79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках відповідно до технічного завдання (Додаток 3) -1 послуга. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус 1 і 5; вул. Чуднівська, 103Б, корпуси 1 і 2; вул. Чуднівська, 102-а корпус А і Б, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01 .01.2026 по 31 .12.2026 року.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Примітки
Послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках відповідно до технічного завдання (Додаток 3) -1 послуга. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103 корпус 1 і 5; вул. Чуднівська, 103Б, корпуси 1 і 2; вул. Чуднівська, 102-а корпус А і Б, строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01 .01.2026 по 31 .12.2026 року.
Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями - для замовників, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою.
Очікувана вартість
3 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.12.2025 15:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Код ДК 021:2015
79710000-4 -
Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.01.2026 09:00
Дата постачання по
31.12.2026 08:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язаний підписати подані Виконавцем документи, що підтверджують надані послуги, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 7 календарних днів з дня надання документів Виконавцем.
Розрахунки за надані згідно п. 2.1. даного Договору послуги здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг та згідно виставлених рахунків протягом 30 календарних днів.
Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями - для замовників, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються Українською мовою.
в в Учасника наявне відповідне обладнання та матеріально-технічна база, необхідних для забезпечення надання послуг
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу
Опис
1.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для забезпечення надання послуг, відповідно до Переліку з Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності», а саме: бронежилети, захисні каски, газові балончики, гумові кийки та наручники одноразового використання, а також ліхтарик, мобільний телефон та радіостанцію:
1.2 Для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії видаткових накладних та/або актів приймання основних засобів та/або договір оренди з наданням документів, що підтверджують право власності орендодавця
*Зміст документів договірного характеру, копії яких надаються учасником у складі тендерної пропозиції згідно з вимогами цього пункту, повинен надавати можливість ідентифікувати найменування кожної одиниці обладнання та матеріально-технічної бази, що відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього станом на дату подання тендерної пропозиції.
Для підтвердження наявності транспортних засобів груп швидкого реагування, у складі пропозиції учасник повинен надати:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (які оформлені відповідно п. 9.1. до наказу МВС від 11.08.2010 р.№379);
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (наказ МВС від 18.04.2013 № 375);
У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності, додатково надати договір оренди транспортних засобів та/або договір виїзду груп швидкого реагування або договір реагування, укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності та документи, зазначені вище. Учасник юридична адреса якого знаходиться за межами міста Житомира, надає копію документу, що підтверджує правомірність використання приміщення в адміністративних межах міста Житомира для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування.
наявні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Опис
2. Документи для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Довідка, за наведеною формою, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 21 працівників, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960), та будуть безпосередньо залучені до надання послуг на об’єкті Замовника з наданням на кожного охоронника зазначеного в довідці наступних документів:
- копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду.
- чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі;
- чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додаток 8 Порядку організації та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій (пункт 31 розділу IV) затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 08 вересня 2025 року № 1393.
- витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які свідчать про відсутність судимості та непритягнення до кримінальної відповідальності.
2.1 Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, в учасника не повинна бути меншою 21 особа.
На підтвердження інформації зазначеної в довідці Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ на кожного працівника, (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / наказ / трудовий договір / договір про надання послуг /витяг з ЕТК або трудова книжка).
2.2. У штаті Учасника повинен бути фахівець з організації заходів охорони, який відповідає одному з таких кваліфікаційних рівнів:
- вищу освіту і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вищу освіту і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вищу юридичну освіту і стаж роботи за спеціальністю в суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
Надати інформаційну довідку про таку особу, документи про працевлаштування на підприємстві Учасника та документи, що підтверджують відповідність такої особи одному з кваліфікаційних рівнів. Додатково, у складі пропозиції на таку особу має бути надано документ, який підтверджує проходження особою психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, які видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі, документ про проходження обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи фахівцем з організації заходів охорони (відповідно до Додаток 8 Порядку організації та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій (пункт 31 розділу IV) затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 08 вересня 2025 року № 1393
2.3. Надати довідку про наявність не менше 2-ох чергових пульта централізованого спостереження, які здійснюватимуть моніторинг сигналів тривоги, які надходять з об’єктів Замовника. На підтвердження надати:
- чинні документи, які підтверджують проходження психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин. Документи повинні бути видані не раніше 12 місяців до дати оголошення закупівлі;
- чинні документи встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додаток 8 Порядку організації та проведення обов’язкових медичних оглядів працівників певних категорій (пункт 31 розділу IV) затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 08 вересня 2025 року № 1393.
Учасник має досвід виконання аналогічного договору:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору:
Опис
- копія завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами надиних послугам за 2024 або 2025р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
- лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 16:27
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Вимога
Суб?єкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII 'Про публічні закупівлі'
Замовник в пункті 5) Додатку 3 до тендерної документації " ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" вимагає: "Учасник повинен надати спеціальні перепустки на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину в м. Житомирі та Житомирській області."
Замовник в пункті 5) Додатку 3 до тендерної документації " ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" вимагає:
«- Учасник повинен надати спеціальні перепустки на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину в м. Житомирі та Житомирській області.
В перепустці повинна бути зазначена інформація щодо П.І.Б. охоронника-водія групи швидкого реагування, якій дозволено реагувати в комендантську годину та повинна відповідати наданій інформації. Перепустка повинна містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу*.»
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про наявність у Виконавця перепусток порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки, ми як суб’єкт охоронної діяльності здійснюємо надання послуг охорони на підставі ліцензії про провадження господарської діяльності, виданої згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 46-16-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Також зазначаємо, що законодавством України, і зокрема статтею 16 Закону України не встановлено право Замовника обмежувати надання послуг наявністю матеріальної бази за територіальною ознакою. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони.
Скаржник надає послуги охорони органам державної влади, місцевого самоврядування, фізичним та юридичним особам здебільшого на території міста Києва та Київської області.
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» (надалі - Закон) охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів як реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.
Відповідно до ст. 13 Закону персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків зобов'язаний:
1) забезпечувати цілісність об'єктів охорони та недоторканність майна, що на них зберігається, недоторканність фізичних осіб;
2) припиняти шляхом здійснення заходів реагування правопорушення проти власності, фізичних осіб, порушення режиму роботи об'єктів охорони
Відповідно до п. 12 «Порядку встановлення особливого режиму в'їзду і виїзду, обмеження свободи пересування громадян, іноземців та осіб без громадянства, а також руху транспортних засобів в Україні або в окремих її місцевостях, де введено воєнний стан», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2021 року № 1455 для забезпечення здійснення заходів особливого режиму створюється система пропускного режиму та за рішенням військового командування комендатурою видаються особам перепустки.
Скаржник має перепустки на автомобілі підприємства, що залучаються до забезпечення безперервного виконання охоронних функцій на охоронюваних об’єктах міста Києва та Київської області оскільки, для отримання перепусток необхідно звернення керівника підприємства, установи, організації з обґрунтуванням необхідності та важливості діяльності охоронної компанії для функціонування в регіоні під час воєнного стану, оскільки перепустка видається на підставі забезпечення життєдіяльності регіону та служби, а не просто для бізнесу (Копії перепусток додаються).
Як зазначає Житомирська обласна військова адміністрація, охоронна компанія також може отримати перепустки для пересування автомобілів під час комендантської години в Житомирі та області, але для їх отримання, керівникам підприємств потрібно звертатися до військової комендатури (або органу, що видавав попередні) з обґрунтованою заявкою, доводячи необхідність пересування персоналу охорони та транспорту реагування в період дії комендантської години, а відповідно, Учасник на момент подачі звернення має здійснювати діяльність в регіоні, необхідному для отримання перепусток. Відповідно, подати тендерну пропозицію зможуть лише ті Учасники, які вже мають в наявності перепустки, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в тому числі Скаржника.
Таким чином, щоб взяти участь закупівлі потрібно надати заявки на працівників, які можна отримати у випадку, якщо замовник торгів звернеться до територіальної громади з проханням надати такі перепустки, щоб потім після отримання надати їх у складі тендерної пропозиції.
Терміни видачі перепусток для автомобілів у Житомирі та області під час комендантської години не є фіксованими і залежать від швидкості опрацювання заявок органами військової адміністрації чи комендатури, але зазвичай це кілька тижнів, адже заявки подаються з обґрунтуванням до місцевої військової комендатури для критичної інфраструктури та служб, а процес залежить від швидкості обробки заявки і вимагає перевірки і затвердження.
Вказаний механізм надає абсолютний контроль над процедурами обрання переможців у сфері охоронних послуг замовникам торгів та/або замовникам торгів + керівництву територіальної громади або керівництву територіальної громади одноособово.
У випадку, якщо замовник торгів та/або керівництво територіальної громади не бажає бачити конкретного учасника переможцем торгів, таке підприємство просто керуюсь абсолютно формальною підставою може отримати відмову в отриманні перепусток. В свою чергу підприємство, яка буде переможцем заздалегідь має вищенаведені перепустки, які надає у складі своєї тендерної пропозиції.
Замовником було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю згідно коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках відповідно до технічного завдання (Додаток 3) - 1 послуга. Ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови), ні Законом України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI (надалі - Закон) не передбачено отримання перепусток на пересування транспортних засобів на час дії комендантської години. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних умов та Закону.
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників та розрахована на учасників, в яких вона наявна, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Аналогічна вимога була визнана дискримінаційною у рішенні АМКУ № 1875-р/пк-пз від 30.01.2024.pdf (Рішення № 1875-р/пк-пз від 30.01.2024 року долучаємо).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та прописати вимогу наступним чином:
«- Учасник повинен надати гарантійний лист, відповідно до якого зобов’язується отримати спеціальні перепустки на транспортні засоби (не менше 3 (трьох) одиниць), які видані відповідним територіальним органом для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у комендантську годину в м. Житомирі та Житомирській області у разі визначення переможцями процедури Закупівлі.»
мати власну або орендовану групу швидкого реагування або договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль в м. Житомирі
Замовник в пункті 5) Додатку 3 до тендерної документації " ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" вимагає:
«мати власну або орендовану групу швидкого реагування або договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль в м. Житомирі»
Замовник встановивши в тендерній документації вимогу про розташування потенційного Учасника у конкретній географічній місцевості, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ель передбачених ст.5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми, як суб’єкт охоронної діяльності зареєстровані у місті Києві. Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 46-16-VIта Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати підрозділи охорони у відповідних містах чи областях України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають власну або орендовану групу швидкого реагування в м.Житомир. Все це разом позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тим учасником, які зареєстровані в інших областях України.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вищезазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Хочемо також зазначити, що Скаржник має договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, а саме з ТОВ «ОХОРОННЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СПРУТ», яке надає послуги з реагування з виїзду наряду груп швидкого реагування в більшості регіонів України, в тому числі м.Житомирі. (Копії договорів додається).
Тобто, відповідно до вищевказаних договорів ТОВ «КРЕМЕНЬ НП» має у користування авто, які вимагаються Замовником та має можливість забезпечити прибуття на об'єкти Замовника групи швидкого реагування у разі надходження тривожних сповіщень або у випадку настання нештатних ситуацій.
Однак, вимога про наявність власної або орендованої групи швидкого реагування у м. Житомирі обмежує та дискримінує потенційне коло Учасників, у тому числі наше підприємство.
Аналогічна вимога була визнана дискримінаційною у рішенні АМКУ № 6653-р/пк-пз від 08.11.2022 року (Рішення № 6653-р/пк-пз від 08.11.2022 року долучаємо).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: «мати власну або орендовану групу швидкого реагування або договір реагування з іншим суб’єктом охоронної діяльності, наряд охорони та спеціально обладнаний автомобіль в м. Житомирі»
Замовник в пункті 5) Додатку 3 до тендерної документації " ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" вимагає:
« - автомобілі ГШР не повинні використовуватись Учасником в інших регіонах України крім м.Житомира та Житомирської області. Виконання цієї вимоги підтвердити листом в якому зазначається фактична адреса в м. Житомирі та надати підтверджуючі документи про наявність у вас в м. Житомирі базування наряду охорони та спеціально обладнані автомобілі, вказати номерні знаки автомобілів які будуть залучені до надання послуг»
Зазначена вимога є прямим втручанням в господарську діяльність підприємств-потенційних учасників закупівлі, що є неприпустимо з огляду на положення Закону України "Про господарські товариства", Закону України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю", Господарського кодексу України, в тому числі і кадрову політику підприємства.
Товариства здійснюють свою діяльність на підставі Статуту (ст. 11 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року), який містить в тому числі і порядок здійснення діяльності. Статутом Скаржника не передбачено жодних обмежень щодо вибору контрагентів.
Крім того, ліцензія на здійснення охоронної діяльності Скаржника (Ліцензія № 032391, дата видачі 02.08.2012 року) не обмежена територіально, а розповсюджується на всю територію України відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960.
