Закупівля Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент (Код ДК 021:2015 35810000-5 Індивідуальне обмундирування) від Менська міська рада.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1
Опис
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.
Аналогічним договором вважається договір щодо поставки аналогічного за предметом закупівлі товару.
Форма 1
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 10:04
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 10:04
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 10:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ФОП Білан Віра Володимирівна вважає, що Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника у формі протоколу від 03.12.2025 року № 218 (надалі - Документація), встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, що обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
В Додатку № 1 до Документації, встановлені технічні характеристики до предмета закупівлі: «Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент(Код ДК 021:2015 35810000-5 Індивідуальне обмундирування)», а саме:
Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент
Матеріал- Rip-stop
Матеріал підкладки – Silver ripstop
Розмір – 2100х900мм.
Розмір у складеному вигляді – 400х250х120мм.
Вага – 1 кг.
Вологостійкість – так
Застосування – в польових умовах, окопах, лісистій місцевості.
Фіксуючі липучки – з обох сторін плаща, на рукавичках.
Захист перевірено на – DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R.
В комплекті – плащ та маска
Колір підкладки – зелений.
Фіксуючі магніти: так
Регулювання по висоті – так
Маска – універсальний (720х420мм.)
Хочемо зазначити, що встановлені Замовником технічні характеристики плащу антитепловізійного відносяться лише до плащів антитепловізійних виробництва однієї компанії.
При цьому, надати еквівалент вказаному плащу антитепловізійному неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний плащ антитепловізійний з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Замовником у Документації.
Провівши дослідження ринку плащів антитепловізійних та проаналізувавши паспорти якості на плащі антитепловізійні (паспорти якості додаються), які пропонуються до продажу на ринку України постачальниками різноманітних торгівельних марок різних виробників плащів антитепловізійних, встановлено, що технічні характеристики жодного виробника плащів антитепловізійних не відповідають у сукупності всім вимогам, які встановлені Замовником у Додатку №1 Документації до плащів антитепловізійних.
В зв'язку з цим, вважаємо, що вимоги Документації є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Документації у відповідності до обставин та пунктів, викладених у даній Скарзі або, за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Замовником розглянуто скаргу ФОП Білан Віри Володимирівни №0712/12 від 07 грудня 2025 року та просимо відмовити у її задоволені. Відповідно до ст. ст 20,21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі плащів VOIN захист від телевізора (антитепловізійний ) або еквівалент Замовником було застосовано процедуру відкриті торги з особливостями та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Предмет закупівлі визначався Замовником згідно листа №04-20/6765 від 03.12.2025, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Технічне завдання Тендерної документації вказане в листі від військових формувань згідно їхньої потреби. Технічні вимоги, які не обмежують коло Учасників, та законодавства України, а саме: Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент Матеріал- Rip-stop Матеріал підкладки – Silver ripstop Розмір – 2100х900мм. Розмір у складеному вигляді – 400х250х120мм. Вага – 1 кг. Вологостійкість – так Застосування – в польових умовах, окопах, лісистій місцевості. Фіксуючі липучки – з обох сторін плаща, на рукавичках. Захист перевірено на – DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R. В комплекті – плащ та маска Колір підкладки – зелений. Фіксуючі магніти: так Регулювання по висоті – так Маска – універсальний (720х420мм.)
На виконання вимог рішення Органу оскарження від 09.12.2025 року № 18172-р/пк-пз надаємо інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці з наданням підтверджуючих документів з урахуванням оскаржуваних умов тендерної документації.
№ з/ п Технічні характеристики, Встановлені Замовником Показники ФОП Бережна Аліна Юріївна ФОП Шафорост Тетяна Олександрівна ФОП Каулько Борис Вікторович 1 2 3 1 Матеріал Rip-stop Rip-stop Rip-stop Rip-stop 2 Матеріал підкладки Silver ripstop Silver ripstop Silver ripstop Silver ripstop 3 Розмір 2100х900 мм. 2100х900 мм. 2100х900 мм. 2100х900 мм. 3 Розмір у складеному вигляді 400 х 250 х 120мм 400 х 250 х 120мм 400 х 250 х 120мм 400 х 250 х 120мм 4 Вага 1 кг 1,5 кг 1,5 кг 1,5 кг 5 Вологостійкість так так так так 6 Застосування в польових умовах, окопах, лісистій місцевості в польових умовах, окопах, лісистій місцевості в польових умовах, окопах, лісистій місцевості в польових умовах, окопах, лісистій місцевості 7 Фіксуючі липучки з обох сторін плаща, на рукавичках з обох сторін плаща, на рукавичках з обох сторін плаща, на рукавичках з обох сторін плаща, на рукавичках 8 Захист перевірено на DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R 9 В комплекті плащ та маска плащ та маска, чохол плащ та маска, чохол плащ та маска, чохол 10 Колір підкладки зелений зелений зелений зелений 11 Фіксуючі магніти так Не вказано Не вказано Не вказано 12 Регулювання по висоті так Не вказано Не вказано Не вказано 12 Маска універсальний (720х420мм.) не вказано Не вказано Не вказано
На підставі вищевикладеного, керуючись ст., 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей»,- П Р О С И М О: 1. Прийняти рішення про відмову в задоволені скарги № UA-2025-12-03-002638-a.a1 ФОП Білан Віри Володимирівни .
Додатки: 1. Комерційна пропозиція від ФОП Бережна Аліна Юріївна 2. Комерційна пропозиція від ФОП Шафорост Тетяна Олександрівна 3. Комерційна пропозиція від Фоп Каулько Борис Вікторович
ФОП Білан Віра Володимирівна вважає, що Замовником у тендерній документації зі змінами (зазначеними змінами, зокрема викладено Додаток №1 до тендерної документації в новій редакції, тобто оскарженню підлягають положення тендерної документації, до яких вносилися зміни), затвердженій рішенням уповноваженої особи Замовника у формі протоколу від 19.12.2025 року № 241 (надалі - Документація), встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, що обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
В Додатку № 1 до Документації, встановлені технічні характеристики до предмета закупівлі: «Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент(Код ДК 021:2015 35810000-5 Індивідуальне обмундирування)», а саме:
Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент
Матеріал- Rip-stop
Матеріал підкладки – Silver ripstop
Розмір – 2100х900мм.
Розмір у складеному вигляді – 400х250х120мм.
Вологостійкість – так
Застосування – в польових умовах, окопах, лісистій місцевості.
Фіксуючі липучки – з обох сторін плаща, на рукавичках.
Захист перевірено на – DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R.
В комплекті – плащ та маска
Колір підкладки – зелений.
Хочемо зазначити, що встановлені Замовником технічні характеристики плащу антитепловізійного відносяться лише до плащів антитепловізійних виробництва однієї компанії.
При цьому, надати еквівалент вказаному плащу антитепловізійному неможливо, оскільки відсутній будь-який інший виробник, який може запропонувати аналогічний плащ антитепловізійний з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Замовником у Документації.
Звертаємо Вашу увагу, що суб’єкт оскарження вже звертався із скаргою № UA-2025-12-03-002638-a.a1 на встановлені Замовником технічні характеристики плащу антитепловізійного, і рішенням № 18568-р/пк-пз від 16.12.2025 скаргу задоволено частково, зобов'язано Менську міську раду (код ЄДРПОУ: 04061777) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент (Код ДК 021:2015 35810000-5 Індивідуальне обмундирування)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-12-03-002638-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На виконання зазначеного рішення Замовником внесено зміни до Документації, проте зазначені зміни не усувають порушень законодавства у сфері закупівель.
Так, Замовником встановлено у Документації сукупність технічних характеристик, що відповідають конкретному виробу одного виробника
Замовником одночасно встановлено вимоги щодо:
конкретного типу матеріалу та підкладки з визначеною назвою;
точних геометричних розмірів виробу (2100 ? 900 мм);
точних габаритів у складеному вигляді (400 ? 250 ? 120 мм);
способу фіксації (липучки з обох сторін плаща та на рукавичках);
обов’язкової наявності маски в комплекті;
визначеного кольору підкладки.
Зазначені характеристики не є альтернативними або граничними, а встановлені як обов’язкові та без відхилень, що в сукупності відтворює технічний опис конкретного серійного виробу, представленого на ринку одним виробником.
При цьому Замовник не навів жодного обґрунтування, чому саме така комбінація параметрів є критично необхідною для досягнення мети закупівлі, що суперечить вимогам Закону щодо формування технічної специфікації.
Вимоги щодо чітко фіксованих розмірів виробу та його габаритів у складеному вигляді є надмірними та необґрунтованими, оскільки:
антитепловізійні властивості плаща не залежать від точних лінійних розмірів, а визначаються площею покриття, структурою матеріалу та принципом теплового маскування;
різні виробники застосовують різні конструктивні рішення, які забезпечують аналогічний або кращий результат при інших габаритах;
документація не містить вимог у вигляді допустимих діапазонів, що є стандартною практикою при недискримінаційному описі товару.
Таким чином, встановлення точних значень без допусків штучно обмежує можливість пропозиції еквівалентного товару.
Крім того, однією з ключових дискримінаційних умов є вимога підтвердження захисних властивостей виробу шляхом перевірки саме на визначених моделях тепловізорів, тепловізійних прицілів та БПЛА, а саме: DJI Mavic 3T, AGM TM160, Dedal T4 642, Infiray SCH 50, Infiray FL35R.
Зазначена вимога є необґрунтованою та такою, що безпідставно обмежує конкуренцію, з огляду на таке:
1. Функціональні властивості антитепловізійного виробу не залежать від торговельної марки або моделі приладу спостереження.
Принцип дії тепловізорів є універсальним і базується на фіксації інфрачервоного випромінювання. Ефективність теплового маскування визначається фізичними характеристиками матеріалу (теплопровідність, тепловідбиття, емісійна здатність), а не конкретною моделлю тепловізора.
2. Виробники та постачальники об’єктивно не мають доступу до зазначених моделей приладів для проведення випробувань, що створює нерівні умови участі та залежність від третіх осіб.
3. Тендерна документація не передбачає жодних альтернативних способів підтвердження відповідності (протоколи лабораторних випробувань, звіти незалежних організацій, відеофіксацію польових тестів, технічні висновки тощо).
4. Встановлення вимоги щодо конкретних моделей обладнання фактично ідентифікує методику випробувань конкретного виробника, а не загальноприйнятий стандарт або нормативний показник.
Таким чином, зазначена умова виходить за межі розумної необхідності та є інструментом штучного звуження кола учасників.
Також тендерною документацією встановлено вимогу щодо конкретного кольору підкладки – зеленого.
Зазначена вимога є необґрунтованою та такою, що не впливає на функціональні, якісні або експлуатаційні характеристики антитепловізійного виробу, з огляду на таке:
• колір підкладки не впливає на антитепловізійні властивості виробу, рівень теплового маскування або ефективність захисту від тепловізійних приладів;
• теплозахисні характеристики забезпечуються структурою та фізичними властивостями матеріалу, а не його кольором;
• підкладка є внутрішнім елементом виробу, який під час експлуатації не має самостійного функціонального значення для виконання завдань маскування;
• вимога щодо кольору підкладки не пов’язана з безпекою, сумісністю, стандартами або умовами застосування товару.
Таким чином, встановлення вимоги щодо конкретного кольору підкладки є формальною та другорядною характеристикою, яка безпідставно обмежує коло потенційних учасників, оскільки змушує виробників виготовляти товар з характеристикою, що не впливає на результат закупівлі, або повністю виключає можливість участі.
У сукупності з іншими технічними вимогами така умова додатково підтверджує орієнтацію тендерної документації на конкретного виробника, що суперечить принципам недискримінації та добросовісної конкуренції.
Крім того, у своїх поясненнях під час розгляду скарги № UA-2025-12-03-002638-a.a1 Замовник надав інформацію щодо наявності, на його думку, продукції щонайменше двох виробників, що відповідає усім в сукупності вимогам тендерної документації та в підтвердження цього надав комерційні пропозиції постачальників. Проте, звертаємо Вашу увагу, що замовник надав інформацію про трьох постачальників, які пропонують до постачання плащ VOIN одного виробника. Таким чином, замовник надав інформацію про наявність трьох постачальників товару, а не про наявність трьох виробників товару.
Зазначене ніяким чином не спростовує інформацію про відсутність будь-яких інших виробників, які могли б запропонувати аналогічний плащ антитепловізійний з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Замовником у Документації.
Провівши дослідження ринку плащів антитепловізійних та проаналізувавши документи, що підтверджують якісні характеристики на плащі антитепловізійні (зазначені документи додаються), які пропонуються до продажу на ринку України постачальниками різноманітних торгівельних марок різних виробників плащів антитепловізійних, встановлено, що технічні характеристики жодного виробника плащів антитепловізійних не відповідають у сукупності всім вимогам, які встановлені Замовником у Додатку №1 Документації до плащів антитепловізійних.
