Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
1.1. На виконання п. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав:
2.1.1. Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою № 1, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації.
До довідки включаються тільки ті обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися Учасником при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі.
2.1.1.1. У таблиці 1 «Інформація про наяву матеріально – технічну базу» Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою № 1, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації, Учасник обов’язково повинен зазначити наявність у власності або користуванні (оренді, суборенді, лізингу, праві господарського відання, тощо) приміщення, будівлі або іншої капітальної споруди із місцезнаходженням у місті Житомирі, що використовується як офіс для працівників та/або база для зберігання обладнання, інвентарю, матеріалів та ін.
2.1.1.2. У таблиці 2 «Інформація про наявні обладнання та технології» Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою № 1, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації, Учасник обов’язково повинен зазначити наявність у власності або користуванні (оренді, суборенді, лізингу, праві господарського відання, тощо) обладнання та технологій, згідно нижченаведеного переліку:
• Трактор з відвалом та щіткою - не менше 2 од.;
• Шанцевий інструмент – в необхідній кількості;
• Ємності для збору сміття – в необхідній кількості.
2.1.2. Спосіб документального підтвердження інформації про наявні в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічну базу та технології, зазначені ним у Довідці про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою № 1, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації:
2.1.2.1. На підтвердження інформації, зазначеної Учасником в таблиці 1 «Інформація про наяву матеріально – технічну базу» Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою № 1, що міститься в Додатку 6, Учасник повинен надати:
- в разі наявності, зазначеного майна у власності – скановані з оригіналів або посвідчені відповідно до умов тендерної документації, копії відповідних правовстановлюючих документів (договір, свідоцтво, рішення суду, тощо) (документи надаються в повному обсязі, з усіма передбаченими додатками в разі їх наявності) , що підтверджують право власності Учасника на зазначене майно та витяг/витяги з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджує державну реєстрацію права власності на майно, зазначене Учасником у довідці (витяг повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів);
- в разі наявності, зазначеного майна у користуванні (оренді, суборенді, лізингу, праві господарського відання, тощо) – скановані з оригіналів або посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії відповідних договорів, що підтверджують наявність в Учасника права користування (оренди, суборенди, лізингу, права господарського відання, тощо) зазначеним майном (договори надаються в повному обсязі, з усіма передбаченими додатками в разі їх наявності, а також повинні бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг, що є предметом даної закупівлі (крім лізингу), при цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини), укладений строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально), акти приймання – передачі майна до наданих договорів (або інші документи, які підтверджують факт передачі Учаснику майна, визначеного договорами (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), витяг/витяги з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що підтверджує державну реєстрацію права власності на зазначене майно (витяг повинен бути сформований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів).
2.1.2.2. На підтвердження інформації, зазначеної Учасником в таблиці 2 «Інформація про наявні обладнання та технології» Довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою № 1, що міститься в Додатку 6, Учасник повинен надати:
- в разі наявності, зазначеного майна у власності – скановані з оригіналів або посвідчені відповідно до умов тендерної документації, документи, що підтверджують право власності Учасника на зазначене майно (свідоцтва, технічні паспорта, інвентарні картки, балансові довідки, тощо);
- в разі наявності, зазначеного майна у користуванні (оренді, суборенді, лізингу, праві господарського відання, тощо) – скановані з оригіналів або посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії відповідних договорів, що підтверджують наявність в Учасника права користування (оренди, суборенди, лізингу, права господарського відання, тощо) зазначеним майном (договори надаються в повному обсязі, з усіма передбаченими додатками в разі їх наявності, а також повинні бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі (крім лізингу), при цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально), акти приймання – передачі майна до наданих договорів (або інші документи, які підтверджують факт передачі Учаснику майна, визначеного договорами (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
1.2. Учасником ПП «КВЖРЕП №8» на підтвердження вказаної вимоги надано «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», яка за формою не відповідає формі №1 (таблиця 1 та таблиця 2) вказаної Замовником у додатку 6 до тендерної документації. Договір №1 оренди транспортного засобу від 01.07.2018 укладений на трактор МТЗ-952, а у складі пропозиції надане свідоцтво серії СА №20915 на трактор БЕЛАРУС 320.4. Крім того, зазначений договір оренди є дійсним до 01.01.2024. Також, надані у складі пропозиції документи у файлі «Свідоцтва про реєстрацію техніки» не відповідають даним, вказаним у вищевказаній довідці (невірне найменування техніки, рік випуску, тощо). Також у складі документів відсутні підтвердження наявності вказаної у довідці кількості ємностей для збору сміття, віників та лопат та не підтверджено наявність бензопил та мотокос.