Скаржник вправі здійснювати ротації особистого складу охорони з урахуванням як виробничої необхідності, так і у випадках звернень працівників в частині переведення їх в іншу місцевість або у випадку звільнення, відпусток, лікарняних тощо. Вимога щодо незалучення автомобілів ГШР в інших регіонах окрім м.Житомира та Київської області до охорони об’єктів інших Замовників є незаконною та жодним чином не свідчить про можливість та якість надання послуг охорони Замовнику. Адже лише договір між Переможцем та Замовником встановлює обов’язки Виконавця в частині належного виконання послуг, а також передбачає настання відповідальності за порушення таких обов’язків. Саме договір є умовою та гарантією належного надання послуг, а не лист з зазначенням фактичної адреси в м.Житомирі та базування там автомобілів ГШР.
Статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Аналогічна вимога була визнана дискримінаційною у рішенні АМКУ №1363-р/пк-пз від 29.01.2025 року (Рішення №1363-р/пк-пз від 29.01.2025 року долучаємо).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: «- автомобілі ГШР не повинні використовуватись Учасником в інших регіонах України крім м.Житомира та Житомирської області. Виконання цієї вимоги підтвердити листом в якому зазначається фактична адреса в м. Житомирі та надати підтверджуючі документи про наявність у вас в м. Житомирі базування наряду охорони та спеціально обладнані автомобілі, вказати номерні знаки автомобілів які будуть залучені до надання послуг»
Замовник в пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям" вимагає:
«Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору:
- копія завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2024 або 2025р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
- лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі.»
Замовником жодним чином не аргументовано встановлення обмеження щодо надання завершеного аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам за 2024 або 2025р. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по предмету закупівлі за ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги. А відтак є не зрозумілим, чому потенційного учасника позбавлено можливості підтвердити досвід аналогічним за предметом договором, який ще виконується.
Скаржник у своєму арсеналі досвіду виконання аналогічних договорів має листи-відгуки від Замовників, проте вони не містять інформації про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Листи-відгуки долучаються).
Також, Замовник встановивши в тендерній документації вимогу, про наявність досвіду виконання аналогічного договору та наданням листа-відгуку Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі” значно обмежив коло потенційних учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають аналогічні договори з відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тобто з ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВНИКОМ, а також з чітко прописаним посиланням на код державного класифікатора, а саме: Охоронні послуги (послуги по охороні майна та території), код 79710000-4 - ДК 021:2015, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника як потенційного Учасника. Повідомляємо про те що, пункт 3 частини 1 Статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює кваліфікаційний критерій процедури закупівлі: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Закон не вимагає від учасника надати підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тобто з державним замовником, а також з чітко прописаним посиланням на код державного класифікатора. Виходячи з даної норми Учасник, для документального підтвердження інформації про його відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме досвіду виконання аналогічного договору, має надати АНАЛОГІЧНИЙ договір, а не конкретний договір.
Визначаючи «аналогічність договору» та вимагаючи перелік документів, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду його виконання, Замовник повинен не забувати про принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінацію учасників (стаття 5 Закону) та приписи статті 22 Закону, а саме: тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки Орган оскарження вважає такі вимоги замовника дискримінаційними: за абсолютно аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації; надання листів-відгуків з обмеженням дати видачі до аналогічних договорів; обмеження щодо дати або періоду укладення аналогічного договору; обмеження щодо обсягу робіт / послуг за аналогічним договором; вимога щодо кількості аналогічних договорів; вимога щодо наявності аналогічних договорів в публічному доступі; обмеження щодо наявності досвіду з певним типом установ; обмеження щодо суми аналогічного договору.
Скаржник має аналогічний досвід, наші договори передбачають виконання всіх послуг відповідно до предмету закупівлі, проте наявні договори не містять вимог Закону України «Про публічні закупівлі», тобто з ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВНИКОМ адже, встановлення в тендерній документації вимоги щодо надання аналогічних договорів саме із відображенням певного коду Єдиного державного класифікатора ДК 021:2015 в аналогічних договорах, що повинні надати учасники, має бути розцінено як дискримінація, що в свою чергу обмежує нашу участь, як потенційного учасника, оскільки учасники не можуть передбачити вибір кодування за вказаним класифікатором з боку замовників і до того ж можуть бути надані копії аналогічних договорів з приватними контрагентами, де взагалі не буде вказаний код класифікатора, адже це не є істотні умови договору, які необхідні і достатні для укладення договору. Це випливає зі статті 638 Цивільного кодексу України, згідно з якою договір вважається укладеним тільки тоді, коли між сторонами в потрібній для відповідних випадків формі досягнуто згоди зі всіх істотних його умов, але по суті товару такий договір буде відповідати вимогам замовника.
Додатково, дискримінаційними вимогами можна вважати дату виконання аналогічного Договору, тобто протягом 2025 року, що теж в свою чергу значно звужує коло учасників, тому що на підтвердження аналогічного досвіду, потенційний Учасник закупівель не може долучити досвід, виконаний в інших роках виконання таких послуг, що порушує ч.1 ст. 5 Закону.
Зазначимо, що Скаржник має певну кількість виконаних аналогічних Договорів, які виконані також у 2020-2023 роках., На підтвердження додаємо аналогічний договір, виконаний у 2020 році та лист-відгук до нього.
Виходячи з наведеного, дана вимога Замовника є дискримінаційною, яка обмежує коло можливих учасників, зокрема. обмежує можливість участі Скаржника у закупівлі, що є порушенням ч.1 ст. 5 Закону "добросовісна конкуренція серед учасників", тому що прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які мають лист-відгук із зазначенням інформації про назву предмету закупівлі (договору) з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги , кількість, рік виконання договору протягом 2024-2025 років та інформацію про виконання договору в повному обсязі.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Отже, вимога щодо надання аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам та листа-відгуку з зазначенням за ДК021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги та інформацію про виконання договору в повному обсязі не повинна містити дискримінаційних вимог (обмеження за сумою, роком виконання, обмеження кола контрагентів лише бюджетними установами, досвіду виконання аналогічного договору саме з цим замовником тощо).
Аналогічна вимога була визнана дискримінаційною у рішенні АМКУ №2662-р/пк-пз від 20.02.2025 року (Рішення №2662-р/пк-пз від 20.02.2025 року долучаємо).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести у тендерну документацію зміни:
«Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору:
- копія аналогічного договору з усіма невід’ємними додатками та актами наданих послугам. Аналогічним договором є договір, у якому предметом договору є надання послуг по з фізичної охорони
- лист-відгук від Замовника про співпрацю та якість виконання наданих послуг.».
Замовник в пункті 3 Додатку 3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" вимагає:
«матеріальне відшкодування збитків, заподіяних замовнику, внаслідок неналежного виконання охороною своїх договірних зобов’язань. На підтвердження можливості відшкодування збитків, у складі пропозиції учасник повинен надати чинний на дату розкриття пропозицій договір страхування відповідальності від провадження господарської діяльності (загальний страховий ліміт повинен складати не менше суми вартості закупівлі);»
Скаржник наголошує, що дана вимога не передбачена законодавством: Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», умови тендерної документації не повинні містити дискримінаційних вимог до учасників. Вимога про наявність договору страхування відповідальності від провадження господарської діяльності не передбачена ані законодавством України, ані типовими договорами про надання охоронних послуг.
Не всі учасники, особливо малі та середні підприємства, а також Скаржник, мають або можуть оперативно оформити подібне страхування. Це створює необґрунтовану бар’єрну умову, яка надає перевагу певному колу постачальників, які вже мають такий поліс, або мають постійні контракти зі страховими компаніями.
Сама суть договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами полягає у добровільності такого страхування, і це дискримінує Скаржника, оскільки неможливо це обов`язково вимагати.
Скаржник також наголошує, що відсутність договору професійної відповідальності перед третіми особами не має прямого впливу на якість послуг з охорони.
Хочемо зауважимо, що Скаржник має договір добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами, однак загальний страховий ліміт п’ятсот тисяч. Нам як потенційному Учаснику на етапі кваліфікації не доречно страхувати господарську діяльність на суму 3200000,00 грн. Наявність Договору добровільного страхування жодним чином не гарантує надання охоронних послуг належної якості, а отже, не може бути критерієм допуску або не допуску до участі в процедурі закупівлі.
