Показати схожі тендери

Закупівля Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва від Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-03-012315-a
Id Tender c691ee010f894941a7a67a2875c382ac
План UA-P-2025-12-03-015356-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.12.2025 14:19
Остання зміна 16.12.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
995 255 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2025 14:18 до 11.12.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2025 14:18
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2025 14:18
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.12.2025 14:36
до 16.12.2025 16:03
Залишилось 4 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.12.2025 19:07
до 22.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.12.2025 16:03
-
Період уточнень
з 03.12.2025 14:18 до 08.12.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2025 14:18 до 08.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.12.2025 14:36 до 16.12.2025 16:03
Період кваліфікації
з 12.12.2025 14:36 до 16.12.2025 16:03
Основні параметри
Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
995 255 грн.
Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва
Назва предмета закупівлі
Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
995 255 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4976,28
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.12.2025 14:13
Закінчення аукціону
12.12.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
02154, Україна, м. Київ, ДНЗ № 501 за адресою: вулиця Ентузіастів, 11/3 Дніпровського району м. Києва
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ НЬЮВЕЛ
Пропозиція:
995 243.74 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУДІАС"
Пропозиція:
871 327 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.12.2025 14:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чуб Тетяна Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380633197098
Замовник
ЄДРПОУ
37397216
Назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Поштовий індекс
02105
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
пр-т Миру, 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва
Період вимог/скарг з 15.12.2025 19:07 по 21.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 14:36 по 20.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
8.1. Розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, уповноваженою особою було визначено, що пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме: № п/п Вимога, зазначена в Тендерній документації Інформація щодо наявності/відповідності документу 1. 2.2. Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналог), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) (подається додатково у форматі Word або Excel) у складі: 2.2.1. Дефектний акт; 2.2.2. Договірна ціна (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.3. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (без врахування вартості проходження експертизи кошторисної документації та без витрат на технічний нагляд); 2.2.4. Локальні кошториси; 2.2.5. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. (підпункт 2.2 пункту 2 Додатку 2 ТД) При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснити розрахунок кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планується застосовувати на об’єкті поточного ремонту. Розрахунок має бути здійснений відповідно до вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (зі змінами), з урахуванням Основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025–2027 роки, схвалених постановою Кабінету Міністрів України від 28.06.2024 № 780. У складі тендерної пропозиції Учасником надано дефектний акт (файл «33 Кошторис.rar»), який є складовою кошторисної документації. Разом з тим, поданий дефектний акт оформлено з порушенням вимог тендерної документації, а саме: • у дефектному акті відсутні пункти 2, 4, 6, 8, 9, 10, що не відповідає формі та змісту дефектного акту, визначеного технічним завданням Замовника; • пункт 2 дефектного акту Учасника не відповідає технічному завданню Замовника, оскільки не зазначено розміри та кількість виробів, а саме: «1,88?1,34 – 25 шт; 1,599?1,45 – 4 шт; 1,959?1,46 – 4 шт; 1,62?1,45 – 3 шт»; • пункт 3 дефектного акту Учасника не відповідає технічному завданню Замовника, оскільки не зазначено: «1,100?1,46 – 5 шт»; • пункт 4 дефектного акту Учасника не відповідає технічному завданню Замовника, оскільки не зазначено: «0,75?2,10 – 4 шт; 1,126?1,34 – 4 шт». Таким чином, дефектний акт, поданий Учасником, не відповідає технічному завданню та вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛУДІАС» надано кошторисну документацію, що включає: • дефектний акт; • договірну ціну; • пояснювальну записку; • локальний кошторис; • підсумкову відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. У пояснювальній записці до зведеного кошторисного розрахунку (файл «33 Кошторис.rar») зазначено середньомісячну заробітну плату одного робітника у розмірі 26 514,56 грн. Водночас зазначений рівень заробітної плати не відповідає вимогам чинного нормативного підходу до визначення кошторисної заробітної плати при виконанні робіт з поточного ремонту у 2025 році. Відповідно до даних Державної служби статистики України, середньомісячна заробітна плата у будівництві за 2024 рік становить 16 928 грн. З урахуванням індексу споживчих цін за 2025 рік (1,097), гранично допустимий рівень заробітної плати складає: 16 928 ? 1,097 = 18 570,02 грн. Оскільки предметом закупівлі є поточний ремонт, рівень середньомісячної заробітної плати, врахований у кошторисній документації, не може перевищувати 18 570,02 грн. Отже, зазначення заробітної плати у розмірі 26 514,56 грн є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛУДІАС» відсутній зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту, що є порушенням вимог тендерної документації та свідчить про невідповідність поданої пропозиції її умовам. З урахуванням наведеного, тендерна пропозиція ТОВ «ЛУДІАС» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель. ПРИЙНЯЛА РІШЕННЯ: Враховуючи наявні підстави, відхилити пропозицію ТОВ «ЛУДІАС», керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника з найнижчою ціною, визначеного системою, на предмет відповідності.
Документи кваліфікації
15.12.2025 19:07
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.12.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.12.2025 16:03 по 22.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.12.2025 19:07 по 23.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.12.2025 16:03
Довідка НАЗК
16.12.2025 16:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.12.2025 19:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-12-03-012315-a-a1
Очікує підписання
995 243.74 грн.
995 243.74 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (лот)
Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва
Номенклатура
Аварійно-поточний ремонт заміна вікон (після пошкодження в результаті дій воєнного характеру) в ДНЗ № 501 Дніпровського району м. Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37397216

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ НЬЮВЕЛ
Повна назва
ТОВ НЬЮВЕЛ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40148961

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
995 255 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 08:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
995 255 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 08:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності