Показати схожі тендери
Закупівля Декоративні вироби для облаштування фасадів мостів: секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8 з світлодіодною стрічкою, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі від КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-03-011390-a
Id Tender 44485b52af7142ce985e628467b03160
План UA-P-2025-12-03-014048-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.12.2025 13:55
Остання зміна 18.12.2025 10:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 330 116 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2025 13:57 до 11.12.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2025 13:57
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2025 13:57
до 08.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.12.2025 12:51
-
Період уточнень
з 03.12.2025 13:57 до 08.12.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2025 13:57 до 08.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.12.2025 12:51
Основні параметри
Декоративні вироби для облаштування фасадів мостів: секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8 з світлодіодною стрічкою, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 330 116 грн.
Декоративні вироби для облаштування фасадів мостів: секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8 з світлодіодною стрічкою, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі
Назва предмета закупівлі
Декоративні вироби для облаштування фасадів мостів: секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8 з світлодіодною стрічкою, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі
Очікувана вартість
1 330 116 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6650,58
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.12.2025 12:28
Закінчення аукціону
12.12.2025 12:51
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 52 (штуки)
Секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8
Опис предмета закупівлі
Секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8
Код ДК 021:2015
44175000-7 - Панелі
Кількість
52
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
30.12.2025 23:59
Позиція : №2 12 (штуки)
Секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8 з світлодіодною стрічкою
Опис предмета закупівлі
Секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8 з світлодіодною стрічкою
Код ДК 021:2015
44175000-7 - Панелі
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61124, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9
Дата постачання по
30.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється Покупцем на підставі видаткової (видаткових) накладної (накладних) протягом 7 (семи) календарних днів з моменту поставки (відвантаження) Товару (партії Товару)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЛТ-КОМПАНІ"
Пропозиція:
1 148 255.47 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДПРОМ ЮА"
Пропозиція:
1 254 906.05 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.12.2025 12:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.12.2025 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Дьомочкін
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Oleg Domochkin
Електронна пошта
Телефон
380933778912
Замовник
ЄДРПОУ
03359182
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL CONTRACTING SPECIALIZED ENTERPRISE FOR REPAIR AND CONSTRUCTION OF HIGHWAYS IN KHARKOV "SHLYAHREMBUD"
Поштовий індекс
61004
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Москалівська, 20
Кваліфікація
Лот № 1 Декоративні вироби для облаштування фасадів мостів: секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі; секція з композитного алюмінію розміром, м: 1,05х2,8 з світлодіодною стрічкою, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.12.2025 12:51 по 10.01.2026 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
Відповідно до частин дев’ятої та десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих цим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ» до 20 (двадцяти) робочих днів.
Документи кваліфікації
18.12.2025 10:23
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
17.12.2025 13:09
Електроний протокол про продовження строку
12.12.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частин дев’ятої та десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом інформації і документів, поданих цим учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, та з метою їх детального розгляду на відповідність вимогам тендерної документації, замовник продовжує строк розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ» до 20 (двадцяти) робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.12.2025 13:09
Дата кінця розгляду
10.01.2026 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 44878386) (далі - ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ»), яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості), на відповідність вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Згідно з вимогами підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1.1.1. Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації; 1.1.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. 1.1.3. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою І. 1.1.4. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника/покупця за вказаним договором. Учасником – ТОВ "ЛТ-КОМПАНІ" у складі тендерної пропозиції подано (завантажено) через електронну систему закупівель у файлі: «Досвід 2_compressed.pdf», - довідку у табличному вигляді, складену не за формою І, наведеною у підпункті 1.1.1 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Довідка з інформацією про виконанні договори» (далі – Довідка І); У третій графі «Номер та дата укладеного договору, найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору» таблиці Довідки І зазначено: - у рядку за № 1: «ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № ЛТ/ГП-2-03-23 від 02 березня 2023 року на влаштування обличкування навісного вентильованого фасаду житлового будинку за ГП № 2. Житловий комплекс з об’єктами соціально-громадського призначення та об’єктів інженерної та транспортної інфраструктури на Залізничному шосе, 47 у Печерському районі м. Києва. Житловий будинок за ГП № 2»; - у рядку за № 2: «ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № ЛТ/ГП-5-08-23 від 07 серпня 2023 року на влаштування обличкування навісного вентильованого фасаду житлового будинку за ГП № 5. Житловий комплекс з об’єктами соціально-громадського призначення та об’єктів інженерної та транспортної інфраструктури на Залізничному шосе, 47 у Печерському районі м. Києва. Житловий будинок за ГП № 5»; - у рядку за № 3: «ДОГОВІР СУБПІДРЯДУ № ЛТ/ГП-9-08-23 від 03 серпня 2023 року на влаштування обличкування навісного вентильованого фасаду житлового будинку за ГП № 9. Житловий комплекс