79713000-5 -
Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість
5 009
Одиниця виміру
Година
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
20
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого нале-жним чином, після підписання обома Сторонами Актів прий-мання-передачі наданих послуг
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Довідка учасника у довільній формі про наявність діючого(-их) підрозділу(-ів) охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації), в тому числі транспорту реагування, що містить (містять) наступну інформацію з переліком діючих підрозділів охорони в Тернопільському районі Тернопільської області по формі: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), №№ телефонів, ПІБ керівників
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка учасника у довільній формі про наявність діючого(-их) підрозділу(-ів) охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації), в тому числі транспорту реагування, що містить (містять) наступну інформацію з переліком діючих підрозділів охорони в Тернопільському районі Тернопільської області по формі: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), №№ телефонів, ПІБ керівників
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Витяг з Державного реєстру речових прав з відомостями про наявне в Учасника право власності / користування або копію договору оренди приміщення на період надання послуг (2025 рік) на об’єкт нерухомого майна, в якому розміщений діючий(-і) підрозділ(-и) охорони
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Витяг з Державного реєстру речових прав з відомостями про наявне в Учасника право власності / користування або копію договору оренди приміщення на період надання послуг (2025 рік) на об’єкт нерухомого майна, в якому розміщений діючий(-і) підрозділ(-и) охорони
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Документи або їх копії, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) в розпорядженні підрозділу охорони в регіонах надання послуг з розрахунку на кількість постів охорони (12 постів), а саме: формений одяг, спецзасоби індивідуального захисту та самооборони, GPS-трекери, бронежилети, захисні каски, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, службові посвідчення та мобільний зв’язок
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Документи або їх копії, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) в розпорядженні підрозділу охорони в регіонах надання послуг з розрахунку на кількість постів охорони (12 постів), а саме: формений одяг, спецзасоби індивідуального захисту та самооборони, GPS-трекери, бронежилети, захисні каски, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, службові посвідчення та мобільний зв’язок
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі її використання) про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників, що залучаються в групу, з розрахунку не менше ніж 4 групи (4 транспортні засоби).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою (у разі її використання) про наявність в учасника групи швидкого реагування та список працівників, що залучаються в групу, з розрахунку не менше ніж 4 групи (4 транспортні засоби).
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Документи або їх копії, які підтверджують наявність транспортних засобів, обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS-трекерами на кожній машині (пристрій спостереження за рухомими об’єктами); копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Документи або їх копії, які підтверджують наявність транспортних засобів, обладнаних спеціальними світловими сигнальними пристроями, в кількості не менше 4 транспортних засобів, що мають спеціальне кольографічне пофарбування, розпізнавальні знаки та оснащені спеціальними звуковими і світловими сигнальними пристроями та GPS-трекерами на кожній машині (пристрій спостереження за рухомими об’єктами); копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України №771 від 09.08.2016
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Ліцензія або її копія на право здійснення охоронної діяльності
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Ліцензія або її копія на право здійснення охоронної діяльності
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Дозволи на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв, виданих відповідно до Наказу МВС України №771 від 09.08.2016
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Дозволи на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв, виданих відповідно до Наказу МВС України №771 від 09.08.2016
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Лист підрозділу Українського державного центру радіочастот з підтвердженням присвоєння Учаснику радіочастот
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Лист підрозділу Українського державного центру радіочастот з підтвердженням присвоєння Учаснику радіочастот
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Документ про порядок взаємодії з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Документ про порядок взаємодії з правоохоронними органами щодо попередження виникненню терористичних ситуацій
Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та фактично проживають у Тернопільській області, які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал” (з розрахунку не менше 34 охоронників на пости охорони та додатково 6 осіб на кожну групу швидкого реагування – сумарно 58 охоронників), з числа громадян України, в тому числі: вік, дата навчання, кваліфікація, строк роботи, назва населеного пункту фактичного місця проживання
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та фактично проживають у Тернопільській області, які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал” (з розрахунку не менше 34 охоронників на пости охорони та додатково 6 осіб на кожну групу швидкого реагування – сумарно 58 охоронників), з числа громадян України, в тому числі: вік, дата навчання, кваліфікація, строк роботи, назва населеного пункту фактичного місця проживання
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Щодо кожного з охоронників, залучених до фізичної охорони: 1.2.2.1 Документи або їх копії, що підтверджують кваліфікацію працівників (сертифікат охоронника тощо). 1.2.2.2. Копії чинних на дату подання тендерної пропозиції довідок про проходження попереднього періодичного та позачергового психіатричних оглядів у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о (або сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду, виданих у період чинності відповідних форм). 1.2.2.3. Підтвердження проходження навчання з пожежної безпеки. 1.2.2.4. Для підтвердження інформації щодо наявності необхідних працівників, надати копії Додатків 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І, ІІ, ІІІ квартал 2024 року з підтвердження прийняття звітів органами державної податкової служби. 1.2.2.5. Підписана охоронниками згода на поширення та обробку персональних даних, необхідні в межах проведення цієї процедури закупівлі. 1.2.2.6. Копії довідок про відсутність судимості, виданих не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Щодо кожного з охоронників, залучених до фізичної охорони: 1.2.2.1 Документи або їх копії, що підтверджують кваліфікацію працівників (сертифікат охоронника тощо). 1.2.2.2. Копії чинних на дату подання тендерної пропозиції довідок про проходження попереднього періодичного та позачергового психіатричних оглядів у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о (або сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду, виданих у період чинності відповідних форм). 1.2.2.3. Підтвердження проходження навчання з пожежної безпеки. 1.2.2.4. Для підтвердження інформації щодо наявності необхідних працівників, надати копії Додатків 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І, ІІ, ІІІ квартал 2024 року з підтвердження прийняття звітів органами державної податкової служби. 1.2.2.5. Підписана охоронниками згода на поширення та обробку персональних даних, необхідні в межах проведення цієї процедури закупівлі. 1.2.2.6. Копії довідок про відсутність судимості, виданих не пізніше, ніж за 30 днів до дати подання тендерної пропозиції.
Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше двох за два останні роки) з аналогічним предметом закупівлі, яка повинна включати перелік замовників з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стан виконання (інформація може надаватися про договори, які виконуються).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше двох за два останні роки) з аналогічним предметом закупівлі, яка повинна включати перелік замовників з адресами та контактними телефонами, суми договорів та стан виконання (інформація може надаватися про договори, які виконуються).
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Копії договорів, включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Копії договорів, включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Документальне підтвердження виконання зазначених договорів (копії накладних та / або актів звірок, та інших необхідних документів).
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Документальне підтвердження виконання зазначених договорів (копії накладних та / або актів звірок, та інших необхідних документів).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Гарантія повинна бути видана за формою та згідно з вимогами, визначеними Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Переможець процедури закупівлі до кінцевої дати підписання договору про закупівлю повинен надати забезпечення виконання договору (у формі електронної або паперової) безумовної, безвідкличної банківської гарантії в розмірі 5% від суми договору з терміном дії до 31.01.2027 року
Значення, яке очікується
5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Назва
Опис
Тип
Заява
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Назва
Опис
Тип
Заява
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 13:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Послуги з охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал”
Тендер:
UA-2025-12-03-010026-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-12-03-010026-a.c1
Дата:
05.12.2025 14:57
Стан:
Очікує розгляду
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі Послуги з охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал” за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 “Охоронні послуги”
Комунальним підприємством «Тернопільводоканал» (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-12-03-010026-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Послуги з охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал” за кодом ДК 021:2015 - 79710000-4 “Охоронні послуги”.
Оголошення було опубліковано 03 грудня 2025 року, кінцеву дату подання учасниками тендерних пропозицій було визначено 11 груд. 23:00.
Ознайомившись з редакцією тендерної документації Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Згідно Додатку 4 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«1.1.1. Довідка учасника у довільній формі про наявність діючого(-их) підрозділу(-ів) охорони та матеріально-технічної бази для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації), в тому числі транспорту реагування, що містить (містять) наступну інформацію з переліком діючих підрозділів охорони в Тернопільському районі Тернопільської області по формі: місцезнаходження (фактична адреса із зазначенням населеного пункту, вулиці, номера будинку, приміщення, кімнати тощо), №№ телефонів, ПІБ керівників.
1.1.2. Витяг з Державного реєстру речових прав з відомостями про наявне в Учасника право власності / користування або копію договору оренди приміщення на період надання послуг (2025 рік) на об’єкт нерухомого майна, в якому розміщений діючий(-і) підрозділ(-и) охорони.»
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати діючі підрозділи охорони у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, взяти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають діючі підрозділи охорони в Тернопільському районі Тернопільської області та позбавляються можливості взяти участь у закупівлі ті учасники, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, оскільки Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має діючі підрозділи охорони в Тернопільському районі Тернопільської області і не може надати Витяг з Державного реєстру речових прав з відомостями про наявне в Учасника право власності / користування або копію договору оренди приміщення на період надання послуг (2025 рік) на об’єкт нерухомого майна, в якому розміщений діючий(-і) підрозділ(-и) охорони., а має це все у місті Київ, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, знайти відповідне приміщення, залучити партнерів та призначити керівників об’єктів, які будуть знаходитись у Тернопільському районі Тернопільської області.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо наявності діючих підрозділів охорони в Тернопільському районі Тернопільської області.