Виходячи з цього, Скаржник має припущення, що Замовник навмисно прописав вимогу про надання Договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами під конкретного потенційного Переможця, а також завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів добросовісної конкуренції, що закріплені в частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Аналогічна вимога була визнана дискримінаційною у Рішенні АМКУ №8045-р/пк-пз від 20.05.2025 року, Рішення АМКУ №756 -р/пк-пз від 14.01.2022 року.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо Колегію зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, та прописати вимогу наступним чином:
«матеріальне відшкодування збитків, заподіяних замовнику, внаслідок неналежного виконання охороною своїх договірних зобов’язань. На підтвердження можливості відшкодування збитків, у складі пропозиції учасник повинен надати чинний на дату розкриття пропозицій договір страхування відповідальності від провадження господарської діяльності»
Учасник юридична адреса якого знаходиться за межами міста Житомира, надає копію документу, що підтверджує правомірність використання приміщення в адміністративних межах міста Житомира для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування
Замовник в пункті 1.2. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям" вимагає:
«…Учасник юридична адреса якого знаходиться за межами міста Житомира, надає копію документу, що підтверджує правомірність використання приміщення в адміністративних межах міста Житомира для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування.»
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Замовник встановивши вимогу в ТД про розташування учасника у конкретній географічній місцевості, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст.5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають фактичне місця розташування у м. Житомир, а також мають у цій місцевості пункт централізованого спостереження. Все це разом позбавляє можливості прийняти участь у закупівлі тим учасником, які зареєстровані в інших областях України.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як він зареєстрований в м. Києві (договір оренди офісу долучаємо) і не має фактичного розташування у м. Житомирі для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування, але Скаржник має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Аналогічна вимога була визнана дискримінаційною у Рішенні АМКУ №1851-р/пк-пз від 16.02.2023 року. та Рішенні АМКУ №14713-р/пк-пзвід 14.09.2023 року
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказані вимоги, чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо зобов’язати Замовника внести у тендерну документацію зміни:
«…Учасник підтверджує правомірність використання приміщення для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування.»
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія), ознайомившись зі скаргою ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кремень НП" ( надалі – Скаржник) від 05 грудня 2025 року UA-2025-12-02-017062-a.c1 (надалі - Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі постановила Рішення № 59-р/пк-пз від 02.01.2024, відповідно до якого Державний університет «Житомирська політехніка» надає наступні пояснення:
79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Звернення:
За тендером : 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Тема:
Питання
Зміст:
ПО цьому пункту прошу уточнити: 4) особовий склад, який безпосередньо несе службу на постах, повинен бути забезпечений форменим одягом, засобами мобільного та радіозв’язку (надати документ, виданий учаснику уповноваженим органом на право експлуатації не менше 5 (п’яти) засобів радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт в межах м. Житомир*), ліхтарями, тривожними кнопками та іншим спорядженням, необхідним для належного та якісного виконання своїх професійних обов’язків;
*надати договір з уповноваженим органом на право експлуатації не менше 5 (п’яти) засобів радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт в межах м. Житомир та до договору надати акти наданих послуг за 2025 рік.
Якщо учасник має дозволи "вся Україна" - це не буде підставою для відхилення? Адже Житомир входить в поняття "Вся Україна"? Прошу надати відповідь.
Дата оприлюднення звернення:
03.12.2025 12:19
Шановний учасник !
Відповідно до п.4 додатку 3 Тендерної документації встановлено вимогу особовий склад, який безпосередньо несе службу на постах, повинен бути забезпечений форменим одягом, засобами мобільного та радіозв’язку (надати документ, виданий учаснику уповноваженим органом на право експлуатації не менше 5 (п’яти) засобів радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт в межах м. Житомир*), ліхтарями, тривожними кнопками та іншим спорядженням, необхідним для належного та якісного виконання своїх професійних обов’язків;
*надати договір з уповноваженим органом на право експлуатації не менше 5 (п’яти) засобів радіозв’язку потужністю не менше 2 Вт в межах м. Житомир та до договору надати акти наданих послуг за 2025 рік.
Якщо учасник має дозволи "вся Україна" - це не буде підставою для відхилення.
Дата оприлюднення відповіді:
05.12.2025 10:52
Звернення:
За тендером : 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з охорони в навчальних корпусах та гуртожитках)
Тема:
Обсяг закупівлі
Зміст:
Загалом ви закуповуєте 7 цілодобових постів? А працівники працюють 1 доба через дві? Тобто 1 об'єкт закриває 3 людини, вірно?
Дата оприлюднення звернення:
03.12.2025 12:31
Шановний учасник !
Відповідно до умов Тендерної документації та додатків до неї в замовника є потреба в 7 цілодобових постів з загальною кількістю охоронців які забезпечать правопорядку на території та об’єктах замовника в кількості 21 чоловік.
Дата оприлюднення відповіді:
05.12.2025 10:53
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.