з об’єктами соціально-громадського призначення та об’єктів інженерної та транспортної інфраструктури на Залізничному шосе, 47 у Печерському районі м. Києва. Житловий будинок за ГП № 9.». Згідно з вимогами абзацу другого підпункту 1.1.2 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації, аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. Натомість ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ» у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку І щодо виконання учасником вищевказаних договорів субпідряду на влаштування обличкування навісних вентильованих фасадів житлових будинків щодо виконання робіт/послуг з монтажу світлопрозорих конструкцій, монтажу навісних вентильованих фасадів, та ці три договори субпідряду, що не відповідає вимогам пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Отже, учасник - ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ» документально не підтвердив інформацію про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель у відповідності до вимог підпунктів 1.1.1, 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 пункту 1.1 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.4 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з документами, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, та договору про закупівлю. Згідно з умовами абзацу першого підпункту 1.4 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція, у будь-якому випадку, повинна містити накладений удосконалений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з підпунктом 1.5 цього пункту тендерної документації, та подаються учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації. Згідно з вимогами підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 додатку 1 до тендерної документації повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів підтверджується оригіналом чи копією протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналом чи копією рішення засновника, або іншим (іншими) документом (документами), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, та наказом (копією наказу) / розпорядженням (копією розпорядження) про призначення або про вступ на посаду або про покладення виконання обов’язків; довіреністю/дорученням, у разі підписання документів тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом або іншим установчим документом, та документальним підтвердженням повноважень особи, яка видала довіреність/доручення, щодо видачі довіреності/доручення. У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. Якщо договір про закупівлю буде підписувати переможець процедури закупівлі - об'єднання учасників, у документі про створення такого об'єднання повинно міститися положення про те, що у разі укладення договору про закупівлю підприємства–учасники об’єднання будуть відповідати (солідарно, частково або субсидіарно) за зобов’язання об’єднання, які виникатимуть з договору про закупівлю, укладеного із замовником, або необхідно подати додаткове документальне підтвердження виникнення у підприємств–учасників відповідних зобов’язань перед об’єднанням та/або замовником, у разі укладення договору про закупівлю. Повноваження учасника – фізичної особи, фізичної особи - підприємця підтверджуються копією паспорта (сторінки 1-6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи), або копією паспорту у формі ID-картки (обох сторін ID-картки), та копією картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру). У випадку, якщо учасник не є громадянином України, то надається копія всіх сторінок паспортного документу іноземця та/або посвідки на постійне проживання, що підтверджує таку особу (переклад таких документів на українську мову повинен бути засвідчений підписом учасника). Учасником – ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції подано (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Виписка.pdf») виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛТ-КОМПАНІ, сформовану 08.10.2025, в якій серед іншого, міститься інформація про прізвище, ім’я та по батькові особи, яка має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи: «КУРИЛО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ, 06.04.2024 - керівник». Однак, тендерна пропозиція учасника - ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ не містить документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю для службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, а саме: оригіналу чи копії протоколу установчих/загальних зборів або випискою з протоколу установчих/загальних зборів або оригіналу чи копії рішення засновника, або іншого (інших) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника, що не відповідає вимогам підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 додатку 1 до тендерної документації, в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме надати: оригінал чи копію протоколу установчих/загальних зборів або виписку з протоколу установчих/загальних зборів або оригінал чи копію рішення засновника, або інший (інші) документ (документи), що підтверджує (підтверджують) такі повноваження посадової особи учасника – директора Курила Володимира Івановича, у відповідності до вимог підпункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 додатку 1 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, з урахуванням абзацу першого пункту 31 Особливостей, тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. У порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї. Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено у додатку 1 до тендерної документації. Тож учаснику необхідно також подати інші документи у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства, згідно з переліком, наведеним у пункті 5 додатку 1 до тендерної документації, що зазначені у підпунктах 5.1 – 5.10 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ відсутні документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства, зокрема, визначені у підпунктах 5.2 - 5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам підпунктів 5.2-5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації в цій частині. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ЛТ-КОМПАНІ відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, а саме: надати документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства, зокрема, згідно з вимогами підпунктів 5.2-5.9 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації
Створено
18.12.2025 10:23
Надати до
19.12.2025 10:23
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 330 116 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
380933778912
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 330 116 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД"
Контактний телефон:
380933778912
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності