Закупівля Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья» від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області.
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья»
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья»
Очікувана вартість
1 963 102.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
19631,02
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
19 631.02
Аукціон
Cтарт аукціону
12.12.2025 15:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья»
Код ДК 021:2015
79990000-0 -
Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрати», оформлених згідно Додатків Д та Е МЕТОДИКИ, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі виконання аналогічного договору. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі виконання аналогічного договору. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації , Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Значення, яке очікується
1,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом.
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 19 631,02 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 100 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії.
Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:
? вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);
? вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
? можливості часткової сплати суми гарантії.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області, ЄДРПОУ 25449824, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м. Києві.
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної та безумовної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 'Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції', з урахуванням вимог встановлених цим розділом.
Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1% від очікуваної вартості процедури закупівлі, а саме 19 631,02 грн.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 100 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії.
Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:
? вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);
? вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
? можливості часткової сплати суми гарантії.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області, ЄДРПОУ 25449824, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м. Києві.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:46
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Станом на дату публікації даної процедури закупівлі Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №363 від 02.12.2025 року, яка містить дискримінаційні умови.
1. Відповідно до вимог п.3 дод.1 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за формою Таблиці № 3
Таблиця №3
Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)
№ п/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону,
код ЄДРПОУ № та дата укладання договору
Предмет договору
Ціна договору
Вартість виконання договору Відсоток виконання договору
1 2 3 4 5 6 7
Всього 0,00 0,00
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копію(ї) аналогічного (их) договору (ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (ів);
- акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) разом з довідкою про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) a6o інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Аналогічним буде вважатися договір на надання послуг з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон укладений протягом 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно декількома договорами.
При цьому, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Станом на сьогодні, ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» МАЄ досвід виконання аналогічних договорів:
Наприклад:
- договір №34 від 11.03.2025 року, укладений з територіальним управлінням Державного бюро розслідувань, розташованим у Мелітополі (файл «1_Договір_34 від 11.03.2025.pdf»):
• відповідає ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою за даною процедурою закупівлі;
• предмет закупівлі «комплексне утримання приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території у м. Запоріжжі».
Проте, обмеження в частині обов’язковості обслуговування САМЕ «пункту пропуску через державний кордон» НЕ ДАЄ нам прийняти участь на рівних умовах.
- договір №153 від 29.02.2024 року, укладений з Національним антикорупційним бюро України (файл «2_Договір_153 від 29.02.2024.pdf»):
• предмет закупівлі «комплексне обслуговування приміщень та прилеглої території будівлі Львівського територіального управління Національного антикорупційного бюро України».
Проте, обмеження в частині обов’язковості обслуговування САМЕ «пункту пропуску через державний кордон» НЕ ДАЄ нам прийняти участь на рівних умовах.
Навіть, маючи контракти у комерційному секторі ми НЕ МОЖЕМО на рівних умовах прийняти участь у цій закупівлі:
- договір №11/23 від 01.11.2023 року, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДИСТРИБЮШН ХАБ» щодо надання комплексу послуг з прибирання приміщень та територій, технічного обслуговування, ремонту, облаштування, та інших суміжних послуг (файл «3_Договір_11_23 від 01.11.2023.pdf»).
Маючи навіть 5 договорів, навіть 10, навіть 100+ договорів Скаржник НЕ МОЖЕ прийняти участь у даній процедурі закупівлі оскільки, ні один з таких НЕ СТОСУВАВСЯ «пункту пропуску через державний кордон».
Станом на сьогодні, послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон МАЄ ПРАВО закуповувати ЛИШЕ ДЕРЖАВНИЙ Замовник.
Тобто, аналогічний договір повинен бути саме з державним Замовником, відповідно Скаржника обмежено в можливості надання аналогічних договорів з комерційного сектору.
А, щоб прийняти участь у даній процедурі закупівлі потрібно мати договір з одним з наступних Замовників:
- Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області;
- Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області;
- Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області;
- Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області;
- Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Вінницькій області.
Не маючи договору ні з одним з таких Замовників, але при цьому маючи безліч договорів з комплексного утримання ПОГ «СЕРВІС ЛЕНД» НЕ МОЖЕ на рівних умовах прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у даній процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають аналогічні договори, укладені саме у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Також, з урахуванням зазначеного, прийняти участь у даній процедурі закупівлі зможе лише той учасник, який надасть аналогічний договір щодо надання послуг з комплексного утримання САМЕ «пункту пропуску через державний кордон», що є дискримінаційний для нас як для потенційного учасника даної процедури закупівлі.
