Показати схожі тендери

Закупівля Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів від ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-03-013475-a
Id Tender fd971771ed964000ae958ab68e4c9369
План UA-P-2025-10-06-018360-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.12.2025 14:41
Остання зміна 19.12.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 404 166.67 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2025 14:41 до 12.12.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2025 14:41
до 09.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2025 14:41
до 09.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 15.12.2025 13:44
-
Період уточнень
з 03.12.2025 14:41 до 09.12.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2025 14:41 до 09.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.12.2025 13:44
Основні параметри
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Детальна інформація щодо процедури закупівлі наведена у тендерній документації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 404 166.67 грн.
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Назва предмета закупівлі
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Примітки
код ДК 021:2015 - 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
2 404 166.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12020,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.12.2025 13:21
Закінчення аукціону
15.12.2025 13:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Код ДК 021:2015
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 00:00
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Якщо виконавець не є платником ПДВ. Оплата за фактично надані послуги здійснюється на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. Якщо виконавець є платником ПДВ. Оплата за фактично надані послуги здійснюється поетапно по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг наступним чином: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 80% суми Акту здавання-приймання наданих послуг; протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата у розмірі 20% суми відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АМА-ТРАНС"
Пропозиція:
2 138 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІВНІЧ ТРАНС"
Пропозиція:
2 126 350 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.12.2025 13:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мошун Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380487381719
Сайт:
http://www.uspa.gov.ua/yuz/
Замовник
ЄДРПОУ
38728549
Повна назва
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
вул. Берегова, будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 13:44 по 13.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Північ Транс» (ТОВ «ПТ») (код ЄДРПОУ 05523553) - до 12.01.2026 року. Підстави: частина 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПТ», яка з результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш детального та ретельного розгляду тендерної пропозицій учасника, враховуючи технічно-характерні особливості/специфіку предмету закупівлі, великий обсяг наданої у складі тендерної пропозиції документації, та стислі терміни для можливого усунення невідповідностей, у разі їх встановлення, з метою непорушення законодавчо встановлених строків на усунення таких невідповідностей). Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 15.12.2025 року. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 22.12.2025 року. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 12.01.2026 року. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПТ» від 17.12.2025 року № 402).
Документи кваліфікації
18.12.2025 16:39
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.12.2025 13:33
Електроний протокол про продовження строку
15.12.2025 13:44
Витяг з ЄДР
15.12.2025 13:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Північ Транс» (ТОВ «ПТ») (код ЄДРПОУ 05523553) - до 12.01.2026 року. Підстави: частина 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 – аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПТ», яка з результатом оцінки визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною (для більш детального та ретельного розгляду тендерної пропозицій учасника, враховуючи технічно-характерні особливості/специфіку предмету закупівлі, великий обсяг наданої у складі тендерної пропозиції документації, та стислі терміни для можливого усунення невідповідностей, у разі їх встановлення, з метою непорушення законодавчо встановлених строків на усунення таких невідповідностей). Дата визначення електронною системою закупівель найбільш економічно вигідної пропозиції: 15.12.2025 року. Строк розгляду тендерних пропозицій (5 роб. днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції: 22.12.2025 року. Строк розгляду тендерної пропозиції з урахуванням продовження строку її розгляду (до 20 робочих днів): 12.01.2026 року. (Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі, про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПТ» від 17.12.2025 року № 402).
Дата продовження строку розгляду
17.12.2025 13:33
Дата кінця розгляду
13.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 18.12.2025 року (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 18.12.2025 № 398) Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВНІЧ ТРАНС» (ТОВ «ПТ»), код ЄДРПОУ 05523553. 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.1. згідно підпунктів 2.1.1.-2.1.3.пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, від учасників процедури закупівлі вимагалося надати: 1) Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність у учасника процедури закупівлі власних/залучених обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: автотранспортних засобів (автобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних вимог), необхідних для надання послуг (у тому числі автотранспортний засіб (щонайменше 1 од. автобусу) для здійснення негайної заміни у разі виходу з ладу автобусу під час надання послуг), що є предметом закупівлі, за зразком. У разі відсутності у учасника процедури закупівлі власного обладнання, матеріально-технічної бази, а саме автотранспортних засобів (автобусів у кількості та пасажиромісткістю згідно технічних вимог), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, управління, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, а також строк (термін) дії такого договору в колонці «Примітки» та надати скановану копію оригіналу або завіреної учасником процедури закупівлі копії такого договору. 2) Протокол(и) перевірки технічного стану кожного автотранспортного(их) засобу(ів), що складений(і) відповідно до вимог чинного законодавства України (сканована(і) копія(ї) оригіналу(ів) або завіреної(их) учасником процедури закупівлі копії(й)), дійсний(і) на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 3) Свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, що пропонуються учасниками для надання послуг, що є предметом закупівлі (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 1.2. згідно підпункту 7.10 пункту 7 частини «Примітки» Додатку 3 ТД до учасників процедури закупівлі встановлена наступна вимога: «Інформація, яка зазначена учасником процедури закупівлі у довідці(ках)/листі(ах), складеної(их) безпосередньо учасником(ами), повинна відповідати аналогічній відповідній інформації у іншому(их) документі(ах) тендерної пропозиції». 1.3. згідно абзаців 15,17 частини 1 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», від учасників процедури закупівлі вимагалося: «Документи учасника мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання. Рекомендується іменувати завантажені файли відповідно до змісту документа. У разі якщо в цій тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, крім випадків, коли в цій тендерній документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок чи фрагментів такого документа… …Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації». 1.4. згідно підпунктів 2.2.1,2.2.2 пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від учасників процедури закупівлі вимагалося надати: 1) Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме водіїв, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, за зразком. 2) Документи, чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (скановані копії оригіналів або завірених учасником процедури закупівлі копій), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці, а саме: - посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії; - довідку про проходження обов’язкового медичного огляду водіями; - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договір страхування або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті. 2. Перелік виявлених невідповідностей. 2.1. щодо підпунктів 2.1.1.-2.1.3.пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням вимог підпункту 7.10 пункту 7 частини «Примітки» Додатку 3 ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ПТ» у складі його тендерної пропозиції було надано, у тому числі, 1) Довідку від 11.12.2025 № 1086-Т «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі» (далі – Довідка про МТБ), 2) Протоколи перевірки технічного стану запропонованих автотранспортних засобів (скановані копії оригіналів) (далі - Протоколи техстану), 3) Свідоцтва про реєстрацію запропонованих автотранспортних засобів (скановані копії оригіналів) (далі – Свідоцтва про реєстрацію). 4) Договори купівлі-продажу, користування, розпорядження та утримання транспортного, подібні (скановані копії оригіналів) (далі – Договори). При розгляді зазначених документів виявлені невідповідності, які підлягають усуненню. У Довідці про МТБ у позиції 7 запропоновано автотранспортний засіб марки БАЗ А-079.54 (державний номер ВН0064AF). При цьому, інформація щодо марки цього автобусу, не відповідає тієї, що зазначена в інших документах, а саме, у Протоколі техстану, Свідоцтві про реєстрацію та Договорі, марка автотранспортного засобу з державним номером ВН0064AF - БАЗ А079.54 2.2. щодо підпунктів 2.2.1,2.2.2 пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД з урахуванням вимог абзаців 15,17 частини 1 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД та підпункту 7.10 пункту 7 частини «Примітки» Додатку 3 ТД: учасником процедури закупівлі ТОВ «ПТ» у складі його тендерної пропозиції було надано, у тому числі, 1) Довідку від 11.12.2025 № 1088-Т «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі» (далі – Довідка про працівників); 2) Документи (скановані копії оригіналів), видані працівникам, інформація про яких зазначена у довідці, а саме: - посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії (далі – Посвідчення водія); - довідки про проходження обов’язкового медичного огляду водіями (далі – Довідка медогляду). При розгляді зазначених документів виявлені невідповідності, які підлягають усуненню, а саме: У Довідці про працівників інформація щодо водія Балта Геннадій Миколайович (позиція 8) в колонці «Рік народження» не відповідає інформації в частині року народження, зазначеної в інших документах, щодо цього водія. У довідці про працівників дата народження Балти Геннадія Миколайовича - 12.11.2019, а в Посвідченні водія, Довідці медогляду – 12.11.1971. Також, у Довідці про працівників надана, серед іншої, інформація щодо працівників (водіїв) Крижановський Олександр Андрійович (позиція 4) та Краштапук Сергій Петрович (позиція 5), з зазначенням дат народження, але замовник на має можливості зробити висновки щодо об’єктивного прийняття рішення щодо учасника процедури закупівлі ТОВ «ПТ» через те, що в інших документах (Посвідченнях водіїв) на підтвердження кваліфікації працівників Крижановський та Краштапук НЕ чітко відображається інформація, у тому числі відомості по даті народження, тобто Посвідчення водіїв подані в НЕ належної якості, та такими, що НЕ доступні для звичайного читання та опрацювання. 2.3. Щодо наявності в учасника процедури закупівлі полісів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або договорів страхування або полісів обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті згідно підпунктів 2.2.1,2.2.2 пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД. У складі документів тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі надані поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на сім автотранспортних засобів (далі – Поліси страхуванням). Також запропоновано для надання послуг за предметом закупівлі сім автотранспортних засобів згідно наданої ТОВ «ПТ» Довідки про МТБ. При розгляді Полісів страхування та Довідки про МТБ виявлені невідповідності, які підлягають усуненню, а саме: По позиція 1-6 Довідці про МТБ запропоновані автотранспортні засоби відповідають інформації щодо Марки/моделі застрахованих автотранспортних засобів згідно наданих Полісів страхуванням. Але, у складі тендерної пропозиції відсутній або поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, або договір страхування, або поліс обов’язкового страхування водія від нещасного випадку на транспорті, щодо автотранспорту позиції 7 Довідці про МТБ (автобус БАЗ А079.54). При цьому, у складі тендерної пропозиції наявні таки документи: Поліс страхування №22829538 від 04.04.2025 щодо транспортного засобу БАЗ А079.51, Поліс №066/1.10-ГД1254 від 25.12.2024 страхування від нещасних випадків на автомобільному транспорті та відповідальності Перевізника до Генерального договору №1254/1.10 від 26.11.2024 щодо транспортного засобу ВАЗ А079,54, але інформація в них щодо Марки/моделі застрахованих транспортних засобів не відповідає інформації, зазначеної у Довідці про МТБ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На вимогу та згідно: підпунктів 2.1.1.-2.1.3.пункту 2.1. частини 2 Додатку 3 до ТД, підпунктів 2.2.1,2.2.2 пункту 2.2. частини 2 Додатку 3 до ТД, підпункту 7.10 пункту 7 частини «Примітки» Додатку 3 ТД, абзаців 15,17 частини 1 розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а також з урахуванням виявлених невідповідностей, учаснику процедури закупівлі пропонується: надати інформацію та/або документи, на заміну завантажених та/або в доповнення таких, наявність яких усуне виявлені замовником невідповідності, зазначені у підпунктах 2.1. - 2.3. пункті 2 цього Повідомлення. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності.
Створено
18.12.2025 16:39
Надати до
19.12.2025 16:39
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 404 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 404 166.67 грн.
Період подання пропозицій
до 12.12.2025 12:00
Замовник:
ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487381719
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності