідно до Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником встановлено, що: «Товар повинен бути сертифікований у встановленому законом порядку та відповідати державним стандартам України, відповідно надати сертифікат якості (у разі не подання даного документу учасник повинен надати змістовне роз’яснення стосовно причини не надання у складі тендерної пропозиції сертифікату якості з обов’язковим наданням підтверджуючого документу від уповноваженого органу сертифікації.».
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пунктів 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
2) Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати «Інформацію від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, довідка повинна бути видана не раніше четвертого кварталу 2025року.»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, Замовник встановив вимоги щодо дати цього документа, а отже взяти участь у цій закупівлі зможуть лише ті учасники, які отримали таку довідку саме не раніше 4 кварталу 2025 року, що є дискримінацією щодо Скаржника зокрема.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пунктів 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
3) Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу надати «Відповідно до ст. 22 Закону України «Про охорону праці» і ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17.04.2019 р. № 337, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого Учасника в поточному році з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Пенсійного фонду України про наявність або про відсутність нещасних випадків та гострих професійних захворювань (отруєнь) на підприємстві учасника за 2023 та 2024 роки. Довідка повинна бути видана у 2025 році.»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Зазначений вище документ не має жодного відношення до постачання електричної енергії, а вимога його надати унеможливлює участь Скаржника у закупівлі.
Крім того, Замовник встановив вимоги щодо дати цього документа, а отже взяти участь у цій закупівлі зможуть лише ті учасники, які отримали таку довідку саме у 2025 році, що є дискримінацією щодо Скаржника зокрема.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пунктів 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
На виконання РІШЕННЯ № 18173-р/пк-пз від 09.12.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку зі скаргою товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 42827548) від 05 грудня 2025 № UA-2025-12-03-017720-a.c1 Замовником надається пояснення, відповідні інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
03 грудня 2025 року замовником оголошено проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-12-03-017720-a (далі — Закупівля).
Відповідно до абзацу 3 пункту 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
11 грудня 2025р. уповноваженою особою замовника прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації, Додатку №1,2,3 до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-12-03-017720-a та відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей, оприлюднені в електронній системі закупівель: зміни до тендерної документації, Додатку№1,2,3 до тендерної документації та перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
У зв’язку з вищевикладеним просимо:
1. Залишити скаргу "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 42827548) без розгляду.
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Звернення:
За тендером : Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Тема:
дискримінаційні вимоги
Зміст:
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації встановлено вимогк про надання "Інформація від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, довідка повинна бути видана не раніше четвертого кварталу 2025року." Зазначена вимога є дискримінаційною і такою що порушує п. 29 Особливостей. Задля уникнення звернення в АМКУ просимо вилучити її із ТД.
Дата оприлюднення звернення:
05.12.2025 11:04
Шановний Учасник закупівлі , Тендерна документація на закупівлю електричної енергії сформована відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Дана вимога спрямоване на перевірку учасників на надійність та надання замовнику послуги належної якості. Замовник зацікавлений в співпраці з надійним постачальником .Умови ТД жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції.
Дата оприлюднення відповіді:
08.12.2025 09:34
Звернення:
За тендером : Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Тема:
дискримінаційні вимоги
Зміст:
Відповідно до Додатку 2 встановлено вимогу: "Відповідно до ст. 22 Закону України «Про охорону праці» і ст. 36 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17.04.2019 р. № 337, Учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають інформацію, що видана на ім’я такого Учасника в поточному році з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Пенсійного фонду України про наявність або про відсутність нещасних випадків та гострих професійних захворювань (отруєнь) на підприємстві учасника за 2023 та 2024 роки .Довідка повинна бути виданна у 2025 році."
Зазанчена вимога є дискримінаційною і такою, що порушує п. 29 Оосбливостей. Просимо вилучити її з ТД
Дата оприлюднення звернення:
05.12.2025 11:06
Шановний Учасник закупівлі , Тендерна документація на закупівлю електричної енергії сформована відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) і є об'єктивною відповідно до статті 5 цього Закону. Предметом закупівлі є Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуги з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу (ДК 021:2015:09310000-5). Отже, предметом закупівлі є не лише Електрична енергія, як товар, а і супутні послуги пов’язані з ним, без яких закупівля електричної енергії відповідно до вимог законодавства, зокрема Закону України «Про ринок електричної енергії» та Правил роздрібного ринку електричної енергії, є неможливим. Відповідно до Закону та вимог Особливостей Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання постачання електричної енергії. Дані умови жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки будь-яка юридична особа чи ФОП мають можливість оформити відповідний документ та надати його у складі пропозиції. На підставі викладеного Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
08.12.2025 09:36
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
4 090 000
грн.
Період подання пропозицій
до
23.12.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Городищенське медичне об'єднання" Городищенської міської ради