В зв'язку з цим, вважаємо, що вимоги Документації є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником неправомірно з метою обмеження конкуренції серед учасників в даному тендері.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
З метою усунення дискримінаційних вимог, про які зазначено вище, просимо зобов'язати Замовника внести зміни до Додатку 1 до Документації таким чином, щоб була забезпечена можливість учасникам надати еквівалент плащів антитепловізійних, в тому числі шляхом збільшення (зменшення) можливих допусків відхилень від встановлених технічних характеристик, вилучення технічних характеристик, визначення методів, способів, засобів, за допомогою яких вимірювались технічні характеристики плащів антитепловізійних, або будь-яким іншим способом у відповідності до вимог чинного законодавства України.
ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА Щодо скарги UA-2025-12-03-002638-a.b2
Замовником розглянуто скаргу ФОП Білан Віри Володимирівни №2012/12 від 20 грудня 2025 року та просимо відмовити у її задоволені. Відповідно до ст. ст 20,21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закон) для здійснення закупівлі плащів VOIN захист від телевізора (антитепловізійний ) або еквівалент Замовником було застосовано процедуру відкриті торги з особливостями та оприлюднено в системі електронних закупівель оголошення та тендерну документацію щодо даної закупівлі. Предмет закупівлі визначався Замовником згідно листа №04-20/6765 від 03.12.2025, а не за погодженням з всіма чи окремими потенційними учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на вибір замовником торгів виду предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Технічне завдання Тендерної документації вказане в листі від військових формувань згідно їхньої потреби. Технічні вимоги, які не обмежують коло Учасників, та законодавства України, а саме: Плащ VOIN захист від тепловізора (антитепловізійний) або еквівалент Матеріал- Rip-stop Матеріал підкладки – Silver ripstop Розмір – 2100х900мм. Розмір у складеному вигляді – 400х250х120мм. Вологостійкість – так Застосування – в польових умовах, окопах, лісистій місцевості. Фіксуючі липучки – з обох сторін плаща, на рукавичках. Захист перевірено на – DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R. В комплекті – плащ та маска Колір підкладки – зелений.
На виконання вимог рішення Органу оскарження від 09.12.2025 року № 18172-р/пк-пз надаємо інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників у вигляді порівняльної таблиці з наданням підтверджуючих документів з урахуванням оскаржуваних умов тендерної документації.
№ з/ п Технічні характеристики, Встановлені Замовником Показники ФОП Бережна Аліна Юріївна ФОП Шафорост Тетяна Олександрівна ФОП Каулько Борис Вікторович 1 2 3 1 Матеріал Rip-stop Rip-stop Rip-stop Rip-stop 2 Матеріал підкладки Silver ripstop Silver ripstop Silver ripstop Silver ripstop 3 Розмір 2100х900 мм. 2100х900 мм. 2100х900 мм. 2100х900 мм. 4 Розмір у складеному вигляді 400 х 250 х 120мм 400 х 250 х 120мм 400 х 250 х 120мм 400 х 250 х 120мм 5 Вологостійкість так так так так 6 Застосування в польових умовах, окопах, лісистій місцевості в польових умовах, окопах, лісистій місцевості в польових умовах, окопах, лісистій місцевості в польових умовах, окопах, лісистій місцевості 7 Фіксуючі липучки з обох сторін плаща, на рукавичках з обох сторін плаща, на рукавичках з обох сторін плаща, на рукавичках з обох сторін плаща, на рукавичках 8 Захист перевірено на DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R DJI MAVIK 3T (termal). AGM TM160. снайперський приціл, Dedal T4 642 Infiray SCH 50, Infiray FL35R 9 В комплекті плащ та маска плащ та маска, чохол плащ та маска, чохол плащ та маска, чохол 10 Колір підкладки зелений зелений зелений зелений
На підставі вищевикладеного, керуючись ст., 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей»,- П Р О С И М О: 1. Прийняти рішення про відмову в задоволені скарги № UA-2025-12-03-002638-a.b2 ФОП Білан Віри Володимирівни .
Додатки: 1. Комерційна пропозиція від ФОП Бережна Аліна Юріївна 2. Комерційна пропозиція від ФОП Шафорост Тетяна Олександрівна 3. Комерційна пропозиція від Фоп Каулько Борис Вікторович