Закупівля ДК 021:2015- 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з патологоанатомічних досліджень)
від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:58
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.Довідка наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договору(ів) на постачання аналогічних послуг за 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника).( п.1, Додатку 3 до Тендерної документації).
2.Копії аналогічного(их) договору(ів)за 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника).( п.1, Додатку 3 до Тендерної документації).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:58
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:58
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Умови закупівлі є такими, що надають неконкупентну перевагу в участі у закупівлі завідома визначеному субєкту господарської діляності - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ПРОСИМО
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП" до розгляду;
2. Провести перевірку викладених фактів;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі;
4. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та умови оголошення про проведення відкритих торгів за процедурою закупівлі, з метою усунення дискримінаційних умов по відношенню до Скаржника, а також умов, що обмежують конкуренцію.
Комунального підприємства «Лікарня № 1» Житомирської міської ради по закупівлі: ДК 021:2015- 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з патологоанатомічних досліджень) ID: № UA-2025-12-03-014333-a: Згідно ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» Стаття 8. Державний захист права на охорону здоров'я Держава визнає право кожного громадянина України на охорону здоров'я і забезпечує його захист. Кожен громадянин має право на безоплатне отримання у державних та комунальних закладах охорони здоров’я медичної допомоги, до якої належать: екстрена медична допомога; первинна медична допомога; спеціалізована медична допомога; паліативна допомога. Держава визнає право кожного громадянина на отримання реабілітаційної допомоги під час надання медичної допомоги. Порядок надання реабілітаційної допомоги під час надання медичної допомоги встановлюється законодавством. Держава гарантує безоплатне надання медичної допомоги у державних та комунальних закладах охорони здоров’я за епідемічними показаннями. Держава також гарантує безоплатне проведення медико-соціальної експертизи, судово-медичної та судово-психіатричної експертизи, патологоанатомічних розтинів та пов’язаних з ними досліджень у порядку, встановленому законодавством. Тобто, весь перелік медичних послуг, включених до даної Закупівлі, надається пацієнтам на безоплатній основі, в тому числі спеціалізована медична допомога до якої належать послуги з патологоанатомічних досліджень (гістологічні дослідження) та патологоанатомічні розтини. Оплата послуг, які лікарня надає на безоплатній основі для пацієнтів, оплачується державою шляхом контрактування по Програмі медичних гарантій. Щоб забезпечити безоплатне надання даних видів медичних послуг пацієнтам Замовник подає заявку на контрактування з Державою та заключає договори з субпідрядниками. Зауважимо, що заяву на укладення договору з НСЗУ мають право подавати установи будь-якої форми власності при виконанні зазначених в пакеті вимог. Замовник не може подати заявку на пакет СЕКЦІЙНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, оскільки не відповідає вимогам. Тому планує заключити договір з субпідрядником. Відповідно до пункту 3 Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2021 року № 1877 розтини тіл померлих від хвороб і патологічних станів у ЗОЗ та у випадках смерті за місцем проживання проводяться: 1) у патологоанатомічному відділенні ЗОЗ, в якому помер пацієнт; 2) у разі відсутності патологоанатомічного відділення у складі ЗОЗ розтин проводиться у іншому ЗОЗ, який має у своєму складі патологоанатомічне відділення або у патологоанатомічному бюро (центрі), на підставі договорів, укладених між ЗОЗ. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Порядку проведення прижиттєвої патологоанатомічної діагностики, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 вересня 2025 року № 693: 1. Прижиттєва патологоанатомічна діагностика проводиться у патологоанатомічному бюро (центрі) або патологоанатомічному відділенні / лабораторії ЗОЗ, що здійснює прижиттєву патологоанатомічну діагностику. У разі відсутності таких підрозділів у складі ЗОЗ, патологоанатомічна діагностика може проводитись в іншому ЗОЗ, який має у своєму складі патологоанатомічне відділення/лабораторію або у патологоанатомічному бюро / центрі, на підставі договорів укладених між ЗОЗ. Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2021 року № 1877 не встановлена форма власності суб’єкта, що має право проводити патологоанатомічні розтини тіл померлих. Так само, як Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 вересня 2025 року № 693 не встановлена форма власності суб’єкта, що має право проводити проведення прижиттєвої патологоанатомічної діагностики. Відповідно до п. 4 Загальної частини Постанови КМУ від 02.03.2016 № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» господарська діяльність з медичної практики (далі - медична практика) - вид господарської діяльності у сфері охорони здоров’я, який провадиться закладами охорони здоров’я та фізичними особами - підприємцями з метою надання медичної допомоги та медичного обслуговування на підставі ліцензії. Ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Проте не встановлюють вимог стосовно виключно державної чи комунальної форми власності закладу, як повідомляє у своїй скарзі Скаржник. Однак обидва Накази чітко прописують вимоги до місця проведення даних досліджень, а саме: патологоанатомічне бюро (центрі) або патологоанатомічне відділення / лабораторія ЗОЗ. Скаржник стверджує, що патологоанатомічне відділення може мати лише заклад з державною та комунальною формою власності. Тоді яким чином Скаржник планує надавати послуги з прижиттєвої патологоанатомічної діагностики, якщо дані послуги, так само як і послуги з проведення патологоанатомічного розтину повинні проводитись в патологоанатомічному бюро (центрі) або патологоанатомічному відділенні. Також, слід зазначити, що відповідно до положень пункту 3 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з медичної практики затверджених постановою КМУ від 2 березня 2016 р. № 285, дія цих Ліцензійних умов поширюється на всіх юридичних осіб незалежно від їх організаційно-правової форми та фізичних осіб - підприємців, які провадять господарську діяльність з медичної практики. Абзац другий даного пункту, щодо судово-медичної гістології, судово-медичної експертизи, судово-медичної імунології, судово-медичної криміналістики, судово-медичної токсикології, судово-медичної цитології, судово-психіатричної експертизи на який Скаржник звертає увагу не має відношення до даної закупівлі оскільки патологоанатомічний розтин не відноситься до жодної з вказаних в даному абзаці категорій, а підпадає під дію Ліцензійних вимог на провадження господарської діяльності з медичної практики. Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року «Про Порядок визначення предмета закупівлі» код ДК 021:2015 закупівлі визначається за показником четвертої-восьмої цифри Єдиного закупівельного словника. Вся номенклатура закупівлі має єдиний код 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень, тому у Замовника не має потреби ділити закупівлю на лоти. Згідно чинного законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Замовник не вважає дану закупівлю неконкурентною, оскільки тільки в Житомирській області, згідно Ліцензійного реєстру зареєстровано щонайменше 2 установи, які надають даний вид медичної допомоги: -КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОРОСТЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» УШОМИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, рішення про видачу Ліцензії від 30.07.2019 р. № 1717 -КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ рішення про видачу Ліцензії від 07.04.2020 р. № 803 До того ж Замовник в даній Закупівлі не встановлює вимог стосовно місця реєстрації Учасника та не обмежує його територією Житомирської області. На підставі вищевикладеного просимо залишити без задоволення скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП".
Комунального підприємства «Лікарня № 1» Житомирської міської ради по закупівлі: ДК 021:2015- 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з патологоанатомічних досліджень) ID: № UA-2025-12-03-014333-a: Згідно ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров'я» Стаття 8. Державний захист права на охорону здоров'я Держава визнає право кожного громадянина України на охорону здоров'я і забезпечує його захист. Кожен громадянин має право на безоплатне отримання у державних та комунальних закладах охорони здоров’я медичної допомоги, до якої належать: екстрена медична допомога; первинна медична допомога; спеціалізована медична допомога; паліативна допомога. Держава визнає право кожного громадянина на отримання реабілітаційної допомоги під час надання медичної допомоги. Порядок надання реабілітаційної допомоги під час надання медичної допомоги встановлюється законодавством. Держава гарантує безоплатне надання медичної допомоги у державних та комунальних закладах охорони здоров’я за епідемічними показаннями. Держава також гарантує безоплатне проведення медико-соціальної експертизи, судово-медичної та судово-психіатричної експертизи, патологоанатомічних розтинів та пов’язаних з ними досліджень у порядку, встановленому законодавством. Тобто, весь перелік медичних послуг, включених до даної Закупівлі, надається пацієнтам на безоплатній основі, в тому числі спеціалізована медична допомога до якої належать послуги з патологоанатомічних досліджень (гістологічні дослідження) та патологоанатомічні розтини. Оплата послуг, які лікарня надає на безоплатній основі для пацієнтів, оплачується державою шляхом контрактування по Програмі медичних гарантій. Щоб забезпечити безоплатне надання даних видів медичних послуг пацієнтам Замовник подає заявку на контрактування з Державою та заключає договори з субпідрядниками. Зауважимо, що заяву на укладення договору з НСЗУ мають право подавати установи будь-якої форми власності при виконанні зазначених в пакеті вимог. Замовник не може подати заявку на пакет СЕКЦІЙНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, оскільки не відповідає вимогам. Тому планує заключити договір з субпідрядником. Відповідно до пункту 3 Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2021 року № 1877 розтини тіл померлих від хвороб і патологічних станів у ЗОЗ та у випадках смерті за місцем проживання проводяться: 1) у патологоанатомічному відділенні ЗОЗ, в якому помер пацієнт; 2) у разі відсутності патологоанатомічного відділення у складі ЗОЗ розтин проводиться у іншому ЗОЗ, який має у своєму складі патологоанатомічне відділення або у патологоанатомічному бюро (центрі), на підставі договорів, укладених між ЗОЗ. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Порядку проведення прижиттєвої патологоанатомічної діагностики, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 вересня 2025 року № 693: 1. Прижиттєва патологоанатомічна діагностика проводиться у патологоанатомічному бюро (центрі) або патологоанатомічному відділенні / лабораторії ЗОЗ, що здійснює прижиттєву патологоанатомічну діагностику. У разі відсутності таких підрозділів у складі ЗОЗ, патологоанатомічна діагностика може проводитись в іншому ЗОЗ, який має у своєму складі патологоанатомічне відділення/лабораторію або у патологоанатомічному бюро / центрі, на підставі договорів укладених між ЗОЗ. Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2021 року № 1877 не встановлена форма власності суб’єкта, що має право проводити патологоанатомічні розтини тіл померлих. Так само, як Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 вересня 2025 року № 693 не встановлена форма власності суб’єкта, що має право проводити проведення прижиттєвої патологоанатомічної діагностики. Відповідно до п. 4 Загальної частини Постанови КМУ від 02.03.2016 № 285 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» господарська діяльність з медичної практики (далі - медична практика) - вид господарської діяльності у сфері охорони здоров’я, який провадиться закладами охорони здоров’я та фізичними особами - підприємцями з метою надання медичної допомоги та медичного обслуговування на підставі ліцензії. Ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Проте не встановлюють вимог стосовно виключно державної чи комунальної форми власності закладу, як повідомляє у своїй скарзі Скаржник. Однак обидва Накази чітко прописують вимоги до місця проведення даних досліджень, а саме: патологоанатомічне бюро (центрі) або патологоанатомічне відділення / лабораторія ЗОЗ. Скаржник стверджує, що патологоанатомічне відділення може мати лише заклад з державною та комунальною формою власності. Тоді яким чином Скаржник планує надавати послуги з прижиттєвої патологоанатомічної діагностики, якщо дані послуги, так само як і послуги з проведення патологоанатомічного розтину повинні проводитись в патологоанатомічному бюро (центрі) або патологоанатомічному відділенні. Також, слід зазначити, що відповідно до положень пункту 3 Ліцензійних умов на провадження господарської діяльності з медичної практики затверджених постановою КМУ від 2 березня 2016 р. № 285, дія цих Ліцензійних умов поширюється на всіх юридичних осіб незалежно від їх організаційно-правової форми та фізичних осіб - підприємців, які провадять господарську діяльність з медичної практики. Абзац другий даного пункту, щодо судово-медичної гістології, судово-медичної експертизи, судово-медичної імунології, судово-медичної криміналістики, судово-медичної токсикології, судово-медичної цитології, судово-психіатричної експертизи на який Скаржник звертає увагу не має відношення до даної закупівлі оскільки патологоанатомічний розтин не відноситься до жодної з вказаних в даному абзаці категорій, а підпадає під дію Ліцензійних вимог на провадження господарської діяльності з медичної практики. Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 року «Про Порядок визначення предмета закупівлі» код ДК 021:2015 закупівлі визначається за показником четвертої-восьмої цифри Єдиного закупівельного словника. Вся номенклатура закупівлі має єдиний код 85111800-8 Послуги з патологоанатомічних досліджень, тому у Замовника не має потреби ділити закупівлю на лоти. Згідно чинного законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Замовник не вважає дану закупівлю неконкурентною, оскільки тільки в Житомирській області, згідно Ліцензійного реєстру зареєстровано щонайменше 2 установи, які надають даний вид медичної допомоги: -КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОРОСТЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ» УШОМИРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, рішення про видачу Ліцензії від 30.07.2019 р. № 1717 -КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ рішення про видачу Ліцензії від 07.04.2020 р. № 803 До того ж Замовник в даній Закупівлі не встановлює вимог стосовно місця реєстрації Учасника та не обмежує його територією Житомирської області. На підставі вищевикладеного просимо залишити без задоволення скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛМЕДГРУП".
ДК 021:2015- 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з патологоанатомічних досліджень)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015- 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з патологоанатомічних досліджень)
Тема:
Обєднання в межах єиної процедури закупівлі послуг пат розтину
Зміст:
Доброго дня! Інформуємо Вас, що в межах єдиної процедури закупівлі, вам закповуються послуги пат розтину, які не підпадають під закупівлю послуг згідно Особливотей та ЗУ "Про пулічні закупівлі".
Підтврджує сказане рішення Комісії АМКУ № 16326-р/пк-пз від 30.10.2025 (закупівля UA-2025-10-16-009886-a)
Просимо виокримити закупівлю послуг ПАТ розтину в окремий лот.
З повагою ставимося до вас, але зважаючи на обмежені строки для подання тендерних пропозицій, дану вимогу буде оскаржено у випадку не внесення змін.
Дата оприлюднення звернення:
05.12.2025 11:06
Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо наступне: оскільки на початок проведення даної закупівлі не всі заклади мають заключений договір з Національною службою здоров'я України на 2026 рік, для забезпечення безперебійної роботи підприємства на початку 2026 року, учасник повинен забезпечити проведення патолого-анатомічних розтинів померлих осіб, що лікувались в закладі Замовника та померли у закладі Замовника від захворювань і патологічних станів за рахунок Учасника.
Також інформуємо Вас про те, при розрахунку очікуваної вартості даної закупівлі вартість проведення патолого-анатомічних розтинів не врахована, та дорівнює нулю.
Дата оприлюднення відповіді:
05.12.2025 15:43
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
3 042 500
грн.
Період подання пропозицій
до
11.12.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