Окрім цього, сума аналогічного (аналогічних) договору (договорів) має складати не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Надавши на розгляд колегії три аналогічні договори, сумарно такі становлять менше 1 000 000,00 грн., що є менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі, що знову ж таки НЕ ДАЄ нам змоги прийняти участь на рівних умовах.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
02 грудня 2025 року Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене оголошення про закупівлю послуг з: «Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья»» (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-02-017617-a) за процедурою відкритих торгів з особливостями (надалі - Закупівля), а також була оприлюднена Тендерна документація. 05 грудня 2025 року, ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" (надалі – Скаржник), через електронну систему закупівель, подано скаргу до Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель по предмету закупівлі «Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья»», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-12-02-017617-a 09 грудня 2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення № 18129-р/пк-пз, про прийняття скарги до розгляду. Розглянувши подану скаргу ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", вважаємо її такою, що не підлягає задоволенню і зазначає, що її зміст: • не містить належних доказів; • не містить юридично обґрунтованої аргументації; • ґрунтується на загальних припущеннях та суб’єктивних оцінках; • не доводить жодного факту порушення прав чи законних інтересів скаржника. Пункт пропуску “Дзвінкове – Лонья” - це режимний об’єкт з безперервним цілодобовим функціонуванням, складною інженерією, великими площами, критичними процесами та підвищеними вимогами до оперативного реагування. Утримання такого об’єкта потребує відповідних ресурсів, техніки і персоналу. Це визначає специфічний підхід до формування технічних і кваліфікаційних вимог. Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон включають: • експлуатаційне утримання будівель та споруд режимного об’єкта • прибирання різних типів приміщень, включно з технічними • роботи на висоті • роботи у електроустановках • асенізацію • вивіз ТПВ • роботи на прилеглих територіях та дорогах, включно з посипкою та зимовою експлуатацією • наявність чергового персоналу та охорони • утримання інженерної інфраструктури Ці характеристики не є подібними до звичайного клінінгу або експлуатаційного утримання адмінбудівель та комерційних приміщень.
Щодо вимоги наявності аналогічного досвіду не менше 50% від очікуваної вартості Вимога про підтвердження аналогічного досвіду на суму не менше 50% очікуваної вартості: • не суперечить Закону, оскільки Закон не встановлює жодних відсоткових обмежень щодо обсягу досвіду; • є пропорційною, враховуючи складність, режимність та критичність об’єкта. Важливо, що: • предмет договору – це комплексне утримання пункту пропуску з набором різнорідних технічно складних робіт; • учасник без релевантного досвіду виконання подібних комплексних послуг не може вважатись таким, що гарантовано забезпечить належний результат. Менший обсяг досвіду не гарантуватиме належної якості виконання робіт. Крім того, відсутність досвіду у конкретного учасника не може бути підставою для зменшення вимог Замовника. Тому вимога щодо 50% від очікуваної вартості: • показує, що учасник має досвід виконання послуг подібного масштабу • не є дискримінаційним, оскільки досвід може підтверджуватись одним договором або декількома.
Щодо вимоги наявності аналогічного договору Ч. 3 ст. 16 Закону дозволяє Замовнику встановлювати вимоги щодо досвіду лише тоді, коли він об’єктивно пов’язаний із специфікою предмета закупівлі. У нашому випадку: • предмет закупівлі є режимним інфраструктурним об’єктом державного значення, • має підвищені вимоги до безпеки, охорони праці, допусків, експлуатації та здатності забезпечити безперервність процесів, • учасник повинен мати підтверджений досвід виконання аналогічних послуг. Підтвердження досвіду через договори з аналогічними об’єктами - абсолютно обґрунтований та законний спосіб захисту інтересів держави. Альтернативний підхід - допустити учасника, який: Замовник визначив, що аналогічним є договір на комплексне утримання пункту пропуску через державний кордон, оскільки тільки такий договір підтверджує: • наявність в учасника досвіду виконання інженерно-експлуатаційних робіт у режимних зонах, • розуміння специфіки прикордонної інфраструктури, • наявність кваліфікованих працівників з відповідними допусками та знаннями, • наявність комплекту спецтехніки, необхідної для виконання всіх видів робіт, • здатність забезпечити безперервність експлуатації об’єкта державного значення протягом тривалого часу
Слід зазначити, що усі кваліфікаційні вимоги Замовника: • встановлені на підставі ст. 16 Закону • об’єктивно пов’язані із специфікою предмета закупівлі • пропорційні характеру робіт • не створюють дискримінації для учасників, які мають профільний досвід • захищають безперервність і безпеку функціонування пункту пропуску • спрямовані не на обмеження конкуренції, а на запобігання ризиків неякісного виконання робіт на об’єкті державного значення
Крім того, Скаржник ЖОДНОГО РАЗУ не звернувся до Замовника: на майданчику і до Уповноваженої особи не було поставлено жодного питання, не подано жодної вимоги про роз’яснення, не подано вимог про усунення порушень у ТД до подання скарги. Тобто Скаржник свідомо блокує процедуру закупівель, адже кожна скарга призводить до зупинення процедури, затягування строків підписання договору з переможцем закупівлі.
Просимо: У задоволенні скарги ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» від 05.12.2025 № UA-2025-12-02-017617-a.а1 щодо встановлення порушень у процедурі закупівлі UA-2025-12-02-017617-a «Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья» в частині наявності дискримінаційних вимог у тендерній документації та внесення змін до тендерної документації по закупівлі UA-2025-12-02-017617-a «Послуги з комплексного утримання пункту пропуску через державний кордон «Дзвінкове – Лонья» - відмовити в повному обсязі.