1.3. Учаснику ПП «КВЖРЕП №8» надати довідку за формою №1 (таблиця 1 та таблиця 2) вказаної Замовником у додатку 6 до тендерної документації з наданням підтверджуючих документів, що вимагались Замовником в п. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації із врахуванням вищевказаних невідповідностей.
2.1. На виконання п. 2.2. Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав:
2.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою № 2, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації.
Учасник повинен підтвердити залучення до надання послуг наступних ключових працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- директор (керівник) – не менше 1 особи;
- майстер санітарного обслуговування території дільниці – не менше 1 особи;
- тракторист або машиніст – не менше 2 осіб
- робітник з комплексного прибирання або двірник або інша особа, яка виконує такі функції – не менше 5 осіб.
2.2.2. Спосіб документального підтвердження інформації, зазначеної Учасником у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою № 2, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації:
2.2.2.1. Для підтвердження наявності трудових відносин із працівниками, зазначеними Учасником у вказаній довідці, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує наявність трудових відносин між відповідним працівником та Учасником (наприклад: трудовий договір / наказ про прийняття на роботу / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення контракту та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення на кожного працівника, зазначеного Учасником у довідці;
2.2.2.2. Для підтвердження наявності цивільно - правових відносин із працівниками, зазначеними Учасником у вказаній довідці, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції на кожного працівника копії відповідних цивільно – правових угод (договорів), які укладені на період надання послуг за даною процедурою закупівель, а також повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення контракту та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення на кожного працівника, зазначеного Учасником у довідці;
2.2.2.3. Для підтвердження залучення працівників, зазначених Учасником у вказаній довідці, до надання послуг на підставі договору оренди (суборенди, тощо) техніки (обладнання, ін. майна), Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного працівника надає документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує наявність трудових відносин між відповідним працівником та відповідним контрагентом Учасника за наданим договором, а також повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідним контрагентом Учасника за наданим договором та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення;
2.2.2.4. Для підтвердження залучення працівників, зазначених Учасником у вказаній довідці, у субпідрядної організації, Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного працівника надає документ (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який засвідчує наявність трудових відносин між відповідним працівником та субпідрядної організацією (наприклад: трудовий договір / наказ про прийняття на роботу / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), а також повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідною субпідрядною організацією та квитанцію від контролюючого органу про прийняття такого повідомлення;
2.2.2.5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, у довільній формі, про те, що працівники, які будуть залучені безпосередньо до надання послуг будуть забезпечені Учасником спецодягом у повній мірі.
2.2.2.6. Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає завірені належним чином копії посвідчень з охорони праці директора та майстра дільниці з санітарного обслуговування території. Підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій.
2.2. Учасник ПП «КВЖРЕП №8» на підтвердження вказаним вимогам надав «Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з переліком працівників. Вказана довідка за формою не відповідає формі №2 вказаної Замовником у додатку 6 до тендерної документації. Також, працівники вказані учасником у пунктах 2-35 вказаної довідки не є працівниками учасника, а також не є працівниками субпідрядників, оскільки учасником в складі пропозиції також надано документ «Довідка субпідрядник» відповідно до якої ПП «КВЖРЕП №8» для надання послуг не залучатиме субпідрядників. У складі пропозиції надані документи, що підтверджують працевлаштування працівників вказаних у п 2-35 у ФОП Губарець А.Б., ФОП Киричук Г.Ф., ФОП Савицький О.С. та ФОП Шелест О.І., які не є учасниками процедури закупівлі та не є субпідрядниками ПП «КВЖРЕП №8».
2.3. Учаснику ПП «КВЖРЕП №8» надати довідку за формою №2 вказаної Замовником у додатку 6 до тендерної документації та документи на виконання п. 2.2. Додатку 4 до тендерної документації із врахуванням вищевказаних невідповідностей.
3.1. На виконання п. 2.3. Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав:
2.3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою № 3, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на закупівлю предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90610000 – 6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць, укладений із Замовником у розумінні п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридичними особами, які є підприємствами, установами, організаціями, та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади). Аналогічний договір має бути укладено у 2022 - 2025 роках.
2.3.2. Спосіб документального підтвердження інформації, зазначеної Учасником у Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою № 3, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації:
2.3.2.1. Для підтвердження зазначеної Учасником у довідці інформації, у складі тендерної пропозиції повинно бути надано: - копію договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами та додатками до них). Договори повинні бути виконані (завершені) у повному обсязі.
- Копії документів на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці;
- позитивний відгук контрагента за наданим Учасником аналогічним договором, у якому обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, стан надання послуг, кількість послуг (м.кв.), які надані за результатами виконання аналогічного договору, а також інформацію про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
2.3.3. Учасник повинен документально підтвердити досвід надання послуг одним аналогічним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від загальної кількості послуг в натуральних величинах (м.кв.), що визначено у даній закупівлі
2.3.4. Учасник має право підтвердити досвід шляхом надання діючого договору (не виконаного) лише у випадках, коли Учасником за таким договором надано послуги на суму не менше ніж 50% від загальної суми такого договору про що, надається відповідний підтверджуючий документ (акти наданих послуг тощо) та/або інформаційний лист від контрагента за таким договором
3.2. Учасник ПП «КВЖРЕП №8» на підтвердження вказаним вимогам надав «Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та скан-копію аналогічного договору №577 від 28.12.2025 з актами наданих послуг. Однак, відповідно до вищевказаної довідки сума виконання аналогічного договору – 9 597 000,00 грн, а учасником на підтвердження виконання надано акти наданих послуг на загальну суму 7 197 750,00 грн., що не підтверджують повне виконання аналогічного договору.
3.3. Учаснику ПП «КВЖРЕП №8» надати документи на виконання п. 2.3. Додатку 4 до тендерної документації із врахуванням вищевказаних невідповідностей.
4.1. На виконання п. 2.4. Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав:
2.4.1. Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності за формою № 4, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації.
У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 70 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі за останній завершений звітний період, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб'єктами господарювання, відносно дати оголошення процедури закупівлі
2.4.2. Спосіб документального підтвердження інформації, зазначеної Учасником у Довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності за формою № 4, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації:
- фінансова звітність*, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства (Звіт про фінансові результати, декларація, тощо**)
* Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою та/або квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана.
** У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
4.2. Учасник ПП «КВЖРЕП №8» на підтвердження вказаним вимогам надав «Довідку про наявність фінансової спроможності» в якій зазначив, що документальним підтвердженням є фінансова звітність малого підприємства, звіт про фінансові результати за 2024 рік, а також фінансова звітність малого підприємства, звіт про фінансові результати за 9 місяців 2025 року.
4.3. Учаснику ПП «КВЖРЕП №8» надати документи на виконання п. 2.4. Додатку 4 до тендерної документації із врахуванням вищевказаних невідповідностей.
5.1. На виконання п. 5.1. Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав:
5.1.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним вимогам щодо предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає: підписану інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначені у цьому Додатку;
5.1.2. Для підтвердження відповідності послуг вимогам чинного законодавства у сфері управління якістю, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає:
• Копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання та/або благоустрою територій;
• Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту)
• Орган сертифікації (орган з оцінки відповідності) повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності, на підтвердження чого учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує акредитацію (компетентність) органу з сертифікації, який видав Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015
5.1.3. Для підтвердження відповідності послуг вимогам чинного законодавства у сфері відповідності екологічним нормам, Учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає:
• Копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему екологічного менеджменту ДСТУ ISO 14001:2015 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання та/або благоустрою територій;
• Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту);
• Орган сертифікації (орган з оцінки відповідності) повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності, на підтвердження чого учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує акредитацію (компетентність) органу з сертифікації, який видав Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015.
5.1.4. Для підтвердження відповідності послуг вимогам чинного законодавства у сфері відповідності управління охорони здоров`я та безпеки праці, Учасник процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції, надає:
• Копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату Учасника процедури закупівлі на систему управління охорони здоров`я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 у сфері комплексного обслуговування об’єктів або діяльності із прибирання та/або підмітання та/або благоустрою територій;;
• Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту);
• Орган сертифікації (орган з оцінки відповідності) повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності, на підтвердження чого учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує акредитацію (компетентність) органу з сертифікації, який видав Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019
5.2. Учасник ПП «КВЖРЕП №8» на підтвердження вказаним вимогам не надав документи на підтвердження компетентності органів сертифікації (ТОВ «ЦЕНТР СУЧАСНИХ СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ» та ТОВ «Центр Оцінки Віповідності «ФАКТУМ»
5.3. Учаснику ПП «КВЖРЕП №8» надати документи на виконання п. 5.1. Додатку 4 до тендерної документації із врахуванням вищевказаних невідповідностей.