Згідно Додатку 4 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«1.1.8. Лист підрозділу Українського державного центру радіочастот з підтвердженням присвоєння Учаснику радіочастот.»
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Звертаємо увагу, що лист підрозділу Українського державного центру радіочастот – не є обов’язковим документом для підтвердження присвоєння радіочастот. Тому підрозділ Українського державного центру радіочастот може як погодитися надати такий лист, так і відмовитися. Скаржник не має впливу на згоду чи незгоду Українського державного центру радіочастот надати такий лист-підтвердження.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Грізлі-Сторож» не має листа підрозділу Українського державного центру радіочастот з підтвердженням присвоєння радіочастот, але на підтвердження присвоєння радіочастот має Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне».
Також звертаємо увагу, що наявність Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку із статусом «задіяне» передбачає наявність договірних відносин з УДЦР, доказом чого є наявність договору, який має Скаржник. Не зрозуміло навіщо отримувати ще і лист від УДЦР.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити вимогу щодо надання листа підрозділу Українського державного центру радіочастот з підтвердженням присвоєння Учаснику радіочастот та передбачити тендерною документацією для документального підтвердження наявності радіостанцій надання відомостей з автоматизованої системи інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання.
Згідно Додатку 4 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«1.2.1 Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, та завірена печаткою (за наявності) з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та фактично проживають у Тернопільській області, які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 №960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал” (з розрахунку не менше 34 охоронників на пости охорони та додатково 6 осіб на кожну групу швидкого реагування – сумарно 58 охоронників), з числа громадян України, в тому числі: вік, дата навчання, кваліфікація, строк роботи, назва населеного пункту фактичного місця проживання.»
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу щодо фактичного місця проживання охоронників, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Зазначаємо, що надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всіх території України та не обмежується ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати працівників, що проживають у конкретному регіоні України для кожного потенційного замовника до моменту укладення договору про надання послуг.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки у закупівлі зможуть взяти участь тільки ті учасники, які на момент подання тендерної пропозиції мають у штаті працівників, що проживають у Тернопільській області, та позбавляє можливості взяти участь у закупівлі тих учасників, чиї працівники фактично проживають в інших регіонах України. Наявність в тендерній документації вказаної дискримінаційної вимоги, позбавляє можливості взяти участь у закупівлі тими учасниками, які надають охоронні послуги по всій території України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, орендувати паркувальне місце, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Грізлі-Сторож» має досвід у сфері охоронних послуг, але зареєстровано в м. Київ та має працівників з різних регіонів України. Скаржник використовує охоронні системи та механізми безпеки цілісних майнових комплексів та окремих об’єктів, з залученням необхідної кількості працівників надає послуги на території всіх областей України.
Скаржник організовує свою діяльність з урахуванням потреб Замовника і може організувати дистанційне проведення інструктажів особового складу охоронників, в тому числі щоденних перед заступанням на чергування, наявність працівників, які виконуватимуть функції пов’язані з охороною та будуть залучені для перевірки несення служби.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Пункт 17 Ліцензійних умовам провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, якими керуються суб’єкти охоронної діяльності передбачає:
«17. Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
копію паспорта громадянина України;
документ, що підтверджує набуття кваліфікації;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації.»
Дані умови не передбачають дискримінації працівників щодо місця проживання працівників.
Також дана вимога Замовника щодо місця проживання працівників порушує ст. 24 та ст. 43 Конституції України, адже вони передбачають:
«Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.»
«Стаття 43. Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб.
Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан.
Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом.
Використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров'я роботах забороняється.
Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення.
Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом.»
Також дана вимога Замовника щодо місця проживання працівників порушує ст. 24 примітка 1 Закону України «Про рекламу»:
«Стаття 24-1. Реклама послуг із працевлаштування
1. Забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) висувати вимоги за ознаками раси, кольору шкіри, віку, статі, стану здоров’я, інвалідності, підозри чи наявності захворювання на ВІЛ/СНІД, сексуальної орієнтації, політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших громадських об’єднаннях, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками, не пов’язаними з характером роботи або умовами її виконання.»
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки ТОВ «Грізлі-Сторож» має в штаті охоронників, що відповідають Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, оскільки згідно поточної редакції тендерної документації Замовника, охоронники мають проживати у межах у Тернопільській області.
Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, якими керуються суб’єкти охоронної діяльності. Суб’єкти охоронної діяльності не зобов’язані відбирати працівників згідно місця проживання, оскільки це не перебачено жодним нормативно-правовим актом.
Скаржник має ліцензію на провадження охоронної діяльності, працівників у штаті, що відповідають ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, а також досвід наданням охоронних послуг в різних регіонах України.
Вважаємо, що наявність декларації на провадження охоронної діяльності, наявності працівників із пакетом документів згідно ліцензійних вимог та відповідного досвіду надання охоронних послуг абсолютно достатньо для організації надання охоронних послуг. Зокрема на об’єктах Замовника у Тернопільській області, оскільки після укладення договору ТОВ «Грізлі-Сторож» зобов’язується передислокувати своїх працівників до міста надання послуг та успішно надавати послуги, про що свідчать аналогічні договори в різних регіонах України.
Враховуючи вищевикладене, Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу, чим обмежив законні права Скаржника на участь, а також інших потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення норм публічних закупівель, визначених положеннями ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
копії Додатків 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І, ІІ, ІІІ квартал 2024 року
Згідно Додатку 4 тендерної документації маємо наступну вимогу:
«1.2.2.4. Для підтвердження інформації щодо наявності необхідних працівників, надати копії Додатків 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І, ІІ, ІІІ квартал 2024 року з підтвердження прийняття звітів органами державної податкової служби.»
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Скаржник має в штаті працівників, які не працювали в період згідно звіту 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І, ІІ, ІІІ квартал 2024 року. Але Скаржник не зможе взяти участь у даній закупівлі згідно даної редакції Тендерної документації Замовника. Зараз 2025 рік і такі звіти є застарілими. ТОВ «Грізлі-Сторож» для участі в даному тендері прийняв працівників, але згідно термінів подачі звітності 4 ДФ вони ще не відображені у звіті за грудень 2025 року, оскільки звіти подаються протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного місяця.
Дана вимога має дискримінаційний характер, оскільки згідно даної вимоги Замовника у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, які мають на даний момент у штаті працівників, що працюють з кінця 2023 року, про що Замовник вимагає надати копії Додатків 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І, ІІ, ІІІ квартал 2024 року з підтвердження прийняття звітів органами державної податкової служби. Натомість Скаржник для підтвердження щодо наявності працівників може надати накази про працевлаштуванням та підтвердити їх наданням повідомлення про прийняття працівників до ДФС з відміткою про прийняття від ФСУ (квитанція №2) для працівників, що прийняті після звітного періоду.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу: «Для підтвердження інформації щодо наявності необхідних працівників, надати копії Додатків 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за І, ІІ, ІІІ квартал 2024 року з підтвердження прийняття звітів органами державної податкової служби.». Натомість передбачити надання Додатків 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період з підтвердження прийняття звітів органами державної податкової служби та / або наказів про працевлаштуванням та підтвердити їх наданням повідомлення про прийняття працівників до ДФС з відміткою про прийняття від ФСУ (квитанція №2).
Автор:
45193186, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Микільсько-Слобідська, будинок 2-Б, приміщення 263Б
Послуги з охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал”
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал”
Тема:
Фактичне місце проживання працівників
Зміст:
Шановний Замовник! Тендерна документація містить вимогу про про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та фактично проживають у Тернопільській області. Просимо надати розяснення, чи передбачає ця вимога конкретний документ? Звертаємо Вашу увагу, що у зв’язку з прийняттям Урядом 7 лютого 2022 року постанови № 265 «Деякі питання декларування і реєстрації місця проживання та ведення реєстрів територіальних громад», втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру».
Дата оприлюднення звернення:
04.12.2025 15:31
Тендерною документацією не передбачено надання якихось конкретних документів, для підтвердження місця фактичного проживання працівників
Дата оприлюднення відповіді:
05.12.2025 11:25
Звернення:
За тендером : Послуги з охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал”
Тема:
Cтупінь локалізації виробництва товару
Зміст:
Шановний Замовник! Відповідно до пункту 2.1 Додатку 4 ТД необхідно надати Довідку в довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, в якій підтверджується, що ступінь локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі дорівнює чи перевищує ступінь, вказаний в пп.1 п.61 Розділу Х. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» (у разі якщо предмет закупівлі включено до переліку, визначеного в пп.2 п.61 Розділу Х. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», крім випадків здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 року в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Просимо надати розяснення про який саме товар йдеться. Враховуючи, що предметом закупівлі є Послуги з охорони об’єктів КП “Тернопільводоканал”?
Дата оприлюднення звернення:
04.12.2025 15:39
Прошу звернути увагу, що пункт 2.1 Додатку 4 Тендерної документації передбачає, що Довідка в довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, в якій підтверджується, що ступінь локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі дорівнює чи перевищує ступінь, вказаний в пп.1 п.61 Розділу Х. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі» подається лише у разі якщо предмет закупівлі включено до переліку, визначеного в пп.2 п.61 Розділу Х. Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про публічні закупівлі», крім випадків здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг
Дата оприлюднення відповіді:
05.12.2025 11:20
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.