Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-03-017347-a
Id Tender a0efe896eb4a4d068ae98551009d3bde
План UA-P-2025-12-03-021564-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 03.12.2025 15:58
Остання зміна 03.12.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
787 680 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 4 днів 20 год. )
з 03.12.2025 15:57 до 11.12.2025 18:00
Залишилось 1 днів 2 год.
Період уточнень
з 03.12.2025 15:57
до 08.12.2025 00:00
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження
з 03.12.2025 15:57
до 08.12.2025 00:00
Період уточнень
з 03.12.2025 15:57 до 08.12.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2025 15:57 до 08.12.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
787 680 грн.
Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії
Назва предмета закупівлі
Послуги з постачання та налаштування програмного забезпечення лабораторної інформаційної системи для автоматизації лабораторних процесів в лабораторії
Очікувана вартість
787 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3938,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.12.2025 13:38
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (послуга)
Надання права на використання програмного забезпечення КП TerraLab (ліцензія) для однієї бази даних на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Опис предмета закупівлі
Надання права на використання програмного забезпечення КП TerraLab (ліцензія) для однієї бази даних на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114,
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Надання права на використання програмного забезпечення КП TerraLab (ліцензія) на 23 підключення до бази даних з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Опис предмета закупівлі
Надання права на використання програмного забезпечення КП TerraLab (ліцензія) на 23 підключення до бази даних з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114,
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Надання права на використання програмного забезпечення комп’ютерної програми Analyzer Manager (ліцензія) для підключення 18 приладів на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Опис предмета закупівлі
Надання права на використання програмного забезпечення комп’ютерної програми Analyzer Manager (ліцензія) для підключення 18 приладів на період з 01.01.2026 по 31.12.2026 року
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114,
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 1 (послуга)
Підключення та налаштування програмного забезпечення комп’ютерної програми Analyzer Manager для 3-х аналізаторів
Опис предмета закупівлі
Підключення та налаштування програмного забезпечення комп’ютерної програми Analyzer Manager для 3-х аналізаторів
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114,
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 1 (послуга)
Надання консультаційних послуг щодо програмного забезпечення та його налаштування
Опис предмета закупівлі
Надання консультаційних послуг щодо програмного забезпечення та його налаштування
Код ДК 021:2015
72268000-1 - Послуги з постачання програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вул. Гетьмана Мазепи, 114,
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється впродовж 60 (шестидесяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту (актів) приймання-передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.12.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
03.12.2025 15:57
Тендерна документація
03.12.2025 15:57
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
03.12.2025 15:57
Проект договору
03.12.2025 15:57
Тендерна документація
03.12.2025 15:57
Тендерна документація
Тендерна документація
03.12.2025 15:57
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніна Зобків
Електронна пошта
Телефон
+380950612795
Замовник
ЄДРПОУ
01993305
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Гетьмана Мазепи, буд. 114
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
787 680 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380950612795
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
787 680 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 18:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380950612795
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності