Показати схожі тендери
Закупівля послуги з інструментального обстеження стану будівельних конструкцій будівлі Центральної підстанції літера А-2 Дніпровської станції ЕМД-структурний підрозділ Комунального некомерційного товариства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради за адресою:м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65 від Комунальне некомерційне товариство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-03-001852-a
Id Tender 0793e7c7720a42a799f4e23589532894
План UA-P-2025-12-03-000838-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.12.2025 09:35
Остання зміна 23.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 566 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.12.2025 09:34 до 11.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.12.2025 09:34
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.12.2025 09:34
до 08.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:00
до 17.12.2025 13:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2025 13:55
до 23.12.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 17.12.2025 13:55
-
Період уточнень
з 03.12.2025 09:34 до 08.12.2025 00:00
Період оскарження
з 03.12.2025 09:34 до 08.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:00 до 17.12.2025 13:55
Період кваліфікації
з 11.12.2025 00:00 до 17.12.2025 13:55
Основні параметри
послуги з інструментального обстеження стану будівельних конструкцій будівлі Центральної підстанції літера А-2 Дніпровської станції ЕМД-структурний підрозділ Комунального некомерційного товариства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради за адресою:м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
34 566 грн.
послуги з інструментального обстеження стану будівельних конструкцій будівлі Центральної підстанції літера А-2 Дніпровської станції ЕМД-структурний підрозділ Комунального некомерційного товариства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65
Назва предмета закупівлі
послуги з інструментального обстеження стану будівельних конструкцій будівлі Центральної підстанції літера А-2 Дніпровської станції ЕМД-структурний підрозділ Комунального некомерційного товариства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65
Очікувана вартість
34 566 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
346,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з інструментального обстеження стану будівельних конструкцій будівлі Центральної підстанції літера А-2 Дніпровської станції ЕМД-структурний підрозділ Комунального некомерційного товариства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради за адресою:м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65
Код ДК 021:2015
71631000-0 - Послуги з технічного огляду
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР АУДИТУ ТА ПРОМИСЛОВОЇ БЕЗПЕКИ»
Пропозиція:
34 556 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.12.2025 09:35
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Анатоліївна Скляр
Електронна пошта
Телефон
+380734897472
Сайт:
https://emddnipro.itmed.org
Замовник
ЄДРПОУ
26136949
Повна назва
Комунальне некомерційне товариство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради»
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з інструментального обстеження стану будівельних конструкцій будівлі Центральної підстанції літера А-2 Дніпровської станції ЕМД-структурний підрозділ Комунального некомерційного товариства «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича,65
Період вимог/скарг з 17.12.2025 13:55 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 00:00 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.12.2025 13:55
Повідомлення про рішення
15.12.2025 09:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.12.2025 09:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник наклав УЕП (удосконалений електронний підпис), замість Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію, що є не відповідністю до пункту 1 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД) та п.5.5. розділу 5 Додатку 1 до ТД. 1.2. Надав довідку не у формі наведеної таблиці 1 згідно п.2.1. розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасник не надав гарантійного листа щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно субпідрядника/співвиконавця за наведеною формою у п. 1 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації або не надав лист-роз`яснення в довільній формі згідно п.5.6 розділу 5. 1.4. Учасник не завантажив договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості, складені у програмному комплексі АВК-5 або іншому, що має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування або не надав лист-роз`яснення в довільній формі згідно п.5.6 розділу 5. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пункт 1 розділу 3 тендерної документації та п.5.5. розділу 5 Додатку 1 до ТД, 2.2. таблиця 1 згідно п.2.1. розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. 2.3. п. 1 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. 2.4. п.5.14. розділу 5 Додатку 1 до ТД 3) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1. накласти Кваліфікований електронний підпис (КЕП)( Тип підпису: Кваліфікований Сертифікат: Кваліфікований) на тендерну пропозицію згідно вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації та п.5.5. розділу 5 Додатку 1 до ТД 3.2. завантажити довідку у формі наведеної таблиці 1 згідно п.2.1. розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3.3. Завантажити гарантійний лист щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно субпідрядника/співвиконавця за наведеною формою у п. 1 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації або надати лист-роз`яснення в довільній формі згідно п.5.6 розділу 5. 3.4. завантажити договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості, складені у програмному комплексі АВК-5 або іншому, що має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування або надати лист-роз`яснення в довільній формі згідно п.5.6 розділу 5.
Створено
15.12.2025 09:35
Надати до
16.12.2025 09:35
Торги не відбулися
Очікувана вартість
34 566 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне товариство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради»
Контактний телефон:
+380734897472
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
34 566 грн.
Період подання пропозицій
до 11.12.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне товариство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради»
Контактний телефон:
+380734897472
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності