Показати схожі тендери

Закупівля Офісна техніка (моноблок, ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних) від УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ПРОЄКТІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-02-017762-a
Id Tender 20448cbe6d0f49bfa1cf4a5abe1d16f6
План UA-P-2025-12-02-022496-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.12.2025 16:47
Остання зміна 18.12.2025 17:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
314 901 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.12.2025 16:46 до 10.12.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.12.2025 16:46
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.12.2025 16:46
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.12.2025 15:51
до 17.12.2025 10:49
Залишилось 2 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.12.2025 09:53
до 23.12.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.12.2025 10:49
-
Період уточнень
з 02.12.2025 16:46 до 07.12.2025 00:00
Період оскарження
з 02.12.2025 16:46 до 07.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.12.2025 15:51 до 17.12.2025 10:49
Період кваліфікації
з 10.12.2025 15:51 до 17.12.2025 10:49
Основні параметри
Офісна техніка (моноблок, ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
314 901 грн.
Офісна техніка (моноблок, ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних)
Назва предмета закупівлі
Офісна техніка (моноблок, ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних)
Очікувана вартість
314 901 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1574,51
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.12.2025 15:10
Закінчення аукціону
10.12.2025 15:51
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Моноблок
Опис предмета закупівлі
Моноблок
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 8 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
257 541 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
271 992 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СТЕПАНОВА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "
Пропозиція:
271 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Дячина Василь Леонідович
Пропозиція:
246 089.43 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
308 826 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.12.2025 15:10
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ВОВК Зоряна
Електронна пошта
Телефон
380972682316
Замовник
ЄДРПОУ
45712019
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ПРОЄКТІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл. Ринок, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Офісна техніка (моноблок, ноутбук) (ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних)
Період вимог/скарг з 17.12.2025 09:53 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.12.2025 15:51 по 18.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не усунув невідповідності, а саме відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію повністю виконаного (завершеного) аналогічного договору (з усіма додатками, що є його невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, відповідними актами, що свідчать про виконання наданого договору у повному обсязі). Учасник надав довідку щодо наявності досвіду з виконання подібних замовлень, у якій зазначив аналогічні договори, надав дані договори, проте не надав документів, що свідчать про виконання даних договорів, а саме актів/накладних тощо. З метою виправлення помилки учасник повинен був надати акти/накладні тощо до договороів, які зазначені у довідці щодо наявності досвіду з виконання подібних замовлень, однак їх не було наданло упродовж визначеного періоду.
Документи кваліфікації
17.12.2025 09:53
Повідомлення про рішення
12.12.2025 15:49
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
10.12.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати копію повністю виконаного (завершеного) аналогічного договору (з усіма додатками, що є його невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, відповідними актами, що свідчать про виконання наданого договору у повному обсязі). Учасник надав довідку щодо наявності досвіду з виконання подібних замовлень, у якій зазначив аналогічні договори, надав дані договори, проте не надав документів, що свідчать про виконання даних договорів, а саме актів/накладних тощо. З метою виправлення помилки учасник повинен надати акти/накладні тощо до договороів, які зазначені у довідці щодо наявності досвіду з виконання подібних замовлень.
Створено
12.12.2025 15:48
Надати до
13.12.2025 15:48
Період вимог/скарг з 17.12.2025 10:49 по 23.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.12.2025 09:53 по 25.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.12.2025 10:49
Довідка НАЗК
17.12.2025 10:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.12.2025 10:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-12-02-017762-a-c1
Очікує підписання
257 541 грн.
257 541 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Моноблок
Номенклатура
Моноблок
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
8 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ПРОЄКТІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ПРОЄКТІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45712019

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42036301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
314 901 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ПРОЄКТІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380972682316
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
314 901 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙ ТА ПРОЄКТІВ ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380972682316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності