Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування (з доставкою готових страв) від Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-12-02-014120-a
Id Tender e94b26c26b8a4c3f9c2c03384eb2a8ee
План UA-P-2025-12-02-014115-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.12.2025 15:39
Остання зміна 13.12.2025 16:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
48 360 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.12.2025 15:39 до 10.12.2025 15:25
Завершено
Період уточнень
з 02.12.2025 15:39
до 07.12.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.12.2025 15:39
до 07.12.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.12.2025 15:58
-
Період уточнень
з 02.12.2025 15:39 до 07.12.2025 00:00
Період оскарження
з 02.12.2025 15:39 до 07.12.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.12.2025 15:58
Основні параметри
Послуги з організації харчування (з доставкою готових страв)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
48 360 000 грн.
Послуги з організації харчування (з доставкою готових страв)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування (з доставкою готових страв)
Очікувана вартість
48 360 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
241800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.12.2025 15:29
Закінчення аукціону
11.12.2025 15:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування (з доставкою готових страв)
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
124 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Дата постачання по
20.12.2026 15:25
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА"
Пропозиція:
25 742 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Пропозиція:
31 247 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""
Пропозиція:
42 556 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.12.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.12.2025 15:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лавриненко Андрій Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Lavrynenko Andrey Valerievich
Електронна пошта
Телефон
+380443632680
Замовник
ЄДРПОУ
41521767
Назва (англійською мовою)
State Institution of Vocational (vocational and technical) Education with Specific "Academy of Patrol Police"
Повна назва
Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Повна назва (англійською мовою)
State Institution of Vocational (vocational and technical) Education with Specific "Academy of Patrol Police"
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Святослава Хороброго, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування (з доставкою готових страв)
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.12.2025 15:58 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.12.2025 16:50
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
11.12.2025 15:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 15:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.12.2025 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 Додатку 1 прохання надати: Довідку, де буде зазначено кількість марку/модель електрогенератора(ів), які будуть використовуватись Учасником на території Замовника у випадках тривалої відсутності електроенергії. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, прохання надати документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо, договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2026 року. Опис характеристик задіяного автотранспорту (температурний режим, вантажопідйомність, тощо), якщо таким автотранспортом буде здійснюватися доставка готових страв. Згідно п. 2 Додатку 1 прохання надати: Лист довільної форми з Переліком осіб, що будуть задіяні при транспортуванні готових страв (водії, вантажники) та інших працівників, що задіяні при розфасуванні індивідуальних порцій на території Замовника. Надати всі сертифікати ISO, зазначені в тендерній документації. Копію звіту про аудиту, або інший документ про аудит, що підтверджує проведення аудиту. Для підтвердження впровадження та застосування оператором ринку постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи НАССР надати копію акту, складеного територіальними органами Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Згідно п. 4 Додатку 1 прохання надати: Сканований оригінал/копія податкової декларації про майновий стан і доходи за звітний період 2024 року. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації, яка має бути у розмірі не менше 20% очікуваної вартості предмету закупівлі. Надані документи не відповідають вимогам тендерної документації. Згідно Додатку 5 до тендерної документації надати довідку про погодження з проєктом договору. Згідно п. 1 Додатку 6 прохання надати: Довідка у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) за останні 2 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору, копії актів приймання - передачі/видаткових накладних). Надані Учасником договори не відповідають умовам тендерної документації. Згідно п. 4 Додатку 6 прохання надати: Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, згідно з переліком визначеним у Додатку 3 до тендерної документації. Згідно п. 7 Додатку 6 прохання надати: Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Згідно п. 8 Додатку 6 прохання надати: Гарантійний лист від Учасника наступного змісту: «Даним листом підтверджуємо, що Учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», Згідно п. 10 Додатку 6 прохання надати: Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по-батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Згідно п. 12 Додатку 6 прохання надати: Сканований оригінал/копія антикорупційної програми або розпорядчий документ (наказ, розпорядження, рішення) про її затвердження, виданий керівником установи, та наказ про призначення уповноваженої особи з реалізації цієї програми.
Створено
12.12.2025 16:49
Надати до
13.12.2025 16:49
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
48 360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 15:25
Замовник:
Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Контактний телефон:
+380443632680
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
48 360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.12.2025 15:25
Замовник:
Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції»
Контактний телефон:
+380443632680
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності